זאין התארגן לערב ה-MTV שהוא והבנים הוזמנו אליו.
הוא היה בחדרו שלו ושל ליאן...עברה כבר חצי שנה מאז גמר האקס פקטור, חצי שנה שזאין הוא חלק מלהקת הבנים הגדולה בעולם... סיבובי הופעות, מעריצות, כסף, פרסום... והמון בנות שמתרוצצות סביבו... כמובן איך לא?!
-נקודת מבט ליאן:
שכבתי במיטה, זאין עמד מול המראה וסידר את צווארון חולצתו... לא הסתכלתי עליו ישירות אך ראיתי את מבטו עליי... "הכל בסדר?" הוא שאל לפתע ושבר את השתיקה שחוזרת על עצמה הרבה בזמן האחרון... "אחחמ" השתעלתי מעט לנקות את הגרון היבש... "בטח למה שלא יהיה בסדר" אמרתי וקמתי באיטיות ממצב שכיבה למצב ישיבה... זאין הסתובב לעברי והתיישבת מולי על המיטה... רק אז שמתי לב שהוא מסתבך עם העניבה שלו... כרגיל..., "אוקיי... אממ טוב אני מאחר, אני אנסה לחזור מוקדם"... נאנחתי, "זה בסדר, קח את הזמן..." הפנתי את מבטי אל החלון *שום דבר מעניין* החזרתי את מבטי אל זאין והצווארון... גיחכתי "אתה עוד תחנוק את עצמך" הורדתי את ידיו של זאין וקשרתי לו את העניבה וסדרתי מעט את הצווארון של חולצת הכפתורים הלבנה שלבש, שריריו בלטו מעט, חייכתי לעצמי... החזרתי את מבטי אל עיניו של זאין, הוא חייך מעט... ליטפתי את צווארו ומשכתי אותו לנשיקה קטנה על השפתיים, "בהצלחה" אמרתי בלחש, "אני כבר לא צריך אותה עכשיו" זאין ליקק את שפתיו כדי להבהיר את דבריו... "ברור" אני בלחש מקווה שלא ישמע... הייתה שתיקה קלה, הסתכלתי בחזרה על זאין... "נו לך למה אתה מחכה?" האצתי בו, הוא קם סידר את חגורתו והתקדם אל עבר דלת החדר מצחקק, לרגע עצר... חזרו על עקבותיו נישק אותי קלות על שפתיי ורץ בחזרה... גיחכתי "מטומטם"...יצאתי מהחדר ועשיתי את דרכי אל המטבח, ידעתי שזאין יחזור בשעות הלילה המאוחרות כי אחרי האירוע מתקיימת מסיבת after party...
הוצאתי פחית שתייה קרה מהמקרר וחציתי את המטבח אל עבר הסלון, חטפתי מהמזנון את קערית החטיפים שזאין השאיר על השולחן... התיישבתי ושקעתי בספה, הדלקתי טלוויזיה והתחלתי לזפזפ בתקווה למצוא סרט מעניין ולהעביר את הזמן עד שהוא יחזור...עצרתי על ערוץ ה-MTV , מיד העברתי כי ידעתי שזאין עוד לא שם... והוא די הסיבה היחידה שלי לראות שטיח אדום עם נשים וגברים בשמלות מהודרות וחליפות מעצבים יוקרתיות... תהילה מהסוג הזה מעולם לא קרצה לי... אבל כנראה שזאין כן, המשכתי לזפזפ ונעצרתי על סרט אהבה... זה מה שחסר לי עכשיו.. לראות סרט רומנטי לבד... אבל זה עדיף משמלות מהלכות על חתיכת בד אדומה.
YOU ARE READING
Famous
Fanficהעונה השניה מתחילה... ואיתה מתחילות גם התחלות חדשות... כרגע... מונחות בידיו של זאין החלטות חשובות, חלקן כבר נעשו, וחלקן עוד ייעשו- מגורים, נישואין, אהבות, ״בגידות״, שמועות, פרידות, ואולי גם אהבות חדשות? ואולי דווקא ישנות? כמובן שחלק מן ההחלטות טובו...