Bylo asi kolem osmé ráno a samozřejmě nás musel YoungJae vzbudil tím, že šel na záchod. Údajně prý 'zakopl' o DaeHyuna a rozpleskl se na zemi jako placka. "Vstaň ty jeden vyvrženej vorvani." shodil ho ze sebe Dae. "Já zakopl." řekl Jae a šel dál. "To je debil." řekl Up a otočil se na druhý bok. Pak jsem cítila, že mi někdo dal ruku kolem pasu. Otočila jsem se a byl to jak jinak než YongGuk. Nechala jsem to být, protože tohle dělal všem a dál jsem se snažila usnout. Nešlo to a ani Daeovi a Upovi. A aby toho nebylo málo, tak když se Jae vracel, vzbudil i chudáka HimChana. "Si už otravnej. A to se trestá." řekl HimChan a stáhl si ho k sobě. Jae se cukal, ale HimChan ho nepouštěl. "Prosííííím. Nech mě být." cukal se Jae. "Ne...dokud se nezklidníš." řekl HimChan a po chvíli zase usnul. Pleskla jsem se dlaní do čela a snažila se usnout, jenže to šlo vážně dost těžko, když se na vás jeden hrozně namáčkl a ten druhý vás ignoroval. "Hele...nechceš si to prohodit?" zeptala jsem se Upa. "Hmm...a víš, že ne?" ušklíbl se a dál si povídal s Daem. "Já tě zabiju." řekla jsem se zatnutými zuby. "Cože mě? Miluješ? To já tebe taky." zasmál se. Já ho bouchla pěstí do ramene, ale nic to s ním nedělalo. "To hezky šimralo." vyplázl na mě jazyk a pak se zase začal smát. 'Já ho zabiju, zabiju, zabijuuuuu.' Pomyslela jsem si a nějak se dostala z Gukkieho sevření. Šla jsem se převléct do normálnějšího oblečení a šla jsem se podívat, jestli šel Jonnah do práce. "Je v práci." řekla Em. "No super..." zamumlala jsem. To znamenalo, že tu mám být s pěti puberťáky a jednou malou holkou, která jednoho z nich dřív nebo později uškrtí. Šla jsem do kuchyně udělat snídani, což byly velice 'povedené' palačinky s jahodami. "Tady to vonííííí." řekl Jae a rozplýval se nad vůní. "Co tu bude?" zeptal se mě zvědavě YongGuk. "No...pokus o palačinky." řekla jsem a postavila před něj talíř. "A....jak to, že dostal první?" zeptal se mě s úšklebkem Up. "Um...no...protože je leader ne?" zeptala jsem se ho nechápavě. "Hm...to dává smysl." pokrčil rameny. Pak jsem před ostatní taky dala talíř s palačinkami. "A ty jíst nebudeš?" zeptal se mě zvědavě Jae. "Ne. Já skoro nikdy nesnídám." řekla jsem. "A to je chyba." řekl HimChan a podal mi svůj talíř. "Ale...já vážně nemám hlad." řekla jsem. "Aspoň si vem tu půlku." řekl YongGuk. Povzdychla jsem si a vzala jsem si tu půlku jak říkal. "No vidíš....a zabilo tě to?" zeptal se Up, když jsem to snědla. "Jo." řekla jsem. "Ještě nám poděkuješ." řekl Jae. "A...za co jako přesně?" zeptala jsem se ho nechápavě. "Že nejsi tak hubená a navíc....tohle by se Zelo mohl dozvědět. Ten by ti dal co proto." řekl Dae. "Hmm...nemyslím si." ušklíbla jsem se na něj. "A proč si to nemyslíš?" zeptal se mě DaeHyun. "Protože tohle se nedozví." vyplázla jsem na něj jazyk a dala jsem prázdné talíře do myčky. "Tak.....co budeme celý den dělat?" zeptal se nás HimChan. "Co kdybychom někam šli?" zeptal se YongGuk. "A kam? Vždyť tu není moc co k vidění." řekla jsem. "No....náhodou tu je něco k vidění....nebo spíš....někdo...." zazubil se na mě Up. "Hm, tak na to hned zapomeň." řekla jsem a dala mu menší pohlavek. "Saaaam?" protáhla Em a zaculila se na mě jako andílek. "Co je?" zeptala jsem se jí. "Mohla bych jít ven?"
"A proč bys nemohla?" zeptala jsem se jí nechápavě. "A...mohla bych si půjčit tohle?" zeptala se a vytáhla moje oblečení, který mi už bylo stejně malý. "Um...můžeš si vzít jen ty džíny a bundu." řekla jsem. "Ale....no tak fajn. Lepší než nic." řekla a šla do pokoje. "Wow....tohle jsi vážně nosila?" povytáhl YongGuk obočí. "Jop. Problém?" zeptala jsem se ho. "No...a...kolik ti bylo?" zeptal se mě. "Asi...čtrnáct, patnáct...nevím." řekla jsem. "No...škoda, že už ti to je malý." řekl Jae a zazubil se na mě. Já ho jen zabila pohledem a pak jsme se šli převléct do něčeho, v čem můžeme jít do města. "Nepůjdeme nakupovat?" zeptal se YongGuk. "Um...klidně." pokrčila jsem rameny. "Ale opovaž se imitovat kachnu." řekl Dae. "Tsk...a ještě řekni, že se ti to nelíbí." řekl YongGuk a zabil ho pohledem. "No...ani ne." řekl Jae. "Lidi...nepůjdeme večer někam na párty?" zeptal se HimChan. "Ani náhodou, nechci, aby s...."
ČTEŠ
My Love Story ✔
Fiksi PenggemarObyčejná holka Sam Mahone bydlí v Londýně a její mladší sestra Ema má ráda korejskou skupinu BAP. Ema kontaktuje na Twitteru jednoho člena z BAP a pošle jim jednu Saminu píseň a BAP uvažují nad tím, jestli s nimi bude zpívat. O měsíc později budou m...