עבר כמעט חודש מאז אותה פרידה, כל המשפחה והחברים יודעים... אפילו בימים האחרונים הבשורה דלפה למדיה כולה, "זאין מאליק וחברתו ליאן סטיילס נפרדו לאחר 4 שנות זוגיות"
הבנים כרגע בהפסקה של חודשיים עד לתחילתו של הטור הבא... לא דיברתי עם זאין כל החודש הזה, הייתי הרבה בבית ועם חברות, המשפחה לא עיקלה את עניין ביטול האירוסים... קיבלתי המון ציוצים בטוויטר... אבל אין לי כבר מצב רוח לקרוא הכל... הייתי מאוד עם עצמי ומאוד עם כולם, מבולבלת... מאוד... מבולבלת.
בכל מקרה היום זה יום שמח, יום ההולדת של פרי חברתי הטובה ביותר (ליטל מיקס הן החברות הכי טובות שלה אבל הן לא מפורסמות), הבנות ואני התארגנו למסיבת יום ההולדת במועדון Exchange LA אחד המוכרים באיזור... עזרנו אחת לשניה להתארגן ולהתאפר, לבשתי חצאית נצנצים בצבע כחול כהה, וחולצה כחולה/שחורה כהה ונופלת מעט עם כתף חשופה (כמו בתמונה למעלה)...
יצאנו מהבית ונכנסנו למכונית, נסענו לכיוון המועדון, כשהגענו ראינו מרחוק מספר מכובד של צלמים, "לא היינו צריכות להזמין מקום מראש" אמרתי, בטח זה הגיע גם לאוזניי הפפראצי, עובדה שהם כבר כאן.
הבנות נכנסו ראשונות ופרי ואני נכנסנו יחד, כל הפלאשים הופנו כלפינו, "ליאן מה עם זאין?" "זה נכון שנפרדתם"? "איפה הוא עכשיו?" "יש לך כבר חבר?" ועוד עשרות אלפי שאלות, כמובן שלא עניתי ונכנסתי במהירות האפשרית אל תוך המועדון... התיישבנו בשולחן שהזמנו, קיבלנו תפריטים והעלנו זכרונות... דיברנו על הכל, כי זה מה שחברות הכי טובות עושות.נקודת מבט זאין:
הייתי בבית, עוד חודשיים אני חוזר לאמריקה לסיבוב ההופעות החדש שלנו.
ראיתי סרט במחשב, משהו על פעולה... לא כל כך שמתי לב, פתחתי דף חדש בגוגל ונכנסתי לטוויטר, כרגיל קיבלתי המון ציוצים, אבל הפעם היו הרבה יותר... וכולם היו עם האשטג זהה #Lian'sNewBoyfriend (החבר החדש של ליאן)... "לא נכון" כבר התחלתי לדבר אל עצמי מרוב געגועים אליה, אני משוגע לגמרי... "לרוב הציוצים הייתה מצורפת תמונה של ליאן עם עוד איזה בחור כשהם מדברים ליד הבר, אבל ליאן לא שותה... ואז נזכרתי, היום ה-10 ליולי... יום ההולדת של פרי, הן בטח יצאו לחגוג במועדון.נקודת מבט ליאן:
קמתי ממקומי והתקדמתי אל עבר הבר, ניגשתי להזמין בקבוק קולה אל השולחן... לידי עמד בחור בגובה של זאין... אוף נמאס לי כל בן שאני רואה אני מקשרת ומשווה אותו לזאין, אני חייבת להפסיק עם זה... היה לו שיער גם כמו של זאין אבל בצבע בלונד שאטני, עיניים בהירות ו... למה לעזאזל אני בוחנת אותו... הוא העביר אליי את מבטו וחייך, הסמקתי כי הייתי בטוחה שהוא טפס אותי בוהה בו... "היי, אממ אני לוקאס" הוא הושיט את ידו ללחיצת יד, סובבתי אליו את ראשי, "הו, אממ היי אני ליאן" הצגתי את עצמי ולחצתי את ידו, הוא חייך חיוך כובש "נחמד לפגוש סוף סוף אחת שלא מתפרעת על כל כוס בירה, כולן פה אותו הדבר... את לא" הייתי בטוחה שאני מזיעה, הוא היה כל כך חמוד, "כן, אממ אני לא שותה" אמרתי בשקט, "אני מבין, אני מקווה שלפחות לא באת הנה לבד" הוא שוב חייך ושוב נמסתי, "לא... לא מה פתאום! אממ באתי לחגוג לחברה שלי יומולדת" הסברתי בקצרה, כמה פלאשים הופנו לעברנו... נאנחתי, "כן אז... תגידי את עושה משהו מחר בערב?" הוא שאל, הייתי המומה, כל כך רציתי להגיד לא, אבל קבעתי עם הבנות לסרט... אני לא אוהבת להבריז , "מחר אני קצת עסוקה, אולי מחרתיים?" שאלתי בתקווה שיגיד כן, "מתאים לי" הוא חייך, "אז נחליף מספרים?!" הוא הושיט לי את הנייד שלו, לקחתי אותו והקשתי את המספר, החזרתי לו אותו "שלי נמצא בשולחן, אבל תוכל להתקשר אליי אני אהיה זמינה" חייכתי, "אז ניפגש ליאן, לילה טוב, אהה ויומולדת שמח" הוא חייך וקרץ, "תודה, ביי לוקאס" חזרתי לשולחן, הבנות נעצו בי מבטים כשחזרתי, "שעה בשביל להביא קנקן קולה? לייג'-אן שאלה... אוי כמעט שחכתי, הלכתי להביא בקבוק וחזרתי עם פגישה לדייט, "לא היה להם" אמרתי בלי לחשוב...
"טוב גם ככה אנחנו צריכות להמשיך את הערב הזה בבית עם הסרט של ג'וני דאפ, "ווואוו" הבנות התלהבו וקמו ממקומן, ויצאו חזרה לעבר המכונית, ניגשתי אל המלצרית, שילמתי והשארתי לה טיפ.
התקדמתי אל עבר היציאה וג'ייד חיכתה לי שם, ראיתי את לוקאס מהצד מסתכל עליי, חייכתי אליו והוא חייך חזרה.
שילבתי את ידיי עם זרועה של ג'ייד, "ליאן? מי זה?" היא שאלה וחייכה, "סתם, פגשתי אותו בבר".
YOU ARE READING
Famous
Fanficהעונה השניה מתחילה... ואיתה מתחילות גם התחלות חדשות... כרגע... מונחות בידיו של זאין החלטות חשובות, חלקן כבר נעשו, וחלקן עוד ייעשו- מגורים, נישואין, אהבות, ״בגידות״, שמועות, פרידות, ואולי גם אהבות חדשות? ואולי דווקא ישנות? כמובן שחלק מן ההחלטות טובו...