נקודת מבט ליאן:
הבנות הלכו לפני מספר דקות ולא הפסיקו לאחל לי הצלחה... הייתי מעט במתח לקראת הערב שמצפה לי... נקישה בדלת הקפיצה אותי, פתחתי את הדלת לרווחה למראהו של..."היי" הוא אמר, "זאין מה אתה עושה פה?" שאלתי מודהמת למראהו של הבן אדם האחרון שציפיתי לראות , "אני חושב שאת צריכה לתת לי לדבר"... "אין לנו על מה לדבר יותר" מיהרתי לענות כדי למהר את עזיבתו, "לי יש" הוא ענה, התעצבנתי, שום דבר לא יכול להיות יותר גרוע מזה... לפתע האינטרקום צלצל, "שיט" סיננתי, ידעתי שזה היה לוקאס... "אני יורדת" אמרתי אל תוך השפופרת, "בסדר" שמעתי את קולו עונה לי חזרה, "מי זה?" זאין נשמע מעט עצבני בקולו, "אף אחד, תן לי ללכת" אמרתי והתקדמתי אל עבר המעליות, זאין תפס את זרועי ומשך אותי אליו, "עזוב אותי" אמרתי בשקט, המגע שלו היה נעים... ולרגע אפילו יותר משל לוקאס...
נקודת מבט לוקאס:
עמדתי מתחת לבית שלה, עבור כבר יותר מחמש דקות והחלטתי שאולי כדאי לעלות לבדוק שהכל בסדר, למזלי איזה בחור בדיוק נכנס לבניין, הוא הקיש את הסיסמה ודחף את הדלת, נכנסתי איתו... הוא ירד בקומה חמישית, ידעתי שליאן גרה בפנטאוז, אז לחצתי על הכפתור של קומה 13, המעלית עמדה להיפתח ו...נקודת מבט ליאן:
"אתה מוכן לשחרר?" ניסיתי להדוף את אחיזתו, "את מוכנה להקשיב?" קולו היה רגוע, "לא" התנגדתי, "אז גם אני לא" הוא אמר בביטחון, הוא משך אותי אליו, ראשו כמעט נוגע בראשי והרגשתי את נשימותיו הנעימות, "את חסרה לי" הוא אמר בלחש, "אתה לא" ניסיתי שוב לעזוב אותו, הוא משך אותי אליו שוב ושפתיו התרסקו על שפתיי, הן נעו בקצב אחיד, רציתי להתנגד אבל לא יכלתי, התגעגעתי להרגשה הזו, אולי לא הראתי את זה... אבל עמוק בפנים... חיכיתי רק לזה הוא התנתק מעט משפתיי, עיניו היו עצומות, הוא הידק מעט את אחיזתו בגופי והמשיך לנשק אותי... לרגע שכחתי איפה אני ונסחפתי אל תוך הנשיקה... היא הפכה לסוערת יותר מרגע לרגע.רעש המעלית הנפתחת החזיר אותי אל המציאות...
נקודת מבט לוקאס:
המעלית נפתחה וראיתי את גבה של ליאן, מיד חייכתי... כמה חיכיתי לרגע שאני אפגוש אותה שוב, לפתע ראיתי יד גברית מלטפת את גבה, נחרדתי... הם.... התנשקו.בין רגע היא הדפה אותו מעליה, "אמרתי לך לעזוב אותי, אתה לא יכול להבין את זה?" היא הרימה מעט את קולה, הבחור שעמד מולה היה המום... הוא הסתכל עליי ועינו נפקחו לרווחה...
YOU ARE READING
Famous
Fanfictionהעונה השניה מתחילה... ואיתה מתחילות גם התחלות חדשות... כרגע... מונחות בידיו של זאין החלטות חשובות, חלקן כבר נעשו, וחלקן עוד ייעשו- מגורים, נישואין, אהבות, ״בגידות״, שמועות, פרידות, ואולי גם אהבות חדשות? ואולי דווקא ישנות? כמובן שחלק מן ההחלטות טובו...