"- Buna fetelor! "
Mi-am intors corpul catre persoana care tocmai ne-a saluatat si Mimi odata cu mine. Nu pot sa cred!
- Liam! am tipa.
- Nu vorbi asa tare!
- Scuze! am uitat ca mai sunt si alti fani pe aici. Liam a venit catre mine si ma imbratisat, inca nu m-am obisnuit cu asta si nici nu cred ca o sa ma obisnuiesc decurand.
- Deci sa inteleg ca ea e cea mai buna prietena a ta?
- Da, ea e Mimi! mi-am intors usor corpul catre ea ca Liam sa o poata vedea.
- Buna, Mimi!
- Umm... Buna! Are emoti, fata ei e rosie, parca e un rac.
- Hei! Capul sus cand vorbesti cu mine! Mimi a ridicat capul sus iar Liam a ras, dar a fost nevoit sa se opreasca pentru ca telefonul lui a inceput sa sune, a privit ecranul si a inchis.
- Ne vedem dupa concert! a venit la mine si mi-a dat un pupic pe obraz. Sunt sigura ca acum arat si eu ca Mimi. Gandindu-ma la ea Liam a mers la ea si fara sa ii spuna nimic a luat-o in brate
- Asta a fost de incurajare! Dupa concert vreau sa poti sa vorbesti fara sa te balbai, da?
- Da.
A trecut pe langa mine si mi-a facut cu ochiul. I-am zambit si a plecat.
- Mimi, sti cumva unde sunt locurile noastre?
- Buna intrebare!
- Aveti nevoie de ajutor? am tresarit atunci cineva a vorbit in spatele meu. Mi-am intors corpul catre sursa sunetului.
- Ralph?
- Da! Aveti nevoie de ajutor?
- Da, putin!
- Bine! Cu ce va pot ajuta?
- Nu stim unde sunt locurile noastre?
- Dati-mi putin biletele. Si eu si Mimi i-am dat biletele in mana, sa uitat la ele cateva secunde.
- Veniti dupa mine!
L-am urmat prin arena mare pana la primul rand de langa scena. Trecand pe langa atatea scaune insirate pe de o parte si de alta ma intrebam cate mii de persoane vin la un singur concert? Buna intrebare.
- Bine! Astea sunt locurile voastre. Mai aveti nevoie de altceva?
- Cred ca nu, multumim!
- Mi-a facut placere!
La fel si eu cat si Mimi am luat loc pe scaunele albastre de plastic si priveam la marea scena din fata noastra. Concertul incepe avea peste mai bine de jumatate de ora. Dar, ma bucur ca sunt aici! Si toate astea datorita lui Liam, doar cand ma gandesc nu imi vine sa cred. Chiar am cea mai frumoasa zi de nastere.
- Beccy?
- Da, Mimi.
- Vreau sa fac un mic filmulet cum fac in fiecare an de ziua ta. Esti de acord sa il fac aici?
- Sigur!
Mimi a scos telefonul din buzunar, a deschis camera si a inceput un video.
- Fac acest video, pentru ca e o traditie pentru mine. Azi e ziua lui Beccy Frumoasa mea, Beccy. Nu pot sa cred ca a mai trecut inca un an. Cresti, iar noi inca suntem prietene. Acum ca sa nu uitam asta nici peste 50 de ani, noi doua suntem ... Vrei sa o spui tu, Beccy?
- Sigur, de ce nu? Mimi si traditia ei. In fiecare an de ziua mea eram in alt loc niciodata nu filma doar in sufragerie sau mai stiu eu unde. Acum suntem in cel mai minunat loc in care cred ca am fost vreodata. La concertul celor de la One Direction.
- Si acum incheiem acest video care a durat destul de mult urandui minunatului mei pufulete. La multi ani! Ne vedem anul viitor!
A inchis filmarea sau doar a pus-o in pauza.
- La multi ani, pufulete!
- Mulțumesc, surioara! am primit o imbratisare si cand ne-am despartit am observat ca arena era aproape plina.
- Cat a durat videoclipul Mimi?
- In jur de 20 de minute.
- O sa inceapa specatcolul!
Nici nu am apucat sa o spun ca luminile sau stins iar minunatele vocii ale baietilor rasunau in toata arena.
***
A fost cel mai frumos spectacol din viata mea. Spectacolul sa sfarsit iar noi ii asteptam pe baieti impreuna cu alti fani ca sa vina la autografe si la poze. Singurul dintre baieti pe care l-am intalnit e Liam si abea astept sa ii intalnesc si pe ceilalti. Sunt asa emotionata.
CITEȘTI
Twitter {L.P}
FanfictionCine credea ca un mesaj iti poate schimba viata? Ei bine Rebecca sigur nu credea. Dar isi va da seama de asta atunci cand, printr-un singur "Buna" viata ei se va schimba din rau in bine.