Capitolul 24

314 26 2
                                    

Am oprit muzica, am scos castile din urechi si le-am deconectat de la telefon. M-am ridicat din pat si am mers sa deschid usa, in fata mea a aparut Ralph. Credeam ca o sa fie Liam si acum ma simt foarte prost.

- Buna, domnisoara!

- Buna, Ralph!

- Ce mai faceti?

- Umm.. bine

- Ma bucur!

Nu am spus nimic doar am zambit.

- Am ceva pentru dumneavoastră.

Nu am mai apucat sa spun altceva, el doar sa dat la o parte si din spatele lui a apărut Liam, a facut un pas in fata. Acum nu era nici jumatate de pas intre noi. Ma privea in ochi iar eu pe el. Si-a deschis bratele, iar eu nu am ezitat sa intru intre ele. L-am imbratisat si el la randul lui ma imbratisat inapoi. Nu a durat prea mult, dar am multumesc. I-a facut un semn din mana lui Ralph care sa indepartat de noi, inaintand pe hol. Eu i-am facut loc sa intre in camera.

- Ziceai ca te plictisesti?

- Da!

- Daca am venit aici acum te mai plictisesti?

- Pai, nu.

- Deci nu te mai plictisesti?

- Nu.

- Ma bucur!

Eu m-am urcat in mijlocul patului, unde am luat loc iar el sa pus pe marginea patului.

- Cum ti sa parut ziua de azi?

- Pe scurt a fost cea mai minunata zi din cate am avut.

- Nu speram sa imi spui chiar asa pe scurt.

- Vrei mai multe detalii?

- Daca vrei sa imi dai. Nu ar strica.

- Dintre toate zilele pe care le-am avut nu am avut una mai buna ca asta. Nu credeam sa va intalnesc vreodata sau sa vorbesc cu voi vreodata. Mi se pare ca traiesc un vis, parca totul e ireal. Si daca ar fi un vis as vrea sa dureze veșnic.

- Nu e un vis! Sunt sigur de asta.

I-am zambit, iar el mi-a intors zambetul. Intre timp telefonl a sunat
semn ca are o notificare. Si-a scos telefonul din buzunar, si telefonul meu a sunat pe noptiera de langa pat. L-am ridicat.

Twitter: 1 mesaj nou

- Sper sa nu te superi pe mine, dar Niall are nevoie de mine.

- Nu! Stai linistit!

Eram aproape unul de altul, mi-a dat o imbratisare si cate un pupic pe amandoi obraji, sa ridicat din pat sa a iesit din camera. Am trecut inapoi la telefonul meu, am deschis mesajul.

Mimi534: Esti in camera?

ReBecca52: Da, sa intamplat ceva?

Am last telefonul jos din cauza ca cineva a batut dinou in usa. A uitat Liam ceva sau ce sa intmplat. Am lasat telefonul jos, m-am ridicat si am mers la usa.

- Mimi! ce cauta ea aici? nu era cu Niall.

Nu a zis nimic doar mi-a sarit in brate.

- Vrei sa ma dobori?!

- Nu!

- Erai sa ma dobori!

- Scuze, scuze!

- Te iert! Acum spune-mi ce sa întâmplat?

- Nu sa intamplat nimic!

- Cumva ma minti?

- Nu am motiv sa te mint, Beccy!

- Bine. Atunci povesteste-mi ce sa intmplat intre tine si Niall!

- Dar, inainte trebuie sa vorbim!




Twitter {L.P}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum