Capitolul 3

1.8K 82 1
                                    

-Se numeste Isaac ! Spun si inghit in sec .. 

-Fratele Evelynei ? Intreba mama socata.. Iar eu dau timidă din cap ...Se pare ca toti avem o simpatie pentru cei din familia Shannon.. 

-Toti? Eu si Matei,nu stiu ce simt mai exact,deci doar Matei .. 

-As vrea eu,si ma ridic imediat in fund .. Mama ma priveste si adauga .. Daca tot e momentul sinceritatii .. Tatal Evelynei si a lui Isaac este Christian,il stii,dar mai putin pentru ca el a plecat din Londra in urma cu multi ani si a plecat cu tot cu familie,ai plecat si tu la un moment dat,insa singura care s-a intors din familia Shannon a fost Evelyn ,asa a cunoscut-o fratele tau si s-a indragostit de ea,eu si Christian am fost prieteni buni si am tinut mereu legatura,acum s-a intors la fel ca si tine pentru nunta fiicei lui .. De ce am zis ca toti avem o simpatie pentru cei din familia Shannon ?! iar eu dau din cap.. Pentru ca am avut o relatie cu el ! *Deci el era barbatul despre care matusa mi-a spus la un moment dat .. Nimeni nu a putut insa sa mi-l scoata din cap pe tatal tau,asa ca chiar daca aveam o relatie cu el, Jacob a fost mereu in inima mea ! *Era frumos ce imi povestea mama .. Si acum se explica si de ce nu am cunoscut familia Evelynei si implicit pe Isaac inainte de nunta .. 

-Si pentru barbatul asta .. Nu mai simti nimic nu ?

-Despre ce barbat este vorba? Intreaba tata somnoros,ma uit speriata la mama,sperand sa nu ii spuna ca sunt indragostita!

-Ii povesteam viata noastra si despre Christian,imi intorc privirea spre tata si ma asteptam sa il vad incruntat,insa era chiar foarte relaxat ,nu parea sa il deranjeze faptul ca vorbeam cu mama despre un fost iubit. Se apropie si el de noi si ma trage in bratele lui,imi saruta fruntea ,si urmeaza cateva minunte de tacere,insa tacerea a fost intrerupa de sonorie,mama se ridica si deschide si intra o femeie insotita de barbatul care statea langa mama in biserica ,se saruta pe obraz si se apropie de noi :

-Sunt sigura ca nu o mai tii minte pe fiica mea ,Jessie !  *Si eu ma ridic  si ii intind mana ..

-Seamana perfect cu tine cand erai tanara. Sunt Christian ! Ma bucur sa te revad ..  Apoi intind mana si spre doamna care il insotea ..

-Jessie,incantata de cunostinta ..

-Amanda se adreseaza ea .. *Asadar ei erau parintii lui Isaac si Evelyn .. Intr-adevar Christian era un barbat frumos,si nu o acuz pe mama ca s-a indragostit candva de el .. Mama ii invita pe cei doi la masa si apoi il intreaba pe Christian de Matei :

-Au ramas acasa ,erau foarte obositi,vor trece mai tarziu sau maine seara .. Ii raspunde acesta .. Eu ma scuz si urc in camera mea,in sfarsit aflasem destule despre relatia mamei cu tata si la cat de imposibil le era sa fie impreuna,au riscat tot si au castigat atatea,au castigat o casnicie frumoasa,iubire si fericire .. Iti poti dori mai mult ? Cineva bate la usa mea,si gandindu-ma ca este tata ii strig sa intre .. In camera isi face aparitie baiatul de care ma indragostisem la vederea lui,inima o ia la goana,iar fluturasii incep un razboi in stomacul meu ,corpul mi se cutremura ..

-Mi s-a spus sa vin aici .. Deranjez.. *Eu inghit in sec si ii raspund :

-Nu,intra te rog !*El intra si inchide usa in urma lui .. Se aseaza pe marginea patului si butoneaza telefonul .. Te servesc cu ceva ? *El isi ridica privirea si spune :

-Pot fuma aici ? 

-Ah nu,pe terasa daca vrei sa fumezi,ii raspund si zambesc .. *Fumeaza,nu e chiar asa perfect cum ma asteptam..
 Iar parintii te-au trimis aici pentru ca ?

-De fapt,am vrut sa vin singur aici *Sa vina aici , de ce ?  Povesteau tot felul de lucruri neinteresante si plictisitoare .. *Ah, nici macar nu venise aici cu un motiv,doar se plictisea,perfect.. Baiatul de care m-am indragostit la prima vedere ,nici macar nu simtea vreo atractie pentru mine ..  Felicitari Jessie,doar tu te poti indragosti de baiatul nepotrivit !

True Love (Volumul al II-lea)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum