- Domnișoară Moore, părinți dumnevoastră... au fost omorâți în urma unui jeaf armat.
- Asta e o glumă sau ce?
Vocea din telefon tot sunea ceva. Și abia atunci mi-am amintit că Liam așteaptă la telefon.
- Domnișoară, suntem oamenii legii, noi nu glumim. Îmi spune polițistul și îmi arata o hârtie cu o cruce neagră.
**
Polițiști au plecat la scurt timp. Și eu abea atunci am simțit cum lacrimile îmi curg pe obraji. M-am lasat jos lângă ușă şi am lăsat câteva suspine să iasă.
-Becca, ești bine? Ce se întâmplă?
- Trebuie să închid Liam. Îmi pare rău. vocea mea tremura din cauza plânsului.
- Ajung acolo imediat!
Nu am apucat să mai spun ceva căci, el deja închise.
Am lasat telefonul pe jos și am continuat să plâng. Asta nu poate fi real, adică părinți mei chiar au murit nu îmi vine să cred. Mai am puțin și devin majoră și ei nu mai sunt lângă mine.La scurt timp o bătaie în ușă ma scos din gândurile mele. Mă ridic și deschid usa.
- Liam! Ce cauti tu aici?
- Ti-am spus că o să vin aici.
Are o voce așa frumoasă. Sa apropiat de mine si ma luat in brate. Încă o lacrimă calda a căzut din ochii mei.
- Totul o să fie bine ai să vezi!
Încă mă îmbrățișa, mişcându-şi mână de sus în jos pe spatele meu.
Încet lacrimile s-au oprit și el mi-a dat drumul din îmbrățișare.- Vrei să intri? am spua cu vocea încă tremurând.
- Mi-ar face plăcere!
****
Am adormit în brațele lui. A vorbit cu mine despre tot ce sa întâmplat și asta ma ajutat. Mă ridic de pe canapea și merg în baie să îmi fac rutina de dimineață. După care cobor înapoi în sufragerie ridic telefonul de pe masă.
Twitter: 5 mesaje noi.
Cred ca capitolul asta a fost cam plictisitor. Sper ca va placut.
Astept parerile voastre.
Ce crederi ca ca se va intampla mai departe cu Rebecca?
Si cine vrea dedicatie? :)
Mulțumesc celor care citesc! ♡♡
CITEȘTI
Twitter {L.P}
FanfictionCine credea ca un mesaj iti poate schimba viata? Ei bine Rebecca sigur nu credea. Dar isi va da seama de asta atunci cand, printr-un singur "Buna" viata ei se va schimba din rau in bine.