Díl - 9.

96 11 0
                                    

"Pravda." DaeHyunee se chvíli zamyslel. "To by se dalo....Potkal si někdy hezčí holku než Sam?" Zelo se chvíli zamyslel a já na něj vykulila oči. "Asi jo.....Možná Krystal." pozvedla jsem obočí, ale moc nevypadalo, že by se bál následku. "Krystal?....Já nechcu nic říkat, ale Sam je hezčí než Krystal." řekl Bang. "No, ale i tak si myslím, že jo.....Jak si to mám pamatovat?...No prostě asi jo..hrajem dál." Zelo roztočil a ukazovalo to na Channieho. "Úkol." řekl a YoungJae se podíval na Zela s šibalským úsměvem. "Udělěj striptýz azaspívej u toho." Channie si stoupl doprostřed pokoje a začal zpívat a svlíkat se u toho. "Channie...trochu života do toho." usmál se Bang. Channie si sundal kalhoty a různě se bohyboval. "Stačí?" zeptal se otráveně. "No jo." vydechoval Zelo. HimChan se oblekl a sedl si na své místo. Teď to padlo zas na mě. "Úkol." určitě budu litovat. "No jak myslíš...polib YongGuka na rty." Co sem říkala... Chvíli jsme se na sebe dívali a Bang se potom usmál. "Ale notak...vždyť už jste se líbali. A ne jednou." uchechtl se YoungJae. Podívala jsem se na Zela a ten s úsměvem pokýval hlavou. Stoupla jsem si, obešla tři kluky a klakla si vedle Banga. "No...my čekáme." upozornil násJongUp. Pomali jsem se blížila svými rty k těm jeho a letmo jsem ho políbila a vrátila se na své místo. Roztočila jsem mobil a ukazoval na JongUpa. "Úkol." netrvalo dlouho, abych něco nevymyslela. "Zahraj kratičkou scénku z Romea a Julie." JongUp si stoupl a následně poklekl na jedno koleno. "Julie...ach Julie." snažil se tvářit vážně, ale potom vyprskl smíchy. "Radši si sedni." dala jsem mu ruku na rameno a on si sedl zpět. Teď to padlo znovu na mě. "Pravda." řekla jsem rozhodně. "Líbí se ti Bang a YoungJae?" tahle otázka mě trochu zarazila. "No...YoungJae se mi líbí, ale Bang zase o něco víc." Bang se na mě usmál a YoungJae se na mě tázavě podíval. "Ale uznej...Bang je prostě o trochu hezčí, ale nebudu to rozebírat:" Zelo vybuchl smíchy a JongUp s Channiem to samý. "Okay, tak hrajem." zavelel DaeHyunee a já roztočila mobil. Padlo to na YoungJae a ten se hrnul do pravdy. Zelo mi pošeptal něco do ucha. "Zeptej se, jestli by si se mnou chtěl vymenit osobu a proč." a já přikývla. "Chtěl by sisi se Zelem vyměnit osobu a proč?" YoungJae se chvíli zamyslel. "Jo, protože chodí s tebou." to se dalo čekat a Zelo se na něj culil, jak andílek. "Fajn." pousmála jsem se a padlo to na DaeHyuna. "Úkol." řekl. "Jdi za Jonahem a řekni mu, že se ti líbí jako muž." řekl YoungJae a DaeHyun na něj vykulil oči. Pomali si stoupl a prosebně se na mě podíval. Já pokynula rukou ať jde, ale pochvíli jsem šla za ním a ostatní taky. Šli jsme do Jonahova pokoje a DaeHuyn šel přímo k němu. "Jonahu...moc se mi...líbíš, jako muž." Jonah na něj vykulil oči a Dae tam umíral smíchy. "Hrajem flašku." Jonah pozvedl hlavu a oddechl si. Vzala jsem DaeHyuna a šli jsme zpět do pokoje. Dae se smíchem roztočil mobil a padlo to zas na mě. Chvíli jsem se zamyslela, ale potom jsem byla pro úkol. YongGuk s Channiem mu něco radili a Channie se potom usmál. "Jo..takže půjdeš za Em do pokoje a řekneš, že chodíš s Chanem, políbíte se a skousneš mu dolní ret." řekl DaeHyunee. "To byl tvůj nápad, že jo." podívala jsem se na Channieho a s úsměvem přikývl. "Hele cokoliv, ale já ti pusu nedám." zaprotestovala jsem. "Já nechcu nic říkat, ale máš na sobě jen kraťasy a tričko." přejel mě pohledem YoungJae. Vzdychle jsem, popadla Channieho a šla jsem s ním k pokoji Em. "Tak poť, ať už je to za