25. díl

79 4 0
                                    

Najednou mi někdo zaklepal na dveře. Bylo něco kolem půl deváté. Hodila jsem na sebe jen nějakou mikinu a otevřela. 

"Dobrý večer." řekl manažer těch sedmi kluků. 

"D-dobrý večer..." vykulila jsem oči. 

"Zřejmě se divíte, že jsem tady tak pozdě, za což se vám omlouvám, ale...hoši vás sice nechtějí, jako tanečnici, ale...chtějí vás jako...služebnou." řekl. 

"Umm...teď vám moc nerozumím..." řekla jsem. 

"Že byste chlapcům uklízela, vařila, starala se o domácnost a tak..." řekl.

"Chtěla byste to zkusit?" zeptal se mě. 

"Jo, proč ne?" pokrčila jsem rameny. 

"Dobře, tak si sbalte a pojedeme." řekl. 

"Teď?" podivila jsem se. 

"Ano teď." řekl. 

"Dobře..." kývla jsem v šoku a rychle si zase zabalila věci. 

Trvalo to přibližně asi půl hodiny. 

Ještě jsem se oblékla do něčeho slušnějšího a mohli jsme vyrazit. Šli jsme k černé dodávce, kde byl jeden z členů. Řekla bych, že leader. 

"Takže...až budeme na místě, ještě podepíšete nějaké papíry." řekl manažer a pomalu jsme jeli k jejich dormu. 

"Takže...jsme tu..." řekl po třinácti minutách cesty řidič. 

S růžovláskem jsme vystoupili a šli jsme do jejich ne zrovna malého a skromného dormu. Manažer mi dal podepsat nějaké papíry a se slovy: 'A upozorňuji vás...nejsou moc dobře zvladatelní...' odešel. Zůstala jsem tam stát jako solný sloup. 

"Neboj, jen si dělal srandu...možná..." řekl růžovlásek a táhl mě do nějaké místnosti, kde bylo ostatních šest členů. 

"Takže...začneme od nejmladších..." řekl růžovlásek a postavil přede mě jednoho černovlasého roztomilého kluka. 

"No...já jsem Jeon JungKook a všichni mi říkají JungKookoie. Je mi 18 let a...jsem nejmladší....tomu se jinak říká Maknae." řekl. 

"Děkuju, já vím..." řekla jsem. 

"Takže počítám, že ta skupina musela být nejspíše korejská, že?" zeptal se růžovlásek a já přikývla. 

"Jinak...já jsem Kim TaeHyung a říkej mi V. Teď už mi je 20 let." řekl a zaculil se. 

'Jo, tak to je velkej kluk...' pomyslela jsem si. 

"Taaak....jsem jsem Park JiMin a stačí jen JiMin. Jinak...je mi...20 let." řekl rudovlásek. 

"No...já jsem Kim Namjoon nebo-li Rap Monster, Rap Mon, Mon...to je jedno...a je mi 21 let." řekl růžovlásek. 

"Jo a...jsem leader." dodal. 

"No...já jsem ten nejzlatější člen...Jung Hoseok. Klidně J-hope. A je mi 21 let. A..jsem raper." řekl povýšeně. 

"Taaakže....jsem Min Yoongi, Suga...jak chceš. A je mi 22. A....taky rapuju....ale o něco lépe než náš Hobi." řekl zelenovlásek a podíval se za sebe na J-hopea. 

"A samozřejmě to nejlepší nakonec...jsem Kim Seokjin. Jinak Jin. A nedávno mi bylo 23. Jsem nejstarší, ale..."

"Ale to jen navenek. Uvnitř mu je 5." řekl 'tiše' rudovlásek. 

"Park Jimin!!!" vykřikl Jin a chtěl po něm skočit, ale Mon ho povalil na zem a obkročmo si sedl na jeho pas.

"Kolikrát ti to mám říkat....klid..." řekl Rap Monster a slezl z něj. 

My Love Story ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat