Snel kijkt Nikki op haar telefoon het was een appje van de onbekende. ' geen slimme zet Nikki! KIJK MAAR UIT! En die vrienden van je moeten nu goed op hun berichten letten. Slaap maar lekker verder schoonheid ~xxx~ p.s niet bang zijn ik zorg goed voor je.'
Pov Nikki
Wat zullen mijn vrienden nu wel denken. Ik zeg dat ze zich geen zorgen moeten maken. Ik heb een super leuk spel gekocht waarschijnlijk komt hij morgen aan. We hebben nog 2 weken en het moet een top vakantie worden. Ga nu maar snel weer slapen. Ik viel al snel in slaap. (Droom) een man met een capuchon staat voor me. Hij aait over mijn hoofd en geeft er kusjes op. Hij zegt dat hij Vincent heet. Even later pakt hij een mes en begint te snijden. Ik begon te gillen. Toen hij zijn pistool pakte en op richt werd ik wakker. Het was maar een droom. Gelukkig. Snel kijk ik op de klok 06:28. Ik hoorde de deurbel gaan. Ik dacht dat het mijn pakketje was. Ik deed de deur open. Maar het was niet diegene die de post bezorgd.'Jongens wakker worden ik hoorde een gil' schreeuwde Thijs heel hard. Snel kijken ze om zich heen. NIKKI IS WEG!!!Snel rende ze naar de deur. Er was niemand en Nikki was weg. Fleur begon te huilen. Bas en Thijs troosten haar. We moeten onze ouders bellen. Dit is niet goed. Ineens ging de telefoon van Fleur. Het was onbekend. ' hallo, jullie zullen wel geschrokken zijn.' Ja laat haar met rust. Ze heeft niets gedaan aub we smeken u. ' doe maar rustig ik zorg goed voor haar. Als jullie haar zo graag terug willen wil ik geld, 100.000 euro.' What?! Zoveel hoe moeten we daar aan komen dan? Ben je helemaal gek geworden!!! ' ik zeg doe je best. Let op je berichten. Als je een bericht van Nikki krijgt ben ik het. En haar bellen heeft geen zin want ik heb haar telefoon.' Waar is ze nu? ' ze is nu bewusteloos maar het komt goed echt geloof mij maar. Ik moet gaan. Succes !! En hij hing op. Wat moeten we nu doen dan? Fleur begon nog harder te huilen. Bas en Thijs kregen de tranen in hun ogen. Hun vriendin was ontvoerd!
Pov Nikki
Toen ik de deur open deed stond er een man. Ik deed zo snel mogelijk de deur weer dicht maar hij was te snel en zette zijn voet er tussen. Ik rende weg. Maar hij had mijn hand te pakken. Toen hij mij vast had. Verzette ik mij. Ik wist dat het die enge gast was van die berichten. Ik begon te gillen. Maar zijn hand zat op mijn mond. Er kwam geen geluid meer uit. Toen pakte hij een pistool uit zijn jaszak. 'MEEKOMEN NIKKI NU IS HET TE LAAT. EN NIET TEGEN WERKEN DAN DOE JE ALLEEN JEZELF MAAR PIJN.' Ik begon te huilen. 'NIET ZO JANKEN GEWOON MEELOPEN. ALS JE MEEWERKT DOET HET GEEN PIJN.' Ik liep maar mee. Maar echt niet dat ik dat wou. We kwamen aan bij zijn auto, het was zo'n wil busje met schuifdeuren. Hij deed er 1 open. Er zaten 2 jongens. Hij ging voorin zitten. Ze waren dus met zijn vieren daar kon ik nooit tegen op. De 2 jongens zette mij in het midden van hun zodat ik geen kant meer op kan. Ze bonden mijn handen vast op mijn rug. Maar ik werkte totaal niet mee. 1 van die jongens werd boos. Hij duwde mijn hoofd op mijn benen. ' als je nu niet meewerkt krijg je een pak slaag' hij sloeg me recht in mijn gezicht. Ik was bang dus werkte maar mee. Waarom doen jullie dit? Heb ik iets misdaan? Zo ja wil ik sorry zeggen. Doe me aub niets aan. Ik zou gewoon meewerken als jullie me met rust laten. ' STIL TRUT' schreeuwde de man die me had meegenomen. Ik ben geen trut!. De man die naast me zat verkocht me weer een klap maar nu recht in mijn buik. Ik moest bijna kosten zo hard was die. Ik begon te huilen. ' je was toch zo'n stoere meid. Ik heb er nog niets van gemerkt schat.' Ik ben niet bang voor jullie! Jullie zijn gewoon raar. Uiteindelijk krijgen jullie hier spijt van geloof mij maar. Bitches. ' wat zei je?, je was toch zo stoer zeg het nog eens.' Bitches zei ik heel zacht. ' HARDER!' Bitches schreeuwde ik. Toen werd alles opeens zwart. Ik was weer eens geslagen. Maar deze keer zo hard dat ik flauwviel.
---------------------------
JE LEEST
Ontvoerd
Mystery / ThrillerFleur, Nikki, Thijs en bas zijn 4 vrienden. Ze gingen met zijn 4 op vakantie. Als ze net een paar dagen op vakantie zijn krijg Nikki een bericht waarin ze bedreigt woord. Ze doet niet wat er gevraagd word. Ze dacht er staat een postbode voor de de...