Hoofdstuk 4: bedreigd?!

120 7 2
                                    

Wat moeten we nu? Ze is al zo lang buitenwesten. Hier klopt wat niet. 'Laten we in haar telefoon kijken' bedacht Bas. ' dat kan je niet maken Bas!!' Riep Fleur . ' ik doe het vanavond het maakt niet uit of je mee werkt of niet, ik ga het doen!' Fleur zei :' ik laad je dit niet alleen doen ik doe wel mee.' ' ik hou de wacht dan wel, maar ik vind het geen goed idee.' Zei Thijs.mToen begon Nikki langzaam wakker te worden.

Pov Nikki
Au mijn hoofd. Wat is er gebeurd? ' je bent flauwgevallen' zei Fleur. Snel ren ik naar boven om mijn telefoon te pakken. Ik kijk snel op berichten. Ik ben 2x gebeld door het onbekende nummer en heb een appje. ' schat gaat het goed. Ik ben ongerust, ik snap dat het moeilijk is maar wees sterk. Als je hier al om moet flauwvallen ben je dus niet z'n stoere meid. Dat zou ik dan maar snel worden. Stuur me een bericht terug. Hou van je xxx' ik begin te huilen. Hoezo een stoere meid ik ben best stoer hoor. En dat zal ik die gast laten merken ook! ' het gaat prima. Ongerust moet je wel zijn ja maar niet om mij. Maar je moet maar oppassen voordat ik de politie er bij haal! En ik ben wel stoer. Ik hou niet van jou enge gast. Ik ben klaar met je. Als je nu nog door gaat weet volgende week de politie het. Ik ben niet bang. Dus volgende week zeg ik het als je hier op reageert. Xxx Nikki (ik haat je)' zo dat is eruit. Bang wachtte ik op antwoord. Ik hoopte natuurlijk dat hij stopte met appen. Maar binnen een paar min kreeg ik een bericht. Shit het heeft niet gewerkt! ' lieve Nikki, je begint al bijdehand te doen. Ik ben niet bang schat. En jij gelukkig ook niet. Ik ben nog lang niet klaar met jou. NEEM ZO JE TELEFOON OP. Als je zo door gaat begin ik je te dreigen schat. Niet bang zijn en neem op NU!!!' Mijn telefoon trilt. Ik wil niet opnemen. Dus ik negeer het. Ik krijg een sms met NU!! Ik ben nu echt bang. Ik neem mijn telefoon op. Hij begint te praten. ' hee fijn om me stem te horen?' Nee wat moet je? ' nu luister je goed meisie. Als je niet doet wat ik zeg of wat ik wil. Ga je er aan.' Ik doe helemaal niets voor jou viezerik! ' ik zou het maar doen anders kom ik je halen.' En dan? Eet je mij op. Mij proberen bang te maken. Zielig! ' EN NU IS HET KLAAR! Jij gaat meewerken of ik vermoord je. Nog wat te zeggen. ' jij bent zo zielig. Je begint mij gewoon te bedreigen met de dood. Maar helaas helpt dat wel. Zeg het maar. Of app het. Ik hing snel op. Ik was echt bang. Ik moest dit echt aan mijn vrienden laten zien. Ik riep ze. Ik weet dat dit niet slim is maar straks zie ik ze nooit meer. Dan moeten ze weten wat er aan de hand is. Toen ze binnen kwamen zei ik dat ze mochten gaan zitten. Ik heb ze alles verteld. En de berichten laten lezen. Ze begonnen allemaal te huilen, ik ook. ' we steunen je schat hij kan je niets aan doen.' Zei Bas. Ik was blij snel gingen we slapen. Die nacht was voor ons allemaal zwaar. We sliepen met zijn vieren op mijn kamer. Ik had weer hoop dat het goed kwam. Totdat midden in de nacht mijn telefoon trilde.

Voordat ze bij Nikki gingen liggen was het plan afgekapt. Ze had de berichten al laten zien. Iedereen was nog wakker toen haar telefoon ging Nikki negeerde het. De vrienden wachtte tot dat Nikki sliep en lazen toen het berichtje. 'OMG' riep Fleur. 'wat?' Nikki schrok wakker en zag dat ze haar telefoon vast hadden. Ze werd bang. En keek snel op haar telefoon
---------------------
Word vervolgd

Ontvoerd Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu