"-Dar, inainte trebuie sa vorbim."
- Ce sa intamplat?
- Nu stiu de unde sa incep, Beccy!
- Mimi, nu stiu ce ai sa imi spui sau ce vrei sa vorbim. Dar, observ ca te streseaza pe dinauntru.
Nu are stare, stam amandoua in pat si ea se tot misca de colo in pat, parca nu isi gaseste o pozitie buna.
- Ahh! De ce e asa greu?
- Ce e greu? Sunt confuza. M-ai bagat in ceata.
- Imi e greu sa iti spun!
- As vrea sa te ajut! Dar, nu pot pentru ca nu stiu despre ce e vorba.
Liam P.O.V.
Oare ce vrea Niall? As mai fi vrut sa vorbesc cu Rebecca. Inaintez pe hol, catre camera lui Niall. Sunt curios sa vad ce vrea sa imi spuna. Bat usor la usa si astept ca el sa vina sa deschida usa.
- Hei, Liam! Intra!
- Hei!
A deschis usa in asa fel ca eu sa pot intra. Mi-a facut semn catre pat sa ma asez, iar el a facut la fel. El doar privea in gol, oare se gandeste la ceva? Nu inteleg.
- Ce sa intamplat?
- Umm...
- Niall!
- Nu stiu nici eu, Liam!
- Mi-ai spus ca vrei sa vorbim..
- Trebuie sa vorbesc cu cineva despre asta.
- Spune. Te ascult!
- Tu o cunosti mai bine decat mine pe Mimi. Presupun, nu-i asa?
- Doar din ce mi-a spus Rebecca. De ce ma intrebi asta?
- Nu o cunosc doar de cateva ore, in care nu am vorbit decat foarte putin. Imi doresc sa o cunosc mai bine. Problema mea e ca ea pleca maine. Si cum am sa mai vorbesc eu cu ea?
- Iti doresti sa o cunoști mai bine pe prietena Rebeccai?
- Da! Si credeam ca ai putea sa ma ajuti..
- Cum as putea eu sa te ajut cu asta?
- Liam!
- Ce e?
- Tu le-ai adus aici. Nu poti sa le faci sa mai ramana putin? Sunt sigur ca si tu vrei mai mult timp cu Rebecca.
Are dreptate. As vrea sa stau mai mult timp cu Rebecca
Rebecca P.O.V.
- Bine o sa încerc sa iti explic.
- Incearca, Mimi!
- Cred ca simt ceva pentru Niall!
- Vai! Asta a fost asa direct! Dar, ce vrei sa spui prin asta?
- Simteam si acum ceva pentru el dar, nimic mai mult decat simte o fana. Acum.. , cred ca m-am indragostit de el. Nu stiu nici eu! Si ma simt asa prost ca mine o sa plecam. Niall a spus ca ar vrea sa mai raman. Si sa ne cunoastem mai bine.
- Eu nu pot sa fac nimic, Mimi! Nici daca imi doresc. Eu doar am primit biletele si am venit. Eu nu pot sa fac sa stau mai mult sau mai putin. Chiar daca mi-as dori!
- Stiu, Beccy! Vroiam sa vorbesc cu cineva.
Un telefon a sunat si nu era al meu. Deci era a lui Mimi.
- Mimi, e telefonul tau?
- Da.
- Cine e?
- Acum ma uit... Niall!
-----------------------------------
▶▶▶▶ Cum ati vrea sa se sfarseasca aceasta carte?
P.S: Nu vine inca sfarsitul :)
Imi pare rau ca a venit capitolul asta asa tarziu. Nu prea am avut timp sa scriu..
CITEȘTI
Twitter {L.P}
FanfictionCine credea ca un mesaj iti poate schimba viata? Ei bine Rebecca sigur nu credea. Dar isi va da seama de asta atunci cand, printr-un singur "Buna" viata ei se va schimba din rau in bine.