-מפורסם- פרק 11

55 12 2
                                    

כעבור שעתיים חזר החשמל, הסרט המשיך מהמקום בו הוא נפסק, ונורה אדומה נדלקה על הטלפון הביתי, ניגשתי אליו וראיתי שזה מספר חסום, אם זה חשוב אז בטח יתקשרו שוב, חזרתי לשבת על הספה ופתחתי את הטלפון הנייד, 'שיחה שלא נענתה ממספר חסום', החלטתי לחזור אל אותו המספר.

נקודת מבט זאין:
ישבתי על הספה בבית של הוריי, לפתע הטלפון צלצל, קמתי מהספה והרמתי את השפופרת, "הלו?" עניתי.

נקודת מבט ליאן:
"הלו?" שמעתי קול מוכר מעבר לקו, זה היה לוקאס, "היי, אממ לוקאס?" שאלתי אבל הייתי בטוחה שזה הוא, "ליאן, בדיוק התכוונתי להתקשר שוב, מצטער אבל לא התאפקתי והייתי חייב להתקשר, את זוכרת שאנחנו נפגשים נכון?!" חייכתי למשמע דבריו, "כמובן שאני זוכרת" עניתי, "אז אני אאסוף אותך בראשון בערב בשבע" שמעתי את חיוכו מבעד לקו, "אני אהיה מוכנה, אז ניפגש בראשון" אמרתי "בהחלט, לילה טוב יפיפייה" הסמקתי "לילה טוב" ניתקתי, השיחה אומנם הייתה קצרה ולעניין, אבל הפרפרים שתמיד הייתי מרגישה חזרו אליי.

נקודת מבט זאין:
"הלו?" עניתי לטלפון, "היי זאין זה לואי, ניסיתי להתקשר לנייד שלך אבל הוא כבוי, הכל טוב?" חייכתי, "כן אחי, תודה פשוט אממ, שחכתי אותו אצל ליאן" הסברתי "הו, מצטער אחי" הוא ניסה לנחם אותי, "זה בסדר, תודה על הדאגה אחי, אני אתקשר מאוחר יותר, אני טס ללוס אנג'לס ביום ראשון, נדבר משם"... "ביי זאין" ניתקתי את הטלפון וחזרתי לספה, המשכתי לראות את הסרט, אבל המשכתי לחשוב על הפגישה שלי עם ליאן, כבר לא יכלתי לחכות, דמיינתי את השפתיים שלנו נעות בקצב אחיד בדיוק כמו פעם, ידעתי שמי שהיא דיברה איתו במועדון הוא כלום, היא בטוח עוד חושבת עליי... כמו שאני חושב עליה.

נרדמתי על הספה בעודי חולם על הפגישה הקרובה עם ליאן, שוב התמונה שלנו ביחד מתנשקים עולה לי לראש וחיוך מצטרף... שפתיה המתוקות וחיבוקיה הממכרים ליוו אותי במשך כל הלילה עד הבוקר...

נקודת מבט ליאן:
הבנות נרדמו על הספה, עצמתי עיניים וגם אני נרדמתי בעודי חולמת על הפגישה הקרובה עם לוקאס, שוב התמונה של חיוכו עולה לי לראש וגם חיוכי מצטרף...
שפתיו המתוקות מדברות אליי ומגעו על כתפי באותה הפגישה ליד הבר ליוותה אותי במשך כל הלילה עד הבוקר...

FamousWhere stories live. Discover now