Capitolul 28

227 19 1
                                    

"- Nu glumesc cu asa ceva, Beccy!"

- Stiu, ca nu glumesti Mimi, doar am vazut mesajul.

In momentul asta ma gandesc oare de ce nu mi-a spus Liam ca nu plecam maine.

- Cred ca ar fi cazul sa ne punem sa dormim, Mimi. Altfel o sa aratam ca niste babe.

- Chiar ca niste babe, fi seriosa Beccy! Noi nu putem sa aratam ca niste babe!

- Eu nu cred! Si plus de asta mi-e somn!

- Somnosoas-o ! Am plecat! Somn usor in continuare!

- Da, da si tie!

**

Real_Liam_Payne: Buna dimineata! Sper ca te-ai trezit, altfel o sa pierdeti avionul!

Nu a zis Mimi ca nu mai plecam? Sau doar am visat eu? Asta e ciudat. Imi amintesc perfect ca Mimi mi-a aratat mesajele in care Niall ii zicea ca nu mai plecam. Poate vrea el sa fie primul care imi spune ca nu mai plecam. Nu stiu, doar o sa aflu.

ReBecca52: Buna dimineata! Sigur ca m-am trezit!

Real_Liam_Payne: Ai vorbit cu Mimi in dimineata asta?

ReBecca52: Nu, inca. De ce? Sa intamplat ceva?

Real_Liam_Payne: Nu sa intmplat nimic, stai linistita. Doar intrebam. Ma gandeam ca poate inca nu sa trezit.

Serios? Cred ca glumesti! Nu sti deloc sa minti. Sunt asa curioasa unde vrea sa ajunga cu asta.

ReBecca52: Ok. Credam ca sa intmplat ceva.

Real_Liam_Payne: Te las sa te pregatesti.

ReBecca52: O sa te mai vad pana plec?

Real_Liam_Payne: Iti doresti sa ma vezi?

ReBecca52: Da!

Real_Liam_Payne: Atunci, poate o sa ma vezi.

ReBecca52: Doar, poate?

Real_Liam_Payne: Mergi si pregateste-te, vorbim dupa.

Nu pot sa inteleg unde vrea el sa ajunga cu asta. De ce Mimi mi-a zis ca nu mai plecam? Daca el acum spune sa ma pregatesc, sa nu intarziem?

Mimi P.O.V

- Buna mama! Sper ca nu te-am trezit.

- Buna! Nu, stai linistita!, vocea ei suna asa obosita, parca acum s-ar fi trezit.

- Imi pare rau ca nu te-am sunat mai de vreme!

- Cat e ceasul la voi?

- 8:30. La tine?

- 23:30.

- O vai! Ar fi trebuit sa te sun cand m-am trezit mama!

- E bine si asa! Nu dormeam inca.

- Daca tu spui!

- Cum a fost la concert?

- Super! Am atatea sa iti povestesc! Dar, acum e tarziu si tu trebuie sa dormi.

- Imi povestesti cand ajungi acasa!

- Promit! Mama cred ca ar fi ceva ce trebuie sa iti spun acum.

- Sa intmplat ceva, Mimi? Nu ma speria.

- Nu sa intamplat nimic, mama!

- Atunci ce e?

- Normal zborul nostru era azi. Eu aseara am stat de vorba cu Niall si el a spus ca si-ar dori sa sa mai stau si sa ne cunoastem mai bine. I-am spus ca nu se poate pentru ca azi avem zborul. Si in cazul asta el sa intalnit cu Liam si la convins sa mai stam inca, dar nu stiu inca nici eu cat.

- Deci, stai sa vad daca am inteles bine. Niall, preferatul tau, daca bine imi amintesc a zis va vrea sa te cunoasca mai bine? La convins pe Liam cel care va luat biletele si tot sa mai stati?

- Exact asta am spus si eu! Pot sa mai raman mama?

- Scumpo nu vreau sa crezi ca sunt rea si nu vreau. Dar daca voi mai stai nu inseamna sa stai pe spatele lor?

- Mama, dar daca el a spus ca putem atunci de ce nu? Inseamna ca el vrea sa ramanem, nu il obligam sa ramanem.

- Te inteleg scumpo! Uite daca tu crezi ca nu stati pe spatele lui si el isi doreste asta atunci ramai. Dar, imi promiti sa ai grija de tine si ma suni macar o data pe zi.

- Promit, mama!

- Sa te distrezi!

- Multumesc, multumesc!

- Nu e nevoie sa tipi, draga!

- Scuze! Doar ca sunt fericita.

- Ma bucur scumpo! Acum daca nu te superi vreau sa dorm, pentru ca sunt obosita.

- Bine mama! O sa te suni pe seara sau maine dimineata la tine.

- Bine! Sa ai grija de tine, da?

- Da mama! Te iubesc!

- Si eu te iubesc!

Am vorbit aproape jumatatate de ora. Niciodata nu am vorbit atata cu mama la telefon.

Ma bucur mult ca ma lasat sa mai stau. Sper sa merite asta!

Rebecca P.O.V

Mi-am terminat si mica genata. Am mers langa pat si mi-am luat telefonul de la incarcat. Am scos incarcatorul din priza si l-am pus in genanta. Florile si scrisoarea inca sunt aici, char daca florile parca sau uscat putin asta e. Eu sunt de vina ca nu le-am pus in apa. Chestia asta putea sa fie dor o gluma proasta, altfel nu imi explic. Ce mai conteaza.

Am auzit bine oare? Cineva batut la usa. Cred ca e Mimi. Altcineva nu stiu cine poate fi. Merg la usa, o descui si deschid.

- Buna!




Twitter {L.P}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum