Eram in casa lui Isaac și bineînțeles în cea a fratelui meu, când m-a văzut a rămas șocat, spunea el "Abia așteptam să îți cunosc prietena, însă nu mă așteptam să fie sora mea, pe ea o cunosc deja.. " Nu părea încântat de relația asta încă din momentul în care ne-a văzut tinându-ne de mână, dar la fel ca tata, nu are niciun drept și ar face bine să nu îmi strice fericirea, astfel îi voi face si lui ce i-am făcut și tatei chiar dacă m-a durut si mă doare.
După ce mi-a ţinut o morală scurtă pentru că nu am fost la școală și că am stat cu Isaac, dar si pentru că nu i-am spus tatei, a ieșit din casă nervos. Mi-am continuat cina cu Isaac și Evelyn care parea îngrijorată, iar când fratele meu s-a întors părea destul de abătut, însă s-a apropiat de mine și mi-a sărutat fruntea, nu știu de ce se schimbase așa deodată sau ce la determinat să facă asta pentru că Matei pe care îl cunosc eu ar fi procedat exact ca tata, m-ar fi luat separat, iar pe lângă morala pe care deja o primisem, mi-ar fi interzis să mai ies cu Isaac, amenințându-mă că în caz contrar îi spune tatei,dar poate Matei chiar s-a schimbat, așa cum după întâmplarea asta părea că și tata s-a schimbat.
-Asta este camera ta, spune Isaac în timp ce deschide ușa și pășim împreună.
Dacă m-ai ai nevoie de ceva mă poți chema, spune și îmi sărută fruntea apoi se întoarce spre ușă.-Amm, și el se întoarce, am nevoie să mai stai cu mine. Apoi face o răsucire și se apropie de mine cuprizandu-ma în brațe.
-Rămân,si eu il strâng mai puternic, după care îmi iau schimburile pe care le primisem de la Evelyn și intru in baie.
Mă întorc și mă bag in pat lângă Isaac care deja era pregătit de somn. Îi sărut fruntea și mă întorc cu spatele la el, însă destul de timid, și din mai multe mișcari se apropie de mine și mă cuprinde, apoi își așează capul pe parul meu, simtindu-i respirația și îmi șoptește :
-Noapte bună!
*Era totul așa frumos, brațele lui păreau a fi cele mai bune arme de apărare pe care le aveam împotriva a orice, împotriva lui Matei, a tatei și nu numai. Simţiam cum respirația lui se sincroniza cu a mea, respirând practic o persoana, un singur suflet. Bătăile inimii lui părea cel mai liniștitor cântec, iar zâmbetul de pe chipul meu era doar primul semn că il iubesc.
**
Sunt trezită de telefonul care suna încontinuu. Mă trag ușor din brațele lui Isaac și răspund :-Alo da?
-Trec să te duc la facultate, este destul de târziu. *Iau telefonul de la ureche și mă uit la ceas, chiar era târziu, dar de ce nu m-a trezit Matei?
-Cu o condiție!
-Orice!
-Și Isaac e în întârziere..
-Nici nu aveam de gând să nu îl iau și pe el, apoi râde, și eu inchid telefonul.
-Isaac, spun sărutându-l pe frunte, trebuie să mergem la facultate, e târziu.
El deschide somnoros ochii, mă privește și zâmbește.
-Îmi place să mă trezesc cu tine. Eu îi dau cu mâna în umăr și ii spun:
-Chiar ne grăbim, te rog. Apoi mă ridic și intru in baie, mă schimb repede și intru in dormitor acolo unde Isaac abia se ridicase din pat.
Isaac, mai avem 15minute și noi nici nu am ieșit din casă, vine tata să ne ia, vrei să o dam în bară sau mai vrem o șansă de la el?-Nu știam, sunt gata imediat, mă sărută in fugă și iese grăbit din cameră, eu incep să râd, însă el deschide iar ușa spunând :
CITEȘTI
True Love (Volumul al II-lea)
RomansaAcest volum nu a fost editat și e posibil să găsiţi aici alte nume decât în primul.