Twitter: 5 mesaje noi
Mimi534: Am auzit ce sa întâmplat...
Mimi534: Ești bine? Mama spune că dacă dorești poți să te muți la noi până îți vei rezolva problemele.
Mimi534: Beccy ?!
Mimi534: Sper că nu ai facut vreo prostie, Beccy!
Mimi534: Răspunde-mi!
ReBecca52: Dormeam, Mimi. Abea acum m-am trezit. Îmi pare rău dacă te-am făcut să te îngrijorezi. Sunt bine. Inca trec peste.
Mimi534: Ma bucur că însfârșit îmi răspunzi! Sti ce tare m-ai speriat ?!
ReBecca52: Îmi pare rău, Mimi!
Mimi534: Bine, te iert!
*doua saptamani mai tarziu*
Peste trei zile voi deveni majora și va trebui să îmi caut un loc de muncă ca să pot să îmi continui viața pe cont propriu.
In astea două săptămâni, am locuit la Mimi și mama ei ma ajutat cu toate acele probleme care au trebuit rezolvate. Iar, Liam mă suna aproape zilnic. Ma bucur într-un fel că îi pasa. E o persoana asa buna. Îmi temin valiza și ma pregătesc să plec înapoi acasa. Ies din camera de oaspeți, din casa lui Mimi, cobor scările și ajung în holul mic de la ieșire. Las valiza jos și merg în bucătărie, să îi mulțumesc mamei lui Mimi.
- Draga mea! spune când intru în bucătărie. Imi e ca o a doua mama.
- Sunteți o persoana minunată! Vă mulțumesc mult pentru tot ce ați făcut pentru mine.
- Vai, scumpo! A fost o plăcere! Chiar e o persoană minunata.
Vine la mine și îmi da o îmbrățișare.
- Ști unde stăm, dacă vei avea nevoie de ajutor!
- Nu o să ezit să apelez la dumneavoastră.
Spun și ies din bucătărie cu ea pe urmele mele. Îmi încalț teniși, îmi iau jeacheta. Și atunci ușa de la ieșire se deschide si pe ea apare Mimi.
- Vrei să pleci fără sa îți iei rămas bun de la mine?
- Mimi! Accentuez cuvântul. Noi o să ne mai vedem. Doar nu crezi că prietenia noastră se termină aici.
- Normal că nu se termină aici! Vine la mine și ma i-a în brațe.
- Pana cand o să ne mai vedem, să ai grija de tine!
- Voi avea, si tu să ai!
Ridic valiza de jos și ies afară din casă, unde mă așteaptă taxiul, care urmează să mă ducă acasă. Îmi las valiza în portbagaj-ul taxiului. Le fac cu mana. Și urc în taxi.
În mai puțin de cinci minute sunt deja în fata casei. Plătesc drumul până aici și merg să îmi iau valiza, după care intru în casă. Îmi scot cheile și descui usa. Intru în casă și merg în sufragerie , mă așez pe canapea. Caut telefonul în geanta, după care îl deschid.
Twitter: 2 mesaje noi.
CITEȘTI
Twitter {L.P}
FanfictionCine credea ca un mesaj iti poate schimba viata? Ei bine Rebecca sigur nu credea. Dar isi va da seama de asta atunci cand, printr-un singur "Buna" viata ei se va schimba din rau in bine.