-מפורסם פרק 13-

68 9 2
                                    

קמתי בבוקר, השעה 07:57... הבנות רצו להגיע מוקדם בבוקר, רק שלא ידעתי מה זה מוקדם בבוקר בשבילן...

התקדמתי אל עבר המטבח, הרתחתי מים בקומקום וחיממתי פנקייקים לבנות, עליתי לחדר האמבטיה, התקלחתי ולבשתי טרנינג אפור בהיר, שמעתי נקישות, פתחתי את הדלת והבנות התנפלו עליי בחיבוקים, "מוכנה?" פרי שאלה בהתרגשות, חייכתי אליה "זה רק דייט אפשר לחשוב שאני מתחתנת" צחקקתי, ג'סי משכה אותי לחיבוק ואמרה "אז רק תנסי לדמיין מה נעשה לך ביום שתתחתני" הבנות צחקו...  נהייתי עצובה פתאום, נזכרתי ברגע הזה ש... שזה נגמר, אולי הייתי צריכה לתת לו הזדמנות לדבר? שאלתי את עצמי "זה היה יכול להיות קרוב" אמרתי והרגשתי דמעות חונקות את גרוני, פתאום כל הגעגועים שלי עלו, דמעות ירדו... והעצב שהייתי בטוחה שנפטרתי ממנו חזר, "בייבבב!!!" הבנות רצו לחבק אותי, "די אני בסדר, אני סתם במחזור" צחקקתי והבנות צחקו איתי, "את מדהימה, שאף גבר לא יגרום לך לבכות, מובן?" ג'סי אמרה וחיבקה אותי חזק... אני באמת חזקה, זאין היה סתם, אני בחיים לא אוהב אותו יותר, ואת זה הבטחתי לעצמי... הבטחתי שאני לא אוהב אותו יותר ולא אחשוב עליו... כי לא מגיע לו!

נקודת מבט זאין:
הייתי בנמל התעופה, עוד שלוש שעות ואנחנו ממריאים, נכנסתי לדיוטי פרי הסתובבתי קצת וחיכיתי שיקראו למספר הטיסה שלי... לאחר טיולים קטנים בכל חנות של משחקי מחשב, החלטתי להתיישב באחד מבתי הקפה, הזמנתי תה צמחים... נכנסתי ללפטופ והורדתי סרט כדי  להעביר את אחת עשרה שעות הטיסה שמחכות לי... לאחר כמה זמן, הודיעו ברמקולים שחברת  KLM לטיסה 546 ללוח אנג'לס פתוחה לנוסעים, לקחתי את חפציי והתקדמתי אל עבר שער 6, הדיילת בדקה אותי וליוותה אותי אל מושבי, הודתי לה בניד ראש והיא חזרה לקבל את פני הנוסעים בכניסת המטוס, שמעתי מוזיקה עד ששמעתי את קולו של הקפטן מתערבב עם השיר ששמעתי באותו רגע, הוא הודיע על איחור של כשעתיים, נאנחתי, לאחר חישוב מהיר, התברר לי שאני אגיע הביתה בסביבות השעה שבע בערב... לאחר שעתיים כמו שאמר הקפטן, הרגשתי את המטוס מתחיל לנוע, לאחר ההמראה הדיילת עברה להגיש אוכל, היא הגישה לי מגש אבל לא היה לי תאבון, נשארו עוד 11 שעות טיסה, החלטתי לישון מעט...
לאחר שינה ארוכה, קמתי ונוכחתי לגלות שנשארו עוד 6 שעות טיסה, החלטתי להתחיל את הסרט... סרט פעולה, הסרט האהוב כל ליאן...

נקודת מבט ליאן:
ישבתי עם הבנות במטבח ואכלנו את הפנקייקים שחיממתי, צפינו בסרט ולקראת השעה חמש אחר הצהריים הבנות ואני נכנסנו לחדרי והתחלנו לבחור בגדים לערב, "אני אפילו לא יודעת לאן אנחנו הולכים" אמרתי לאחר התייאשות כי לא מצאתי מה ללבוש, "הוא בטח ייקח אותך או למסעדה או לקולנוע" ג'ייד ניסתה לעזור...
לקראת השעה 6 כבר מצאתי מה ללבוש, ג'ינס שחור בהיר משופשף, חולצה שחורה בלי שרוולים שחושפת מעט את הבטן וסוודר עור, נעלתי מגפונים גבוהים בצבע שחור, התבשמתי והייתי מוכנה לצאת...

נקודת מבט זאין:
המטוס נחת, השעון הצביע על השעה 17:52, יצאתי במהירות מהמטוס, עברתי כמה תחנות להצגת הדרכון, חיכיתי למזוודות ותוך עשרים דקות הייתי בוואן  (מכונית גדולה) עם פול שומר הראש שלי בדרכי הבית.

נקודת מבט לוקאס:
התארגנתי לפגישה עם ליאן, סוף סוף הגיע הרגע, אולי עברו רק יומיים, אבל אני על סף התרגשות... הייתי בדרכי אל הכתובת שלה... כשהגעתי הייתה עוד מכונית גדולה שחנתה מתחת לבניין, יצא ממנה בחור עם מזוודה, מכיוון שמכוניתו שהייתה כנראה מסוג וואן ותפסה את רוב המקום בחניה, נאלצתי להחנות את המכונית שלי בסוף הרחוב, המקום היחיד בו מצאתי חניה... 7 דקות הליכה מהבית שלה, אבל זה לא משנה... גם ככה תכננתי לנו משהו שלא מצריך אותנו בכלי רכב.

נקודת מבט ליאן:
הבנות הלכו לפני מספר דקות ולא הפסיקו לאחל לי הצלחה... הייתי מעט במתח לקראת הערב שמצפה לי... נקישה בדלת הקפיצה אותי, פתחתי את הדלת לרווחה למראהו של...

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
אני מקדישה את הפרק הזה לחברה מדהימה שחוגגת היום יומולדת, עדי דוויק המקסימה!!! את חברה מיוחדת, מצחיקה וכל ילדה הייתה מאחלת לחברה כזו❤
שתהיה לך שנה מדהימה מלאה רק בבריאות הצלחה שמחה אושר וכל מה שאת מאחלת לו... אוהבת אותך מלא מלא❤
(יש לה סיפור, "הסוד שלנו" תגיבו ותצביעו לה)

FamousWhere stories live. Discover now