"ליאן?" שמעתי את זאין קורא שוב, לא עניתי, לא כי לא רציתי, אלא כי הדמעות לא אפשרו, קמתי מעט מהמיטה, זאין נכנס מבעד לדלת, הבטתי כלפיי מטה... "ליאן?" הוא אמר בלחש...
נקודת מבט זאין:
הייתי בדרך חזרה הביתה, הפעם הם באמת הגזימו, ראיתי את התמונות... ידעתי שגם אם ליאן ראתה אותן היא לא תאמין להן, אני מקווה שהיא לא...פול, (השומר ראש שלי) עצר את המכונית ליד הכניסה לבית, יצאתי במהירות, עם כל צעד שעשיתי, החשק לחבק אותה ולנשק אותה ורק לומר לה כמה אני אוהב אותה גבר, הקשתי במהירות את הקוד כניסה, פתחתי את הדלת וקראתי בקול "ליאן"? היא לא ענתה, נכנסתי לחדר שלנו, היא ישבה על המיטה... כנראה היא שמעה אותי נכנס והתרוממה מעט... ראשה היה נטוי קדימה ומבטה מופנה כלפי מטה... "ליאן?"לחשתי שוב... היא התקדמה מעט לעברי, ברגע משכתי אותה לחיבוק... הרגשתי אותה קרוב אליי... שמעתי אותה בוכה, כאב לי... נישקתי אותה נשיקות עדינות בקודקוד ראשה... הבכי עדיין לא פסק... "בבקשה תגיד לי שזה לא נכון" היא האמינה לזה, אבל לא יכלתי להאשים אותה... זה נראה כל כך אמיתי, "את יודעת שזה לא אהובה" הרמתי מעט את ראשה, נישקתי קלות לשפתיה המתוקות, היא האמינה לזה , חשבתי, היא הרי לא הייתה בוכה ככה סתם...
-יום למחרת-
נקודת מבט ליאן:השעה הייתה 4:00 בבוקר... התעוררתי ולא הצלחתי להירדם בחזרה, התהפכתי במקומי עד שהחלטתי לקום...זאין עוד ישן לצידי... עשיתי את דרכי למטבח, הכנתי פנקייקים והתיישבתי על הספה בסלון, הדלקתי טלוויזיה על MTV היה ראיון עם אחת הדוגמניות של הקמפיין קיץ:
מראיית: אממ, טניה!? מה יש לך לומר על השמועות שיצאת לדייט עם זאין מאליק מוואן דיירקשן?
טניה(דוגמנית): קודם כל זה לא היה דייט... זה סתם היה בילוי נעים, וקצת שתינו ונסחפנו קצת... אבל זה היה שום דבר! באמת!
מראיית: את יכולה לקרוא למה שקרה שם דייט?
טניה: זאת הייתה אווירה של דייט, אבל זה בהחלט לא היה דיי או משהו בסגנון!
מראיית: אבל הייתה אווירה!?!
טניה:בהחלט הייתה ונהניתי מכל רגע ורגע... אבל מה שגרם לי להתחרט זה העניין שהוא בזוגיות, והוא אמר לי שהוא רווק! ואני ממש הצטערתי כי אני מכירה את ההרגשה, עשו לי את אותו הדבר לפני מספר שנים, אבל גם ככה לא היה הולך בינינו הוא בן 19 ואני כבר יותר מבוגרת. ואני מתנצלת בפני בת הזוג שלו, אבל היא יוצאת עם ... אם ככה הוא עושה, אני חושבת שלא מגיע לאף אחד יחס כזה.
מראיינת: כמובן שלא... ובוא נעבור לפרויקט שאת עובדת עליו כרגע, קולקציית קיץ שתצא בחודשים הבאים...הפסקתי להקשיב, ועוד האדיוט הזה אמר שכל שמועות...
YOU ARE READING
Famous
Fanfictionהעונה השניה מתחילה... ואיתה מתחילות גם התחלות חדשות... כרגע... מונחות בידיו של זאין החלטות חשובות, חלקן כבר נעשו, וחלקן עוד ייעשו- מגורים, נישואין, אהבות, ״בגידות״, שמועות, פרידות, ואולי גם אהבות חדשות? ואולי דווקא ישנות? כמובן שחלק מן ההחלטות טובו...