harrystyles: Eu nu sunt rau! Ai sa vezi cand ma vei cunoaste.-Bine, Harry! am spus-o cu voce tare.
Inchid telefonul, ma ridic de pe caneapea si urc sus in dormitor. Deschid usa si aprind becul. Imi las telefonul pe masa si am arunc in pat.
Nu inteleg de ce fix Harry imi scrie mie. Si se comporta asa ciudat. Nu inteleg.
Imi ridic capul din perina si ma uit la ceasul mic de pe perete. E deja 21: 30.
Cred ca o sa fac un dus si dupa ma pun la culcare.Da! Asa o sa fac. Ma ridic de pe pat. Imi iau din dulap o pereche curata de pijamale si lenjerie intima. Inchid usa dulapului si ies din camera. Traversez holul si intru in baie. Imi pun hainele curate pe dulapul mic din baie. Merg in fata oglinzi deschid sertarul mic din dulapul de dedesubt de chiuveta. Imi scot demachiantul. Si imi sterg tot machiajul. Pun demachiantul inapoi in sertar si iau peria de par. Imi perii parul. Imi dezbrac hainele, dau drumul la apa si intru in dus, apa calda inundandu-mi corpul.
Maine e ziua mea. Devin majora, nu pot sa cred! Acum o luna eram fata acea care crede ca pentru ea lumea sa sfarsit. Dar, de cand am primt acel mesaj in care era doar un simplu "Buna" parca viata mea a luat culoare. Nu imi imaginam vreodata sa vorbesc chiar cu Liam. Liam! E un vis devenit realitate. Nu stiu cine a facut sa se intample asta dar, e o minune. Dupa ce un lucru bun mi sa intamplat, un lucru urat a venit dupa. Nu se putea sa vina doar lucrul frumos si atat. Ar fi fost perfect. Maine va fi cred ca cel mai frumos majorat. Alaturi de cea mai buna prietena sau mai bine zis sora din alta mama, la concertul idolilor mei. Prin muzica lor poti simti toate emotiile. Deabea astept sa ii intalnesc pe toti, sa ii aud cantand. Parca e un vis!
Imi spal corpul si ies din dus, iau un prosop curat si imi sterg corpul. Imi iau hainele curate pe mine si merg inapoi in camera.
Ma pun inapoi in pat si iau telefonul.
Tweet: Traiesc o poveste!
Deschid casuta cu mesaje, si ii scriu un mesaj lui Mimi.
ReBecca52: Ce faci, pufulete?
Mimi534: Mi-ai spus pufulete?
ReBecca52: Esti pufuletele meu?
Mimi534: Credeam ca sunt prietena ta?
ReBecca52: Noi nu suntem prietene!
Mimi534: Cum poti sa spui asa ceva?!
ReBecca52: Nu mai lasat sa termin! Tu esti pufu-surioara mea! Si te iubesc mult!
Mimi534: Am crezut ca vorbesti serios cand ai spus ca nu suntem prietene! Sa nu ma mai speri!
ReBecca52: Nu am vrut sa te speriu! *fata de catelus* Mai esti pufu-surioara mea?
Mimi534: Daca ai adaugat fata de catelus nu mai sunt suparata! Si normal ca mai sunt! Te iubesc!
ReBecca52: Daca nu puneam fata de catelus erai suparata pe mine?
Mimi534: Nu pot sa ma supar pe tine!
ReBecca52: Ma bucur! Astepti ziua de maine?
Mimi534: Da! O sa pot sa il imbratizes pe Harry! Doamne, nu pot sa cred! Noi chiar o sa ii putem atinge?!
ReBecca52: Da, Mimi! Si eu astept!
Mimi534: Cred ca o sa ai cea mai frumoasa zi de nastere!
ReBecca52: Ce te face sa crezi asta?
Mimi534: Pai, o sa ii intalnesti pe One Direction!
ReBecca52: Da-mi voie sa te corectez! Voi fi cu tine si impreuna o sa ii intalnim pe One Direction! Asta e ziua de nastere perfecta!
Mimi534: Aww!
ReBecca52: Te iubesc, surioara!
Mimi534: Si eu te iubesc, pitica mea!
Am blocat telefonul, l-am lasat jos si am stins lumina. Trebuie sa dorm, o sa am o zi lunga maine.
Twitter: 5 aprecieri noi, 3 mesaje noi
Asta e un capitol putin mai lung. Sper sa va placa!
→Vrea cineva dedicatie?
→ Am scris o noua carte. Ati vrea sa imi dati o parere?
Multumesc celor care citesc! ♡
CITEȘTI
Twitter {L.P}
FanfictionCine credea ca un mesaj iti poate schimba viata? Ei bine Rebecca sigur nu credea. Dar isi va da seama de asta atunci cand, printr-un singur "Buna" viata ei se va schimba din rau in bine.