náma." vzdychla jsem a propletla si ruku s tou HimChanovou a kluci šli za náma. "A nestačila by normální pusa?" zeptala jsem se. "Ne, polibek a skousnutí dolního rtu, nebo oblečení." řekl DaeHyun a já šla do Eminýho pkoje. "Em..já ti chci něco říct." odmlčela jsem se a Channie mě přitáhl blíž k sobě a chytil mě kolem pasu. "Tak povídej." řekl a Em se na nás pořád dívala. "Chci ti říct, že mi dva spolu chodíme." Em se na nás divně podívala a já se otočila směrem k Chnniemu. Nadechla jsem se a přitáhla ho za triko blíž k sobě. Nějak jsem to neřešila a udělala jsem to, co mi řekl DaeHyun a lehce jsem mu skousla dolní ret. Odtáhla jsem se a HimChana pustila. DaeHyunee s Bangem nám tleskali a YoungJae se mě zeptal. "Jaký to bylo?" "Takový...divný." Channie se uchechtl a Zelo si oddechl. Šli jsme do pokoje a já roztočila mobil. Padlo to na DaeHyuna, který chtěl úkol. "Dáš Bangovi pusu na pusu." Zelo se usmál a Dae se díval na své tělo a rozvázal si tkaničky a sundal si botu. "Srabe, ale je to i dobře...už jen ta představa." zašklebil se Bang. "To máš za Channieho." založila jsem si ruce na hruď a Channie se na mě podíval. DaeHyun roztočil mobil a padlo to na Banga. "Pravda." řekl. "Okay...máš rád Sam? Nemyslím jako kamarádku." Zelo se na Banga vražedně podíval. "Popravdě?....Možná víc, než bych měl." sklopila jsem zrak dolů a Zelo se na něj ostře podíval. Někdo zaťukal na dveře a já šla odemknout. "Už je deset....nechcete jít spát?" zeptala se mamka. Podívala jsem se na kluky a JongUp z poloviny spal. "Tak jo." zavřela jsem a vrátila se ke klukům. "Nechcete už jít spát?" zeptala jsem se a kluci přikývli. YongGuk se otočil k nám zády a sundal si tričko. Uviděla jsem jeho tetování, který měl na levé lopatce. "Toho jsem si dřív nevšimla." přejela jsem mu tetování prstem. "Taky je to poprvý, co se mi díváš na záda." uchechtl se. "Ale je to hezký." pochválila jsem mu to a Bang se usmál. "Aspoň, že za tu bolest to stálo." položil si triko a boty vedle postele. Ostatní se taky vysvlekli z triček a někteří i z kalhot. Zelo si lehl do postele a trochu se posunul. Já jsem si lehla vedle něho a počkala, až kluci budou v peřinách a zhasla jsem. "Dobrou." řekl Bang a všichni jsme mu jí taky popřáli. Zelo byl jen v boxerkách, což se mi dost líbilo a přitiskli jsme se na sebe tak, že mezi námi nebyl ani milimetr vynechaného prostoru. Zelo mě lehce políbil a skousl mi dolní ret. Neubránila jsem se a sedla si obkročmo kolem jeho pasu a polibek mu vrátila. Pokračovala jsem na jeho bradu a postpně se dostávala k jeho krku. Zelo zaklonil hlavu a sladce vzdychl. Potom jsem se přesenula k jeho dekoltu a hrudi. Zelo mi sundal tričko a potom i kraťasy. Políbil mě na rty a potom postupoval níž po krku, dekoltu a nakonec k bříšku. Zelo se vrátil k mím rtům a já trochu zasyčela a potom pomali vydechla horký vzduch. Zelo taky vydechl a zavřel oči. No a dál to snad rozvádět nemusím. Potom jsme si oba lehli a já se oblekla a potom jsme si jen  tak vraceli polibky. "Bylo to krásný." šeptla jsem a Zelo se mírně usmál. Potom jsme si jen tak povídali do do jedný do rána a oba jsme usnuli. Ráno mě probudilo příjemné hlazení po tváři. S úsměvem jsem otevřela oči a promnula si je. "Ahoj, zlato." řekl s úsměvem. "Ahoj, lásko." usmála jsem se a krátce ho políbila. "Ach jo, jen se probudím a první co uvidím, jak se ti dva líbají." postěžoval si JongUp. "Proč je vedle YoungJae Em?" ukázala jsem na spícího YoungJae. Vypadal jako andílek, ale to jen když spal. 

My Love Story ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat