Capitolul 16

1.1K 55 3
                                    

Au trecut deja 5luni de când suntem împreună și suntem fericiţi!
Îl iubesc enorm pe David, și prin cele mai mărunte lucruri, mă face să mă îndrăgostesc zilnic tot mai mult de el. Nu știu cum m-a găsit, însă mă bucur că a făcut-o, nu știu unde a fost până acum, cred că aveam nevoie de el dintotdeauna, însă acest moment în care a venit e totuși perfect pentru că acesta e momentul în care sunt suficient de mare să știu ce vreau de la viaţa, și îl vreau pe el. E sincer și frumos și mă face să zâmbesc fără oprire, din momentul în care mă trezesc și îl văd dormind pe pieptul meu, până seara târziu când mă imploră să dorm.
E copilăros exact atunci când am nevoie să fie așa, atunci când sunt tristă, plictisită sau ne jucăm cu Medeea, e serios în cele mai multe cazuri, mai ales când vine vorba de relația noastră și de un viitor împreună. E împiedicat uneori, e nerăbdător de cele mai multe ori și mă omoară cu nerăbdarea lui, e nervos de puține ori, dar și când e preferă să îl ţin în braţe și să îi mângâi mâna pentru că doar eu îl pot liniști. Am ajuns să îl cunosc la fel de bine cum mă cunosc pe mine. Se trezește seara, târziu și îmi sarută fruntea, apoi surâde și adoarme la loc, dimineața se preface că doarme doar ca eu să mă mai joc în părul lui. În timpul zilei, îmi dă mesaje spunându-mi că nu se simte prea bine, doar ca seara să îl iau iar în braţe și să îl răsfăț și îmi place tot ce face pentru a fi în centrul atenției.
În fiecare vineri îmi aduce câte un trandafir, săptămâna trecută l-am primit pe ultimul, era însă unul din plastic, bomboane îmi aduce în fiecare seară, sunt gesturi mărunte, dar știu că le face din suflet și pentru mine înseamnă enorm.
Acum suntem în prima noastră vacanță împreună, la mare și deși e ora 05:00 dimineața noi suntem trezi, vrea să privim împreună răsăritul, spunând că ar fi primul lui răsărit.
Valurile sunt ușoare, nisipul e rece, iar soarele se pregătește să răsară, ne ţinem de mână și ne plimbăm prin apa rece a mării. Atmosfera era chiar una de vis, valurile scoteau un sunet plăcut, ca intr-o melodie de dragoste, soarele începea să își facă apăriţia, încălzind parcă și apa si nisipul în același timp, odată cu acestea și atmosfera dintre mine și David se încălzea, îi transpira mâna din nu știu ce motiv, iar după încă ceva pași se oprește și se așează în faţa mea, îl privesc confuză și amuzată în același timp, dar el nu spune nimic, doar mă privește și după secunde bune, mi se adresează atât de sincer, lăsându-mă fără cuvinte.

-Te-aș sarută exact în acest moment, iar eu mă apropii de el dând să îl sărut, dar se retrage. Nu am s-o fac pentru că am deja destule emoții și trebuie să rămân serios. Deja mă făcea curioasă și îl ascultam cu interes.
Ţi-am spus că vreau să vedem răsăritul, uită-l, e superb, și mă uit până dincolo de mare, moment în care el se așează în genunchi în faţa mea. Mă ciupesc de două ori, încercând să îmi dau seama dacă e vis sau dacă trăiesc cea mai frumoasă realitate, și era totul real, mă aflam pe o plajă, ascultând valurile mării și bătăile iubitului meu ce erau tot mai accelerate, dar care se armonizau perfect cu  sunetul scos de ciocnirea valurilor, eram pe o plajă pustie, doar eu, el, marea, răsăritul și se pare o viaţa întreagă înainte împreună. David îmi întinde un inel, era superb, însă mai superb era acest moment, nu aș fi visat vreodată să fie așa, însă ceea ce era și mai imposibil de visat erau cuvintele pe care le putea spune un băiat, atâta sensibilitate intr-un băiat, în băiatul meu.

-Mai privește o dată răsăritul. E superb nu? Eu dau din cap emoționată. Imaginează-ţi că zâmbetul tău e și mai superb și mă dă pe spate de câte ori îl privesc.
Jessie, luna apune în fiecare dimineața pentru ca soarele să răsară și asta e o dovadă de iubire. Eu sunt dispus să apun de ori câte ori pentru ca tu să răsări pentru că Jessie, eu te iubesc așa cum luna iubește soarele, așa cum marea iubește răsăritul.
Ţi-am adus în ultimul timp câte un trandafir în fiecare vineri, astăzi este vineri și ar trebui să iţi ofer un alt trandafir, dar mă voi opri o perioadă din aţi dărui, ti l-am oferit săptămâna trecută pe ultimul și iţi mărturisesc acum că te voi iubi până în momentul în care acel trandafir se va ofili, adică te voi iubi toată viaţa mea pentru că așa cum trandafirul nu se va ofili nici dragostea mea pentru tine nu va dispărea.
Ador să mă trezesc dimineața cu tine și mâinile tale în părul meu, iubesc sentimentul de liniște pe care îl simt doar în braţele tale, tu m-ai readus la viaţa, m-ai adus pe calea cea bună și ai reușit ce nu a reușit nicio fată, m-ai făcut să mă îndrăgostesc de tine și de sufletul tău pur și inocent. Nu mi-a fost greu să iau decizia asta pentru că lângă tine, știu deja ce vreau de la viaţă.
Mă gândesc la momentul acesta de mult timp și nu fost fricos, nu am făcut pasul acesta până acum pentru că așteptan ziua perfectă. Tatăl meu a cerut-o pe mama în căsătorie pe acestă plajă, tot într-o vinere, tot când luna apunea pentru ca soarele să renască. Vreau să îmi petrec restul zilelor cu tine, vreau să îmbătrânim împreună și pentru toate astea am nevoie de răspunsul tău
Jessie Elizabeth Moon pentru că doar una este Moon vrei să fii soția mea de acum și până când soarele va apune pentru amândoi?

True Love (Volumul al II-lea)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum