31. díl

68 4 2
                                    

"Není to naštěstí nikdo z vás, ale....je to...." zadrhla jsem se.

"Povídej..." řekl Rap Monster.

"Je to Bang." řekla jsem a hned začala červenat.

"Jakooo....Bang YongGuk?" zeptal se.

Já jen přikývla. Hrozně jsem se styděla.

"Sam...podívej se na mě..." zvedl mi hlavu.

Já se mu podívala do očí.

"To je normální, že máš ráda víc kluků. Ale tvoje srdce bude vědět, koho si má tvolit." řekl a přitáhl si mě do objetí.

"Ale co když ne?" zeptala jsem se ho s pochybami.

"Věř mi, že to pozná." řekl a já kývla.

"Lidi, mám špatnou a dobrou zprávu." zakřičel Jin.

My sešli dolů a ostatní kluci taky.

"Tak...špatná zpráva je, že to bude za pár dnů. A ta dobrá...jedna skupina to vzdala." řekl Jin.

"Co? Za pár dní?" vyjekli jsme s Kookiem.

"Přesněji za tři." řekl Jin.

"Tak to je průšvih. Budeme muset přejít rovnou k naší choreografii. Nevadí ti to?" podíval se na mě Rap Monster.

"Já jsem na to zvyklá." řekla jsem.

"Fajn. Tak...jdeme cvičit." řekl Jin.

"A-ale..." zakoktal se Suga.

"Kluci, Rap Monster má pravdu. Musíme cvičit. Narozdíl od té skupiny fungujeme o tři roky míň." řekl J-Hope.

"Jo, jdeme na to." řekl V a dal ruku před sebe.

Všichni jsme jeho gesto napodobili.

Pak jsme šli do tanečního sálu a kluci mě učili kroky. Nebyly zrovna nejlehčí, ale dala jsem to.

Ztrávili jsme tam asi čtyři hodiny a kluci pak odešli. I když mi řekli, abych si dala dneska pokoj, tak jsem tančila tu novou choreografii. Moc mi to nešlo. Samotný se mi tančilo opravdu blbě, protože mě neměl kdo otravovat a říkat mi, co dělám špatně.

"Sam, počkej. Děláš to blbě..." přišel za mnou Jimin.

Stoupl si těsně za mě a vedl mě. Ruce měl položené na mích bocích. Když jsem se po pár minutách otočila čelem k němu, byli jsme u sebe tak blízko, že by se mezi nás nevešel ani list papíru.

Jimin se mi zadíval hluboko do očí a svým obličejem se přibližoval k tomu mému. Já však na poslední chvíli odstoupila dozadu.

"P-promiň Jimine." řekla jsem a šla nahoru.

Šla jsem se osprchovat a pak šla do pokoje. K mému neštěstí tam byli oba kluci.

"Děje se něco?" zeptal se mě JungKook a Rap Monster hned zbystřil.

"Ne, všechno je v pohodě." falešně jsem se usmála.

"No...přetvářku poznám už od Kooka...ale musím říct, že je dobrá." řekl mi Rap Monster.

"Díky." zazubila jsem se na něj.

"Povídej." řekl Rap Monster a přitáhl si mě k sobě.

"No...Jimin mě chtěl políbit." řekla jsem tiše.

"Být na jeho místě, pokusil bych se o to samé...teda, kdybys nebyla v naší rodině." řekl Mon.

"Ale chápej...kdyby nevěděl, že u mě nemá šanci, jenže...on to ví." řekla jsem.

My Love Story ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat