29. BÖLÜM -Beş Dakika Daha-
Satenay baş ağrısından ölmek üzereydi. Kardeşi kan kusmaya devam ederken, Maile ona formülü tarif ediyordu. Bütün malzemeler hazırdı, gereken tek şey onları karıştırmaktı ama onu bile beceremeyecek kadar, eli ayağı birbirine karışmıştı.
"Bak, sakin ol ve odaklan olur mu?"
Sesi ağlamaklıydı. "Deniyorum." Bakışları kardeşinin küçük bedenine kaydı. "Kaybetmekten korkuyorum." Gözlerini kapadı. "Beni bırakma küçüğüm!"
"Başarabilirsin Sat kendine inan, ben sana sonuna kadar güveniyorum."
Ona güç vermeye çalışıyordu. Her zaman böyle olmamış mıydı zaten? Kardeşinin varlığından güç almış, her darbeden sonra ayağa, yanında olmaya devam edebilmek için kalkmıştı. Kutyan Satenay'ın tek dayanağıydı.
Malzemelerin bulunduğu yuvarlak masaya ellerini yaslayıp derin bir nefes aldı. Tacına odaklanıp emri vererek iksirin hazırlanmasını bekledi. Elips şeklindeki cam bardaklarda bulunan rengârenk sıvılar ağır ağır birbirine karışırken, uzaktan izlemekle yetindiler. Ellerinden gelen başka bir şey yoktu.
Sat, endişeliydi. İşe yaramayacağından korkuyordu. Karışımın ışıltısı durduğunda, onunda kalbi durmak üzereydi. Lemi masanın ortasında duran bardağı eline aldı.
"Bana kalırsa, bedensel güç için eklemeler yapabilirsin. İksirle bile dönüşümü tamamlayabilecek gibi görünmüyor."
"Bu kadarını doğru düzgün yapabildiğimden emin olamazken, ekleme yapmaya nasıl cesaret ederim?"
"Tuhaf ama taç üzerindeki kontrolün mükemmel! Lütfen, sadece dönüşümü tamamlayabilecek kadar güçlü olması için ne gerekiyorsa, onu eklemesi emrini ver. İşe yarayacağına eminim. Aksi halde, atlatamayacak!"
Satenay'ın gözleri korkuyla irileşti. Bunun olmasına izin veremezdi. Toparlanmaya çalıştı. "Tamam, elimden geleni yapacağım."
Tekrar gözlerini kapatıp tacına odaklandı. Kardeşinin dönüşüme dayanabilmesi için her ne gerekiyorsa, iksire karıştırmasını söyledi ve gözlerini açtı. Lemi'nin elindeki bardak parladı. Tepesinde turuncu bir ışık topu belirdi ve bardağa düştü. Sıvı turuncu topu yutarken, küçük bir girdap oluşumuna neden oldu. Üç saniye sonra parıltı söndü. Ve formül hazırdı.
Lemi, Satenay'ın yatağında, kendinden geçmesine ramak kalmış olan çocuğun yanına gitti. Koluyla boynunun altını destekleyerek iksiri içirmeye çalıştı. Çok kötü! Ancak iki yudum içebilmiş, onu da öksürerek geri çıkarmıştı. Yeniden denedi. Çocuk zorlanmasına rağmen, yudum yudum, aralıklarla iksiri bitirmeyi başardı. Artık bekleyip sonuçları görmekten başka yapacak bir şey kalmamıştı...
Kutyan bir saate yakın bir zamandır uyuyordu. Sat yanına kıvrılmış, boynundaki kolyeyle oynarken onu izliyordu. Ne kadarda huzurlu göründüğünü düşündü. İksir acılarına son vermişti ama hâlâ sonuç belli olmadığından, değişim süresince kardeşinin yanından ayrılmayı reddetti. Diğer herkes odadan çıkmış, onları yalnız bırakmıştı.
"Lemi!"
"Seni dinliyorum."Satenay adamın alaycı gülümsemesini görür gibi oldu.
"Toplantıyı iptal edebilir miyiz?"
"Neden olmasın! Peki, Taç Devri?"
"Şimdilik bekleyebilir."Sat düşünceliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
X Serisi 1-DENGE (Tamamlandı)
FantasyKitabın; 26. bölüm dahil, devamını yayınlıyorum. Keyifli okumalar Denge Türkiye'nin en iddialı Vampir romanı! Bu kitapta aşkın sihrini, acının yankısını, savaşın vahşetini ve nefretin en karanlık yüzünü göreceksiniz!