Mimi P.O.V.
Twitter: un mesaj nou
- Deschide-te odata notificare
nenorocita!Am ajus chiar sa ma restesc la telefon, asta nu e de bine. Si in momentul asta am ajuns la concluzia ca am nevoie de un nou telefon. Trebuie sa vorbesc cu mama, imediat ce ajung acasa.
- Insfarsit! Doamne ajuta!
niall_horan: Cine a zis asta?
mimi534: Biletele de avion sunt pentru maine. Si tu sti asta!
niall_horan: Ai dreptate! Dar, nu pleci maine!
mimi534: Ce vrei sa spui?
niall_horan: Vreau sa spun ca nu plecati maine.
mimi534: Tu vorbesti serios?
niall_horan: Da!
mimi534: Nu imi vine sa cred!
niall_horan: Nici mie nu mi-a venit sa cred cand Liam mi-a spus asta.
mimi534: Cum de l-ai convins?
niall_horan: Sa zicem ca asta nu conteaza! Acum pune-te la somn e tarziu deja!
mimi534: Asa o sa fac!
niall_horan: Vise placute!
mimi534: Vise placute!
Am blocat telefonul si l-am pus pe noptiera de langa pat. Oare ar trebui sa ii spun asta si lui Beccy sau sa o las pana maine. Nici eu nu stiu. Probabil doarme acum, dar ce conteaza! O sa ii spun!
-
Rebecca P.O.V
- Cine ma cauta la ora asta?!
Sunt pe jumate adormita si nu vreau sa ma ridic dar ce am de ales? Cred ca nu o sa inceteze pana nu deschid. Ma ridic din pat si merg catre usa.
- Vin acum!
Ma enerveaza! De ce nu se opreste. Deschid usa..
- Rebecca!
- Nu tipa asa, disperat-o!
- Hei, nu sunt disperata!
- Intra!
M-am tras din fata usii. Si am mers sa aprind lumina. Intre timp Mimi Disperata a intrat si sa asezat pe marginea patului.
- Ce sa intamplat, disperat-o?
- Nu sunt disperata, Beccy!
- Atunci, de ce doamne iarta-ma bateai ca o nebuna in usa aia? Credeam ca o sa o dobori!
- Daca nu ai venit sa imi deschizi! Ce era sa fac?
- Ori cum sa zicem ca asta nu mai conteza! Oricum urma sa deschid, daca tot m-am trezit.
- Stiu, dar vroiam sa vi mai repede!
- Imposibil, iubire!
- Iubire?!
- Da!
-De cand sunt iubirea ta?
- De acum cateva secunde. Acum nu mai esti! Te urasc pentru ca mi-ai stricat somnul!
- Pai am ceva important sa iti spun dar, se pare ca nu vrei sa sti! Din moment ce ma urasti!
- Glumeam! Nu am cum sa te urasc!
- Stiam!
- Acum ce vreoiai sa imi spui?
- Nimic, problema era ca nu puteam sa dorm si vroiam sa povestesc cu tine!
- Tu glumesti, nu?
- Nu glumesc!
- Sti ceva?
- Stiu multe, Rebecca!
- Si eu! Dar, eu stiu ceva in plus!
- Si ce ar vrea sa fie acel lucru?
- Mi-e somn!
- Hai sa dormim atunci!
Am stins lumina si m-am pus in pat. Dupa cateva minute m-am uitat catre Mimi care statea in aceias pozitie ca acum cateva minute. M-am ridicat in sezut si ma uitam la ea.
- Mimi, sa intmplat ceva?
- Nu, doar vreau sa iti spun ceva.
- Si ce mai stai?
- E greu!
- Doar spune-o!
- Nu plecam maine!
- Ce, Mimi?! Nu fa glume cu mine!
- Nu glumesc! Uite!
Si-a scos tefonul din buzunar, a deschis mesajele cu Niall de pe twitter.
- Vezi, Niall a spus asta!
- Credam ca glumesti!
- Nu glumesc cu asa ceva, Beccy!
CITEȘTI
Twitter {L.P}
FanfictionCine credea ca un mesaj iti poate schimba viata? Ei bine Rebecca sigur nu credea. Dar isi va da seama de asta atunci cand, printr-un singur "Buna" viata ei se va schimba din rau in bine.