Cand eram tot in acea sala, nici nu stiu sa explic ce asta. O ciudatenie.
- Oare cand vin? intreaba Mimi.
- Crezi ca eu stiu?
Ma uitam la Mimi care avea ochi cat ceapele, mi-am intors si eu privirea catre direcția unde privea ea si l-am vazut pe Niall si dupa el pe rand au intrat Harry, Louis si Liam.
***
Toti fani care erau aici au facut cate o poza cu baieti, au primit autografe si au vorbit cu baieti. Eu si cu Mimi am ramas ultimele. Iar, acum toti baieti veneau catre noi.
- Acum, care din ele e Rebecca de care ne povesteai? a intrebat Louis, uitandu-se la Liam
Liam a aratat catre mine cu mana.
- Deci tu esti Rebecca?
- Da, eu sunt. Cred ca sunt rosie ca focul in momentul asta.
- Avea Liam dreptate tu chiar esti frumoasa! Dar, ea cine e? a întrebat Niall.
- Ea e prietena mea, Mimi.
Niall a mers catre ea si i-a intins mana. Mimi la randul ei a luat-o in mana.
- Imi pare bine sa te cunosc! Esti frumoasa!
- Mu.. Mulțumesc! se uita in jos si puteam sa jur ca are emotii.
- Hai sa ii lasam pe ei sa vorbeasca! a zis Harry atat de tare incat Niall si Mimi sa auda. Niall i-a aratat o privire urata in schimb si a luat-o pe Mimi de mana si s-au indepartat de noi.
- La multi ani, Beccy! M-am intors la baieti si Liam avea o briosa cu o lumanare infipta in ea.
- La multi ani!
- La multi ani, Rebecca!
- Vaii! Mulțumesc!
- Nu aveam unde sa tinem un tort. Dar, sper ca iti plac briosele! Dupa ce Louis a terminat de vorbit cu toti am inceput sa radem.
- Heii! Aia e briosa mea?
- Serios, Niall?
- Glumeam si eu Louis!
Cand ne-am oprit cu toti din ras, baieti mi-au urat cu toti la multi ani. Am suflat in lumanarea de pe briosa, iar toti au aplaudat.
- La multi ani, Rebecca!
- Mulțumesc, Niall! i-am dat o imbratisare scurta. Si la fel cu toti pana la Liam.
Baieti au plecat, iar Niall a luat-o pe Mimi cu el. Si eu am ramas singura cu Liam.
- Vreau sa iti spun si eu la multi ani! In timpul asta in care am vorbit am ajuns sa observ ca esti o persoana minunata, sper ca ti-a placut spectacolul si tot ce sa întâmplat aici. Sper ca ai avut o zi minunata de nastere!
- Iti multumesc, pentru tot ce ai facut! Asta a fost cea mai minunata zi de nastere din cate am avut. Nu credeam ca o sa va intalnesc vreodata sau macar sa vorbesc cu voi.
- Sa inteleg ca ti-a placut ?
- Normal! Am primit o imbratisare, dupa care chiar tanjeam. Care sa sfarsit printr-un sarut, unul minunat.
- Haide, trebuie sa plecam de aici!
Am iesit pe aceasi usa pe care au iesit si baieti. Usa ajungea in spatele scenei unde erau Louis si Harry. Nici urma de Mimi si Niall. Pufulete meu ma parasit.
- Se pare ca prietena ta a plecat.
- Asa se pare!
- Eu o sa mai raman aici cu baietii.O sa ii spun lui Ralph sa venina el sa te conduca la hotel. E bine asa?
- Da, e bine!
- Bine, vino cu mine!
***
Eram deja in camera de hotel de mai bine de jumatate de ora si Mimi nu mai apare. Ce naiba! Iau telefonul de pe noptiera si intru pe Twitter.
ReBecca52: Mimi, unde ai disparut?
ReBecca52: Mimi, raspunde!
ReBecca52: Fhaa pufulete nebun! Raspunde!!
ReBecca52: La nabia! Raspunde ma speri! :(
ReBecca52: Mimi!
ReBecca52: Mimi, te rog! Raspunde! Ma speri! Vrei sa ma omori?
ReBecca52: Imi trec cele mai urate ganduri prin cap, te rog da-mi un semn de viata, Mimi!
-------------------------------------------------
→→Cum vi se pare cartea pana aici?
→→ Vrea cineva dedicatie?
Va mulțumesc pentru 1.40k +! Va iubesc pe toti!
CITEȘTI
Twitter {L.P}
FanfictionCine credea ca un mesaj iti poate schimba viata? Ei bine Rebecca sigur nu credea. Dar isi va da seama de asta atunci cand, printr-un singur "Buna" viata ei se va schimba din rau in bine.