-מפורסם- פרק 2

85 16 1
                                    

הסרט נגמר... קמתי מהספה ועשיתי את דרכי חזרה אל המטבח, הנחתי את קערת החטיפים הריקה בחזרה אל השיש במקום בו הייתה מונחת.

השעה הייתה כבר 15:40... עברו כמעט שעתיים... החלטתי לחזור אל הספה ולראות אם מצעד ה-MTV התחיל, זפזפתי חזרה אל ערוץ המוזיקה, השטיח האדום כבר היה פרוס לאורך הכניסה אל אולם הישיבה, מעט מעריצים כבר התחילו להגיע ונעמדו הכי קרוב לכניסה כדי "שייזכו" להצטלם עם המפורסם או המפורסמת שייצאו מן המכונית השחורה שתגיע בעוד כמה שעות, הנחתי שזאין עוד מאחורי הקלעים.

נשכבתי על הספה ובהיתי במסך הטלוויזיה... היה לי משעמם ולאחר התלבטויות רבות החלטתי לצאת לקניות בסופר.

פתחתי את ארון הבגדים, הוצאתי מכנס ג'ינס שחור שמצאתי מונח על הכיסא בכניסה לחדר, וקפוצ'ון אפור של NIKE מהארון של זאין, נעלתי את נעליי superstar לבנות, חבשתי כובע קסקט שחור, לקחתי את התיק הטלפון והאוזניות והייתי מוכנה לצאת, העפתי מבט אחרון אל הבית, פתחתי את הדלת ויצאתי.
נסעתי במכונית למרות המרחק בקמר, כי ידעתי שאני אקנה הרבה שטויות ואאלץ לסחוב שקיות כבדות בדרך חזרה הביתה.
לאחר 10 דקות הגעתי, החנתי את המכונית והתקדמתי אל עבר הכניסה, לקחתי עגלת קניות והתחלתי... תמיד אהבתי לעשות קניות, ובכל תחום, בין אם זה שופינג או בין אם זה קניות לבית... התחלתי בפרוסדור הירקות, סיימתי אותו די מהר כי חוץ מלימונים לטיבול הסלטים זאין ואני כמעט ולא אוכלים ירקות...
לקחתי חבילת תפוחים, בננות, תותים... והתקדמתי אל מקרר החלב, שני בקבוקי חלב ובקבוק שוקו, עברתי אל מדפי הממתקים והשלכתי אל העגלה כל שוקולד וממתק שנתקל בדרכי... שמעתי דיבורים וצחקוקים, זוג בנות עמדו לידי, הסתכלתי עליהן וראיתי שהן לובשות קפוצ'ונים של הבנים... חייכתי והן חייכו חזרה וכמובן ממשיכות לצחקק ולהתרגש... עזבתי את מדף הממתקים והמשכתי את הקניות עד לסיומן... התקדמתי אל עבר הקופות... שילמתי במהירות והתקדמתי חזרה אל עבר המכונית... ראיתי זוג צלמים מחכים בכניסה, כנראה לא שמו לב שעברתי... הודתי בליבי והמשכתי להעמיס את השקיות בבגאג' המכונית, החזרתי את העגלה למקומה בלי לעורר את צומת ליבם של הצלמים.

חזרתי הביתה, גמרתי לפרוק את הקניות... העפתי מבט אל השעון 19:23... פסעתי אל חדר האמבטיה, בזמן שהתקלחתי שמעתי את זמזום דלת הכניסה לגן הבית... מוזר... חשבתי... יכול להיות שזאין כבר חזר?
יצאתי במהירות ויצאתי לסלון... "מה?" פלטתי... וזוג אנשים הסתובבו אליי בחיוך...

FamousWhere stories live. Discover now