Když jsem se probudila, vedle mě opravdu ležel Rap Mon. Objímal mě kolem pasu a já mu ležela na jeho nahé hrudi. Opatrně jsem vstala, abych ho neprobudila a oblékla jsem se do teplákových šortek a světle růžového trička. V koupelně jsem si udělala ranní hygienu a pak jsem šla klukům připravit snídani. Udělala jsem palačinky s čokoládou a čekala jsem, až se kluci probudí. Seděla jsem v kuchyni na barové stoličce s kafem v ruce a vymýšlela jsem novou písničku. Najednou mě někdo zezadu objal kolem pasu a já se trochu lekla.
"Ahoj..." lípl mi Mon pusu na tvář.
"Ahoj." usmála jsem se na něj.
"Copak to píšeš?" sedl si vedle mě.
"Umm...vlastně nic." papír jsem otočila a Mon si vzal snídani.
"Dneska budeš mít tak nějak volno. Máme volno." řekl Mon a já kývla.
Rap Monster se na mě pořád díval a mě to lehce znervózňovalo.
"Co se na mě tak koukáš?" uchechtla jsem se.
"Nic, jen...vypadáš hodně něžně Noona." pohladil mě po tváři a já se pousmála.
Byla jsem lehce červená. Rap Monster se usmíval a dal mi pusu na čelo. Pak šel do obýváku a po chvíli přišli i ostatní kluci. Dala jsem jim snídani pod nos a zase mi někdo začal volat. Byl to YongGuk.
"Ano?" zvedla jsem to.
"Ahoj Sam, potřebuju tvou pomoc." řekl YongGuk naléhavě.
"Dobře. O co jde Gukkie?" zeptala jsem se ho zvědavě.
"No...my potřebujeme další song. Může být až za tři dny. Téma je na tobě." řekl.
"Dobře. Zítra to máš na mailu." řekla jsem a oba jsme hovor ukončili.
Kluci se na mě překvapeně dívali a já je nechápala. Sedla jsem si k papírům a snažila se něco psát. Prvně jsem vymyslela text a pak jsem přemýšlela nad názvem. Snažila jsem se pochytit inspirace, kdekoliv, ale nešlo mi to. Písničku jsem schovala k sobě, aby ji kluci nenašli a sedla jsem si do obýváku k telce. Seděla jsem na klíně JungKooka, protože v jiných nemám tu důvěru a s Kookiem jsme přátelé, tak co. A navíc se děsně bojí holek, což jsem nepochopila.
"Na co se budete dívat?" zeptala jsem se kluků zvědavě.
"Na Hvězdy nám nepřály." řekl Jimin.
"No jupí..." řekla jsem ironicky.
"Ale notaaak...je to super film." řekl J-hope.
"Jak pro koho..." řekla jsem a opřela si hlavu o Kookovo rameno.
Kluci pustlili ten film, který jsem viděla už milionkrát a v polovině jsem usnula v JungKookově klíně.
***
"Ale...šípková Růženka nám usnula..." zasmál se Jin a já se pomalu probrala.
Docela mě bolel celý člověk.
"Sušenko, máš moc tvrdý kosti." postěžovala jsem si.
"Viď, že jo? Já to říkám pořád." řekl Suga a ve mě to jen zakřupalo.
"Příště radši spím na Víčkovi." řekla jsem.
"Vidíš, já ti to říkám furt..." ukázal Suga na JungKooka.
"No a? Sam mě má ráda takovýho jaký jsem, viď?" zvedl ke mě ta svá hnědá kukadla.
"Jasně, že ano." usmála jsem se a objala ho.
ČTEŠ
My Love Story ✔
FanficObyčejná holka Sam Mahone bydlí v Londýně a její mladší sestra Ema má ráda korejskou skupinu BAP. Ema kontaktuje na Twitteru jednoho člena z BAP a pošle jim jednu Saminu píseň a BAP uvažují nad tím, jestli s nimi bude zpívat. O měsíc později budou m...