Capitolul 30 ( partea 1)

100 11 5
                                    

Mergea cu pasi repezi, asa ca am garabit si eu pasul, sa nu raman in urma.

- Niall, acum imi spui si mie unde mergem?

- Ti-am spus ca baieti vor sa isi i-a ramas bun.

- Bine... si baieti unde sunt?

Nu stiu ce sa intampla si asta ma enerveaza putin. Niall nu imi raspunde. Oare m-a mintit Mimi, nu cred ca ea ar face asa ceva.. .

Aceeasi masina cu cate ne-a condus Ralph de la aeroport era in fata noastra la catva merti. In mai puțin de un minut eram deja langa masina. Ma uitam la Niall si asteptam sa spuna ceva, dar doar se uita la mine. Asa ca m-am gandit sa vorbesc eu..

- Si acum?

- Distractie placuta!

- Ce vrei sa ...

Inainte ca sa termin ce aveam de spus Niall o lua la fuga catre hotel, zambind. Si eu am ramas singura langa masina si nu stiam ce sa fac.

As fi aratat ca o ciudata daca incercam sa deschid usa si sa fie incuiata. Ar fi crezut oameni care trec ca incerc sa sparg masina. Mai ma trezesc si cu politia aici.

Chiar daca as fi incercat sa ma uit cine e in masina, nu cred ca as fi reusit sa vad ceva. Telefonul meu suna in buzunar.

Twitter: 1 mesaj nou

Sper sa fie Mimi si sa imi zica ce doamne iarta-ma se intampla!

-----------------------------------------------

Asta e un capitol scurt. Si imi pare rau ca a durat atat. Vreau sa fie un capitol frumos si cartea sa aiba un sfarsit bun. Capitolul asta o sa mai aiba inca o parte. Si o sa apara la sfarsitul asta de saptamana. :)

Twitter {L.P}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum