Mă bucur că mi-ai mai dat o șansă, așa că să începem cu începutul, spun si o trag repede spre o bancă, ne așezăm și ii tin in continuare mâna intr-a mea.
Mă numesc Isaac și sunt din Franţa.. Nu beau și nici nu fumez.. Sunt un băiat bine crescut, am fost învățat să nu rănesc niciodată o femeie, să o tratez așa cum mi-aș dori să fie tratată fata mea.. Da destule despre mine,vreau să aflu mai multe despre tine! *Ea mă privea confuză, însă in cele din urmă incepe
-Sunt Jessie, m-am născut și am copilărit in Londra, însă facultatea am început-o in New York .. *Asta înseamnă că va pleca inapoi in Londra..
Sunt o fată săritoare, nu am multi prieteni, dar îmi place să ii ajut pe toti din jurul meu, sunt o fire sensibilă și timidă uneori, dar prietenoasă și sociabilă .. Îmi plac cățeii și ador să ascult muzică.. Îmi iubesc părinții, iar povestea mea preferata este povestea de dragostea dintre mama și tata!-De ce e povestea ta preferata, spun si mă ridic trăgând-o după mine:
-S-au îndrăgostit la prima vedere, si chiar dacă le era imposibil să fie împreună, au depășit obstacolele ,au riscat si au cea mai frumoasă familie.. Sunt îndrăgostită de privirile pe care tata i le aruncă mamei și de zâmbetul acesteia când ii rostesc tatei numele.. Se iubesc ca in prima zi, iar iubirea lor, e iubirea la care visez eu.. *Vorbea așa frumos fata asta, aș fi ascultat-o fără oprire.. Ne apropiem încet de o bătrână care vindea flori și ii spun lui Jessie să aleagă ce ii place cel mai mult ,alege un buchet mic de trandafiri albi, eu il plătesc, ii mulțumesc bătrânei apoi plecăm de pe loc.. Ne îndreptam spre o cafenea.. Alesesem una la intamplare MONMOUTH..
Ii trag scaunul si ea se aseaza,dupa ce comandam ea rupe tacerea :
-Cafeneaua asta e preferata mea de ce ai ales-o ?
- Am ales la intamplare,nu aveam de unde sa stiu ca iti place,zic si ii zambesc ..* Ma bucuram ca alesesem cafeneaua perfecta.. *Ea da usor din cap si apoi ridicandu-si privirea spre ochii mei ,ma priveste si intreaba :
-Si deci tu nu fumezi ?
-Nu,nu am fumat niciodata si nu as vrea sa fumez vreodata,recunosc ochii tai m-au facut sa imi inghit toate cuvintele,nu mai stiam ce si cum sa spun .. *Obrajii ii se inrosesc,o vad inghitazand in sec,apoi isi apleaca privirea ..
Am mai vorbit multe lucruri ,insa nu prea importante,aflasem ca Taylor era doar un prieten si ca aici in Londra in afara de familie nu are pe nimeni,ca singura ei prietena este in New York .. Stiam de ce vrea atat de mult sa se intoarca acolo,si nu imi placea ideea asta ..
Imi placea asa mult compania ei si deja simteam ca imi va fi dor de ea,nu as fi vrut sa plece ,am ales sa raman aici tocmai pentru a avea sansa sa o cunosc mai bine,insa se pare ca doar o zi am avut la dispozitie .. Maine si poimaine se fac inscrierile la facultate,iar eu ma inscriu aici,insa ea pleaca .. Imi parea asa rau! Simteam ca pot iubi la ea chiar si defectele,ca e perfecta asa,as fi renuntat la tot ..
Am iesit din cafenea si ploua,am prins-o de mana si am inceput sa alergam,ea radea,eu radeam impreuna cu ea,eram amandoi precum doi copii ce se joaca in ploaie. Cand am ajuns pe strada casei ei,m-am intors cu fata la ea si i-am pus mana pe obraj,ea ma privea muta,picaturile de ploaie ii atingeau chipul,m-am aplecat spre ea si am sarutat-o,daca initial ma gandeam ca nu imi va raspunde,ea si-a pus o mana in parul meu si m-a tras mai aproape,adancind sarutul .. Buzele ei erau cel mai dulce sirop gustat vreodata,atingeriile ei mi-au electrizat tot corpul,inima alerga in piept si nu ma gandeam la nimic altceva decat la momentul asta .. Il asteptam inca din ziua in care o vazusem si daca nu era sa fie atata lume in jurul nostru,chiar si parintii nostri,as fi sarutat-o inca de cand era la pieptul meu .. Se retrage usor si imi multumeste pentru ziua asta,apoi alergand,intra in casa .. Ma uitam inca dupa ea,la un moment dat,vad cu trage draperiile camerei ei si se uita pe geam ,ma uitam si eu la ea,cand a plecat,m-am intors suparat ..
CITEȘTI
True Love (Volumul al II-lea)
RomanceAcest volum nu a fost editat și e posibil să găsiţi aici alte nume decât în primul.