Capitolul 10

1.1K 58 5
                                    

Perspectiva lui Jacob

Fetele părăsesc casa, iar eu rămân doar cu Sofia.

-De ce era Jessie atât de fericită, ce i-ai spus?

-Nu mă vei crede dacă îți povestesc, ii răspund cât pot eu de fericit.

-Hai spune-mi! În timp ce mă trage de mână până pe canapea.

-Nu are încredere în sentimentele ei.

-Trebuie să vorbesc cu ea despre asta! Știam că trebuie să îi povestesc mai multe.

-M-am ocupat eu de asta, ii răspund mândru de mine și de ce reușisem.

-Ce ai făcut tu? Întreabă ea amuzată.

-I-am povestit fiicei noastre despre povestea noastră de dragoste, bine o parte din ea, doar partea care parea să o ajute.

-Tu, Jacob Christian, i-ai dat exemplu fiicei tale povestea ta de dragoste, drept model de urmat?

-Asta am făcut, e confuză, nu crede în ce simte, nu știe ce simte, i-am spus să își asculte inima și ea m-a rugat să ii spun despre noi, i-am spus perioada grea din viața noastră și asta doar ca să vadă că nici noi nu am fost mereu fericiți , că si noi am suferit, că și eu am fost laș și te-am lăsat singură, apoi am suferit, că nici tu nu erai sigură pe care din cei doi băieți să ii alegi.

-Jessie iubește doi băieți? Parcă îngrijorată, însă explicația mea o liniștește.

-Iubește doar unul, celalalt îi dă doar siguranță, așa cu Christian iţi dădea siguranță ţie. Și din câte am înțeles, tot un Shannon îi dă și ei această siguranță.

-Nu pot să cred că i-ai dat fiicei noastre un sfat in iubire, mă uimești pe zi ce trece Jacob Christian. Îmi spune soţia mea, sărutând-mi obrazul și prinzându-mi mâna într-a ei. Eu ii ridic mâna, i-o sărut apoi o privesc în ochi.

-I-am dat un sfat în iubire, din iubire, dintr-o iubire! Vreau să fie fericită, așa cum suntem și noi și de asta vreau să te rog ceva! Vreau să îi spui și tu ce poți din povestea noastră, oricând are ea nevoie să știe, își face ea propria ei povestea, are nevoie doar de un impuls.

-Păi dacă tu ai făcut acest efort, cred că aș putea face și asta, mi-ai lăsat mie partea frumoasă a relației?

-Normal că da, tu poți descrie cel mai bine, fericirea de pe chipul meu în prezenta ta, tu poți descrie toate stările prin care treceam eu lângă tine! Spunând toate astea deja îmi trezisem atâtea amintiri, inima mea bătea la fel de tare ca atunci când doar eram îndrăgostit de eleva mea, și ochii ei sclipeau ca in prima zi în care m-a văzut. Sofia e tot ce îmi doream de la viață, iar Matei și Jessie sunt o viată în plus.

-Jacob, te iubesc ca in prima zi, te iubesc sincer și frumos, mi-ai dat tot ce îmi puteam dori, mi-ai dat copiii aceștia minunaţi și mi-ai dat toată iubirea ta, mai mult decât era posibil!

-Sofia și eu te iubesc pentru totdeauna și încă o zi în plus! Ești cel mai bun lucru din viaţa mea, ador ziua în care am pășit în clasa ta, iubesc momentul în care mi-ai atras privirea, iubesc zilele cu tine! Mărturiile noastre au fost întrerupte de Anais care se pare că era pregătită de o vizită surpriză.

-Anais, se îndreaptă Sofia spre ea, si strângând-o în brațe. Ce faci în Londra?

-O vizită surpriză, îmi era dor de tine! *Mă apropii și eu de ele și la vederea mea, Anais zâmbește, se apropie de mine și mă strânge în brațe. Și de tine mi-a fost dor.

True Love (Volumul al II-lea)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum