Capitolul 4

533 44 4
                                    

După ce am terminat cina, am ajutat-o pe mama sa adune vasele si sa le spele. Când am terminat, am mers și mi-am făcut un duș, dupa care m-am pus la somn.

***

M-am trezit din cauza telefonului meu. Mă ridic cu greu din pat si merg către masa de birou, unde e telefonul meu.

Twitter: 1 mesaj nou
Un apel pierdut de la Mimi

Deschid mesajul nou.

Mimi534: Ce faci Beccy?

ReBecca52: Umm, tocmai ce m-am trezit. De ce ai sunat?

Mimi534: Eram speriată, aseară nu mi-ai raspuns, am crezut ca ai pățit ceva.

ReBecca52: Nu am vrut sa te speriu, dar nu am vazut mesajul.

Deschid conversatia de ieri cu Liam și decid sa ii scriu un mesaj.

ReBecca52: Bună, Liam! Poate acum crezi că sunt o ciudată că îți scriu. Ce mai faci? Succes la spectacolul de mâine! Deabea aștept să văd pozele pe care le va face prietena mea.

Nu știu dacă o să îmi răspundă, doar e o vedetă. Îmi las telefonul pe pat și plec să îmi fac rutina de dimineață. După care mă întorc în cameră, e weekend așa că o să ies puțin in parc cu Mimi înainte să plece. Îmi îmbrac hainele, după care îmi iau telefonul de pe pat. Pun o nouă stare pe twitter după care plec spre parc unde urmează să o întâlnesc pe Mimi.

Twitter: 1 apreciere noua, 2 mesaje noi.


Twitter {L.P}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum