Hoofdstuk 18: Is thijs dood?/zelfmoord

96 4 3
                                    

Wat er echt gebeurde die dag...........

POV Thijs
Vincent schoot het pistool bijna af. Bas en Fleur kwamen net optijd binnen rennen. Luuk pakte Bas vast. Fleur schopte het pistool uit de handen van Vincent. Waardoor het pistool op de grond viel. Hij was kapot. Robin greep Fleur vast. Omdat het pistool kapot was moesten ze wat anders bedenken. Fleur en Bas konden nergens meer heen, Robin en Luuk  hielden hun stevig vast. Vincent liep op Mij af. Je zag de angst in mijn ogen. Vincent begon mij te slaan. Ik viel op de grond. Hij liep weg, Robin en Luuk liepen er achter aan. Fleur en Bas waren helemaal van slag. Het gaat wel. Alleen mijn hoofd doet zeer en die blauwe plek op mijn buik. Nou eigenlijk gaat het niet. Volgens mij was ik flauw gevallen. Ik hoorde nog net Nikki binnen komen.

POV Nikki
Ik hoorde bas huilen. Fleur schreeuwen. Was hij dood? Ik weet het niet. Ik liep er rustig naar toe. Toen zag ik  Fleur en bas huilen. Thijs lag op de grond was hij dood? Ik liep snel naar hun toe. En begon hun te knuffelen. Ik keek Thijs aan. Wat ik toen zag, hij weer langzaam wakker. Hij was niet dood! Ik sprong op. En keek boos naar Vincent. Ik verkocht hem een klap. Hier, krijg je ervan klootzak! Robin en Luuk waren er weer bij gekomen. Ze namen Fleur en mij weer mee naar die kamer. We verzette ons. We wouden bij Thijs blijven. Maar ze sloten ons op. En Bas en Jesse in een kelder. Het was er echt ijs koud. He word hier eng! Ik wil naar huis. (Dit is een stukje uit het vorige hoofdstuk alleen nu dan afgemaakt)

POV Bas
Wat een klootzak, ons opsluiten in de kelder. Hebben ze jou nooit proberen te vermoorden? "Wel eens een keer" Hoe heb je dat overleefd, je was hier toch alleen? " Sarah, die heeft haar vader over gekregen. Het was het engste wat ik ooit in mijn leven heb meegemaakt." We praten nog even door. Tijdens dat ik over onze vakantie aan het praten ben schiet het me ineens te binnen. Dit was ook uit de game! Ownee, het gebeurd weer. "Ik heb honger!" Shit dat zei hij ook in de game. Uhmmm ik moet me hier uit praten. Ja ik ook. Misschien kan hij ons hier uithalen en eten geven. Dan hebben we het niet zo koud. "Ja ik wil weg hier!" He Vincent. Gast, we hebben honger, en we hebben het koud. En HAAL ONS HIER UIT!!!! De deur ging open. "Het lijkt er op he bas. Alles wat je gezien hebt kan zo maar gebeuren. Eet smakelijk!" Zei Vincent terwijl hij een bordje patat voor ons mee had. Hmm,patat. Dat heb ik echt lang niet meer gehad. "Ik ook niet, het is super lekker! Bas, hoe bedoelde hij dat je dit eerder had gezien?" Dat is moeilijk uit te leggen. Alles werd verwerkt in een game. En Thijs ging dood. Daardoor wist ik dat we hem moesten helpen. Alleen er gebeurde nog iets..... "Wat?" Jij gaat hier dood. Zei ik voorzichtig. "Ik ga wat?!" Ik weet niet zeker of het echt gaat gebeuren! Zei ik er snel achteraan. "Bas en nu, wat nou als het waar is?"

POV Tim
Wat nou als het echt waar is. Dan ga ik hier dood. Zonder gedag te zeggen tegen mijn familie, vrienden. Als die me nog kennen. Misschien zijn ze mij allemaal wel vergeten. Dat ik voor hun niet meer besta. Ik wil niet naar huis, hier is het beter. Ik wil liever hier sterven. Ze missen mij toch niet. Bas je hebt gelijk. Ik ga vandaag een einde aan mijn leven maken. "Nee zo bedoelde ik het niet! Ik bedoel dat ik gezien, heb dat je voor mijn neus dood ging. Niet dat je zelfmoord moet gaan plegen!! Je bent een goede vriend geworden, pleeg plzz geen zelfmoord! Dan doe je mij ook gelijk wat aan." Onder tussen dan Bas een raar verhaal aan het vertellen was ging ik opzoek naar iets scherps. Er stond een spiegel in een van die dozen die in de kelder lagen. Ik sloeg hem kapot. "NEE JESSE! Dit kan niet!" Uhmm noem me maar Tim. Dat is mijn naam. "Wat?!" Zeg maar Tim, zeg maar tegen Vincent dat ik Tim de hout heet. En niet Jesse. "Nee, ben je het nou echt van plan?" Niemand mist me. Ik kan net zo goed wegblijven. Ik begon te huilen. Bas begon mij te troosten. "Dit is niet slim, je gaat er spijt van krijgen! Wees verstandig!" Ik hield hem stevig vast. Hij was de laatste persoon die ik had geknuffeld, had gezien, en afscheid van heb kunnen nemen. Ik pakte het stukje glas in mijn hand. "Tim stop nu! VINCENT HELPP!!! IK WIL NIET NIET ZIEN!! VINCENT HIJ GAAT ZELFMOORD PLEGEN!! Ik hoorde voetstappen in de gang, dit is het moment. Ik stak hem ik mijn nek, dat stukje glas. Er kwam bloed uit. Langzaam werd alles zwart. Dit was het dan.....

POV Bas
Neeeeeeeeee Tim!!!!! Ik begon te huilen. Het was voorbij. "OMG nee!" Zelfs Vincent was van slag. Tim heeft zelfmoord gepleegd. Ik wou dat ik het nooit gezien had. Hij ligt nog steeds op de grond. Ik stond rustig op en liep naar Vincent toe. Ik begon hem te knuffelen. Het komt goed! Hij had het over dat zijn familie en vrienden hem waren vergeten, en dat hij liever het hier wou doen. Het is niet jou schuld. Eigenlijk wel, maar om dat te zeggen helpt niet echt. Intussen waren Nikki en Fleur erbij gekomen. Thijs lag nog steeds in bed. Sarah kwam ook aan. Fleur had al zeker een goede band met hem. We stonden elkaar allemaal aan te kijken. Tja wat moet je nu ook zeggen. Ik begon Nikki te knuffelen, Fleur ook. Ze zat huilend op de grond. "Eerst bijna mijn vriendje, nu mijn vriend. Zijn jullie gek ofzo?!" Fleur hij heeft zelfmoord gepleegd! "Deed hij het zelf?" Ja helaas wel. Nu begon ze nog harder te huilen. Ze besloten ons weer op te sluiten. Als we ook maar 1 geluid maakte dan kregen we straf. Ze hadden te politie gebeld. En de ambulance. Hij zei dat zijn zoon zelfmoord had gepleegd. Ze namen hem mee. Ik heb nu al een trauma, dit vergeet ik nooit meer. En het beeld komt nu al steeds weer in mij op.
---------------
Bedankt voor de 550 lezers echt super veel😱❤️
Wat vinden jullie er van dat Tim dood is?
Laat weren in de rea👍🏼
X

Ontvoerd Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu