Hoofdstuk 22: eindelijk thuis

58 3 4
                                    

POV Nikki
Ik had mijn ouders al echt super lang niet meer gezien. Want ik was het langste weg. En mijn zusje was zo blij om mij te zien. Ik heb hen alles verteld. Ik was echt blij dat ik eindelijk weer thuis was, ik in mijn eigen kamer kon slapen, niet steeds geslagen worden. Alles gaat beter worden nu. We hebben besloten om niet meer te gaan logeren, iedereen wil in zijn eigen kamer slapen. Het is nu al bijna avond. Ik trek mijn pyjama aan en ga naar beneden. Mijn moeder zet de tv aan. We waren op het nieuws, dat we weer vrij waren. 2 uur later ging ik naar bed. Ik moest echt uitrusten. Het waren drukke weken geweest, Zware weken. Eindelijk kon ik weer normaal slapen. Dacht ik.

"Droom"
Een man met een zwarte muts op stond naast me. Ik lag vast gebonden op het bed. De man deed zijn muts af. Het was Robin. Hij begon me uit te kleden. Alles begon weer opnieuw. Ik kom hier nooit meer weg! Robin maakt me los. Ik ga opzoek naar een deur. Ik hoor een schot, van een pistool. Ik was geraakt in mijn been. Ik begon te schreeuwen van de pijn.

Blijkbaar schreeuwde ik echt. Toen ik helemaal bezweet wakker werd zat mijn moeder naast me. Ik had een droom, over dat alles weer opnieuw begon mam, het gaat niet meer weg! "Waarschijnlijk heb je een trauma opgelopen schat. We gaan eraan werken, alles komt goed je bent weer thuis!" Ik probeerde maar weer te slapen.

POV Fleur
Mijn zusje had aan iedereen verteld dat ik ontvoerd was. Ze is echt super lief, maar soms te lief. Dan bedoeld ze het lief maar dan komt het niet zo over. Ze was dus naar de politie gegaan. Zelf, ze is 11. Daardoor kwam ze op het nieuws. Zij heeft bijna alle oorzaak gecreëerd. Ze wou vannacht bij mij slapen. Ik vond het goed, ik heb haar alles verteld."Ik wou een leuk verhaaltje, geen griezel verhaal" huilend liep ze mijn kamer uit. Dit heb ik gemist. Mijn lieve zusje. Mijn moeder. Ik ben weer thuis. Alles is goed! Ik ben van die gasten af!

De dag na de vakantie:
"Ze zijn er weer!!!" Riep Dylan. We liepen naar onze vrienden. We hebben alles uitgelegd. Toen alles stonden uit te leggen voelde Fleur een klopje op haar schouder, het was Levi. "Heeeee levi!!" "Wat doe je hier?" Vroeg bas. "Ik ben hier leraar geworden." "Op onze school?" Vroeg Nikki. "Jaa!" Zei hij. Hij liep naar binnen. Fleur en Nikki waren best bang, ook al was hij heel erg aardig. "Jongens hij blijft nog altijd een vriend van Vincent, en Vincent is wel dood. Maar die vrienden niet, dus miss kan hij nog met hen contact hebben." Zei Fleur. "Fleur heeft gelijk" zei Nikki. "Laten we ons niet druk maken, we zijn thuis. En niemand kan daar nog iets aan doen. Vanavond school feest, zie jullie daar" bas liep weg. Fleur en Nikki gaven elkaar een knuffel, ze liepen samen naar de les. Bas en Thijs zitten in een andere klas. Maar toch zijn we beste vrienden.

Avond van schoolfeest:
Fleur en Nikki hadden zich opgemaakt. Ze gingen met alle meiden uit de klas feesten. Het was een super avond. Zo'n dag hadden ze al weken niet meer meegemaakt. Uit eindelijk kwamen de jongens bij de meiden staan. En hadden ze met 2 klassen, ik totaal ongeveer 37 kinderen de grootste lol. De avond ging snel voorbij. Iedereen ging naar huis. Toen ze met zijn vieren buiten stonden ging te telefoon van Nikki. Ze kreeg een bericht. Snel Keken ze op haar telefoon. Fleur begon te huilen, Thijs bijna. Nikki was bang en bas ook. Fleur begon Nikki te knuffelen. Thijs en bas keken elkaar aan. Ze waren bang........

----------------------------------------
Hey, 1000 lezers❤️
Super bedankt!
Stel nog vragen voor de Q&A in de rea
Sorry dat hij iets korter is
Maar dan was het einde iets spannender
Xx

Ontvoerd Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu