Hoofdstuk 1: lange reis

274 10 4
                                    

Fleur en Nikki hebben op dit moment al super lang gewacht ze zouden met hun vrienden op vakantie gaan naar de VS. Ze hadden al hun spullen al in de koffers gedaan. Ze waren net hun make up aan het doen toen de bel ging, het waren Thijs en Bas. Na 15 min waren ze klaar op te vertrekken. De moeder van Fleur bracht ze naar het vliegveld. Want ze hadden toestemming om te vliegen. Toen alles geregeld was stapte ze het vliegtuig in. Ze waren stuk voor stuk super zenuwachtig. Het was nog vroeg in de ochtend dus hebben ze in het vliegtuig liggen slapen. Toen ze eindelijk aankwamen gingen ze op zoek naar het vakantie huisje dat ze hadden gehuurd. Ze kwamen daar aan het het viel heel erg tegen. Het was echt super klein. Maar daar door lieten ze hun vakantie niet verpesten. De hele middag hebben ze de stad een beetje verkend. Het was echt een super mooie stad. Ze wouden hier nooit meer weg. Maar het enige probleem was dat ze geen Engels konden. Alleen Nikki kon heel goed Engels, maar de rest bakte er niets van. In de avond gingen ze een spel doen. Doen durf of de waarheid, dat spel deden ze heel vaak. Het was hun lievelings spel. Ze hadden de grootste lol samen.

Ze waren de hele nacht opgebleven. Tijdens doen durf of de waarheid heeft Bas bekent dat hij verliefd is op Nikki. En Nikki is dus ook op Bas. Ze hebben gezoend en hebben nu verkering. Fleur en Thijshadden dit nooit verwacht. Ze sliepen zelfs samen op de kamer. Dat betekende dat Fleur en Thijs ook samen op een kamer moesten. Toen Bas nog even wat tegen Thijs wou zeggen stormde hij binnen. Maar op het verkeerde moment. Hij zag Fleur en Thijs zoenen. Gelijk de eerste dag van de vakantie was anders
gelopen dat ze dachten. Maar het zou een top vakantie worden. Zeker een vakantie om nooit te vergeten
----------------
Bedankt voor het lezen!! Deel 2 komt er snel aan.

Ontvoerd Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu