-מפורסם- פרק 15

46 12 2
                                    

נקודת מבט זאין:
מיד זיהיתי את הפרצוף שלו... לוקאס... הבריון של התיכון שבו למדתי, כמו כמעט כל בריון, גם לוקאס חשב שמגיע לו הכל... מפטורים מכל המבחנים ועד לכל נערה בתיכון, אחרי מספר פעמים אנשים כבר הפסיקו לספור את מספר הבנות שהוא יצא איתן... הוא התעלל כמעט בכל אחד שלא מצא חן בעיניו, חוץ ממני...כי הוא ידע שלא כדאי להתעסק איתי... משום שגם אני הייתי הבאד בוי של בית הספר...

"אז אני רואה שאתה לא השתנת בכלל! יש גבול לבכמה בחורות אתה יכול לשחק, ועכשיו חצית את הגבול... אז אני מציע לך לעוף מפה בהקדם האפשרי ולא ליצור איתה יותר שום קשר... אתה רק תסתכל עליה ואני הורג אותך במקום הבנת אותי לוקאס?" התעצבנתי כהוגן, איימתי עליו כי ידעתי מי הוא, אבל גם כי לא יכלתי לראות את ליאן עם מישהו שהוא לא אני... "אין לי מושג על מה אתה מדבר!" חיוך שטני עלה על פניו... "אתה יודע טוב מאוד על מה אני מדבר, אז יש לך בדיוק 10 שניות להתחפף מפה ואני לא אחזור על זה עוד פעם!" הרגשתי את העיניים שלי בוערות, "כנראה יש פה טעות" הוא הפסיק לרגע והעביר את מבטו אל ליאן "את באה?" הוא שאל אותה, "כן" היא אמרה בלחש, היא הסתכלה עליי במבט ששידר כולו... שנאה... "ליאן חכי רגע" נגעתי בה וניסיתי לעצור אותה, היא לא נתנה לי, "יש לך בעיה או משהו?" לוקאס שאל ושילב את ידו ביד ליאן, העיניים שלי יצאו ממקומן, "עזוב אותה" עצמתי את עיניי וניסיתי להירגע... הוא ציחקק, "ומי אתה שתגיד לי מה לעשות?" הוא שאל עם חיוך גדול מרוח על פניו, הרמתי את ראשי ואמרתי בקול "חבר שלה"...

FamousWhere stories live. Discover now