L.A

73 9 3
                                    

Dziękuję Tovuriel za nominacje. Mam nadzieje że odpowiedzi będą poprawne. (Ciekawe czy zrozumiałam pytania) ;)

1. Jaka twoim zdaniem była najgorsza i najlepsza lektura z podstawówki?

Doceniam każde książki z którymi się stykamy. Ludzie z Watt którzy coś piszą wiedzą jaka to jest presja i przyjemność. Książki są intymnym doznaniem, każdy ma inne odczucia, czyta najdalsze zakątki umysłu autora. Nie mogę powiedzieć że lektury z podstawówki były wyczerpujące. Trochę na inne pytanie odpowiem... zdecydowanie najgorsze lektury są w gimnazjum. Świetnie napisane ale po prostu są dla mnie nudne.

2. O czym opowiadała pierwsza historia tworząca się w twojej głowie?

Interesujące pytanie. Pierwszej nie powiem bo zwyczajnie nie pamiętam. Codziennie przychodzą mi do głowy coraz nowsze pomysły. Taka większą powieścią w mojej głowie były "Bliźniacze drzewa". Historia o dzieciach które dowiadują się że Śmierć rodziny była ich winą. Panowali nad żywiołem. Akcja dalej rozwijała się w szkole - obozie, dla odmieńców. Nikt nie rozumiał władców żywiołu. Ich misja polegała na zdobyciu owocu z świętego drzewa. Tylko jedno zapewni najpotrzebniejszą rzecz. Pozostałe trzy będą kusić. Odejdziesz tylko z jednym owocem. Chciałam ją napisać ale wpadłam na głupią myśl aby zachować ją tylko dla mnie.

3. Jaka postać fantastyczna (elf, krasnolud, czarodziej i inni) jest twoją ulubioną?

Wydaje mi się że zmiennokształtny albo śmierć. Mam sentyment do Nory i ją rozumiem, jest w jakimś stopniu do mnie podobna. (Nika i Wiksa komentarze zostawcie dla siebie) Gdybym była zmienną byłoby lepiej. Wyobrażacie sobie być kimkolwiek chcecie? W jednej chwili masz karmelowe włosy a w drugiej, niebieskie.

4. Czy kiedyś popłakałaś się po przeczytaniu książki?

Oczywiście że tak. Gdy czytam całkowicie zmieniam świat. Chce zapomnieć o szarej, smutnej rzeczywistości, wole zagłębiać się w fikcji. To moje drugie życie. Ludzie którzy nie czytają mają tylko jedno życie, ja mam bardzo dużo wcieleń. Z każdym umierającym bohaterem płacze jako jego matka, brat, siostra, wuj ktokolwiek bliski. Koniec książki oznacza dla mnie koniec świata np. "Narnii". Nie wejdę drugi raz do tej samej szafy.

5. Jeśli masz ulubioną książkę, która została zekranizowana uważasz, że ekranizacja jej jest dobra? (Jaka to książka? O czym opowiada?)

Kocham HP. Ekranizacja świetna. Nie mam ulubionych książek bo byłoby ich za dużo, a więc... z czystym sumieniem mogę powiedzieć że Hobbit i Władca Pierścieni też mi się podobały. Jeżeli do książek zaliczamy komiksy to uwielbiam filmy na podstawie Marvela. Nie podobała mi się ekranizacja Darów Anioła. Było to okropne, źle zrobione, poniżające książkę. Film na podstawie Akademii Wampirów był słaby ale wraz z moją przyjaciółką (Wiktorią) jesteśmy zakochane w Dimitrze ♡♡♡ ( chętnie oglądamy)

6. Czy masz czasem takie chwile, że musisz odpocząć od pisania?

Tak, nie lubię tego, nie mam najczęściej weny więc moje rozdziały są krótkie - boje się zepsucia. Każdy musi odpocząć, mamy też życie prywatne, nie możemy go zaniedbać.

7. Skąd wziął się twój nick?

Jak czytacie moje opowiadanie to znacie NikandQ... nie jesteśmy osobami całkiem normalnymi, wiem że każdy tak o sobie myśli ale, kto mi powie jak można nazwać przyjaciela - Natalka (drugie imie) Gertruda Boczek (nazwisko) ??? To od niej się wzięło.

8. Jaką postać z twojej ulubionej książki kochasz, a której nie nawidzisz? (Co to za książka?)

Jak już wspomniałam nie mam ulubionej książki ale idealne porównanie mam z Delirium - kocham Alexa, nie nawidze Juliana.

9. Wolisz czarne charaktery, dobre czy coś pomiędzy?

Chyba pomiędzy. Mordujesz, jesteś zły, niebezpieczny, ciekawy, interesujący... nie masz złego serca pod względem braku uczuć. Czujesz coś, ale nie w sposób zły, ani dobry. To skomplikowane.

10. Jaką narrację w książkach lubisz najbardziej?

Zdecydowanie pierwszoosobową. Opowiadają swoją historię. Możesz lepiej poznać bohaterów.

Mam nadzieje że moje odpowiedzi są satysfakcjonujące. Jeszcze raz dziękuję. A oto moje pytania:

1. Kiedy najlepiej ci się pisze?
2. Co cię inspiruje?
3. Jakie jest twoje największe marzenie?
4. Opisz siebie.
5. Czy chcesz pisać więcej opowiadań?
6. Gdybyś miała wybór to jak wyglądałby świat w którym żyjesz na codzień?
7. Czy masz jakąś "muze" (tzn. Osobę która dodaje ci weny i kopa do pisania)?
8. Co kochasz robić?
9. Jaki charakter ma twój ulubiony bohater?
10. Co czujesz gdy w książce np. Ktoś umiera?

Te pytania wędrują do: Hakiachi HeniekBatman NikandQ Carmen1818

Jestem normalna (Zawieszone )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz