מפורסם- פרק 22

50 6 1
                                    

נשכבתי לישון באותו לילה לבד... זאין עוד לא חזר הביתה, גם לא דיברנו מאז השיחה של אחר הצהריים, בתוך כל המחשבות שמעתי צפצוף הודעה מהטלפון שלי, 'ליאן אני לא חוזר הביתה היום, ליל טוב!' הודעה מזאין, החלטתי לא לחזור אליו בהודעות אלא להתקשר:
"קיבלת את ההודעה?" היה הדבר הראשון ששמעתי, "שלום גם לך" לא עניתי לשאלתו, "כן היי, אז קיבלת? הוא שאל שנית, "כן זאין קיבלתי את ההודעה" נאנחתי, היה רגע של שקט על הקו...

נקודת מבט זאין:
שלחתי הודעה לליאן להודיע לה שגם הערב לא אישן בבית, אחר כך רציתי רק להתקשר לוודא שהיא באמת קיבלה אותה, יהיה לנו ערב עמוס בקשר ללהקה וסיבוב ההופעות החדש ואם היא הייתה מתקשרת לא הייתי עונה, "קיבלת את ההודעה?" שאלתי כששמעתי אותה עונה לטלפון, "שלום גם לך" לא היה לי זמן לשיחת נימוסים "כן היי, אז קיבלת את ההודעה?" שאלתי בשנית, "כן זאין קיבלתי את ההודעה" היא נאנחה, רגע של שתיקה בין הקווים, "זה מה שרציתי לדעת, אז ביי".

נקודת מבט ליאן:
הוא עמד לנתק את השיחה... אבל רציתי להגיד לו שניפגש בבוקר למחרת בבית קפה, לאותה השיחה שאני כבר רוצה לגמור, "רגע..." החזקתי אותו עוד קצת, "מה?" הוא שאל במעט חוסר סבלנות, "אני צריכה לדבר איתך... זאת אומרת אנחנו צריכים לדבר, תבוא מחר בבוקר לקפה, בשעה 8:00" הודעתי, "משהו דחוף?" שאל בהיסוס, "האמת שכן" ניסיתי לגמור מהר את השיחה ולנסות לחשוב איך לדבר איתו" הוא כיחכך בגרונו "בסדר, אני אפגוש אותך מחר" חייכתי בסיפוק, "תודה, ביי". השיחה נותקה, ואני כבר ידעתי איך אני עומדת להודיע לו ש...

FamousWhere stories live. Discover now