Capitolul 30 ( parte 2 )

90 6 0
                                    

Deschid aplicatia si intru la sectiunea de mesaje

Mimi534: Bat la tine la usa de 5 minute, ai de gand sa iti misti fundul si sa imi deschizi usa?

ReBecca52:  Nu sunt in camera, Mimi!

Mimi534: Unde esti atunci?

ReBecca52: Pai, sunt la cativa metri de hotel unde ma adus Niall acum cateva minute si cand sa il intreb ce cautam aici a luat-o la fuga. Stiai cumva ceva despre asta?

Mimi534: Nu stiam nimic crezi ca nu iti spuneam daca Niall imi spunea!

ReBecca52: Te-am intrebat doar daca stiai. Imi pare rau daca crezi ca te-am acuzat de ceva!

Mimi534: E ok! De ce nu te intorci inapoi sus daca nu ai ce sa faci acolo?

Inainte ca sa pot sa ii raspund doua maini au aparut pe umeri mei si vocea lui Liam care m-a speriat de era sa scap telefonul din mana. 

- Buna! Sa sti ca nu era chiar nevoie sa ma speri...

- Buna! Si nu intentionam sa te speri.

- Ei bine, fie cum spui tu! Tu l-ai pus pe Niall sa ma aduca aici?

- Da! Am o surpriza pentru tine.

- Surpriza?

- Da.

Era asa calm si eu eram stresata, nu imi dau seama ce pune la cale.

- Mergem? ma intreba Liam.

- D-da cred.. eram confuza in legatura cu toata chestia mai intai Niall si acum Niall. Ce se intampla cu toata lumea azi?

Liam o lua inainte intre doua cladiri unde l-am observat pe Ralph care statea langa o masina neagra sport. Mergem aprope intr-un rand cu Liam pana ce am ajuns langa masina si Liam sa oprit, m-am oprit si eu in drept cu el.

- Buna, Rebecca!

- Buna! Ralph sa apropiat de noi i-a înmânat cheile lui Liam

- Multumesc, Ralph!

- Am facut plinul la masina asa cum ai spus, Liam! Distractie placuta!

- Multumim!

La imbratisat scurt pe Liam, ne-a salutat si a luat-o la pas catre hotel.

Liam mi-a deschis portiera din partea dreapta a masini - Urca.

I-am zambit si am intrat in masina, dupa ce a inchis portiera, a trecut prin fata masini si a urcat pe locul soferului.



-----------------------------------------------

M-am gandit mai bine si mai continui cartea cu cateva capitole si o sa mai scriu un volum doi al carti. :) :)

VA MULTUMESC MULT PENTRU CA ATI CITIT CARTEA SI CA ATI VOTAT-O SI SPER SA MAI FIE ASA SI IN CONTINOARE!

Twitter {L.P}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum