POV Nikki
Begint alles nou gewoon opnieuw?! Fleur keek mij verdrietig aan. "Nee joh, het is gwn iemand die grappig wil zijn." Zei bas. Weet je het zeker! Bas twijfelde, hij keek Thijs aan. "Wat vind jij?" "Ik weet het niet, het kan een grap zijn maar het kan ook echt zijn." Zei hij. De jongens liepen naar de les. Fleur en ik bleven nog even staan. We gingen op een bankje zitten, we keken goed naar mijn telefoon. "Ik weet het niet Nikki, het kan zo maar echt zijn. En wie gaat er nou nep berichten sturen. Ik ben bang dat het echt is." Nee dat kan niet! We keken elkaar bang aan. Gaat alles nou gwn opnieuw beginnen?! Misschien is het Levi wel. Ik weet het niet! Ik wil dit niet! Ik dacht het het voorbij was Fleur. "Ja dat dacht ik ook! Laten we nu maar naar de les van Levi gaan" We liepen naar binnen.Daar stond hij, hij keek ons met een gemene grijns op zijn gezicht aan. We gingen naast elkaar zitten. We hebben de hele les niets gezegd. Want hij zat de hele tijd op ons te letten. Ik weet zeker dat hij die gast van de berichten is. Fluisterde ik. '"Ik weet het ook zeker! 100%" "nou Fleur, wat is er?" Zei Levi. "Niets" "vertel wat er is, of gaat het over mij?" "Nee" " kom nou maar vooraan zitten, hier bij mijn bureau. En jou en Nikki spreek ik na de les." "Maar ik deed niets!" "Niet zo tegen werken!" Hij greep Fleur bij haar arm. En sleurde haar mee naar de tafel bij zijn bureau. "Laat haar los Levi!! Je bent nu haar leraar!!" "Bemoei jij je er niet mee, Nikki!!" De hele klas keek toe hoe Fleur werd meegesleurd en hoe ik tekeer ging tegen mijn leraar. Nu weet ik zeker dat hij het was! Wat een sukkel we geloofde hem ook nog! Sukkel!! Hij liet Fleur vallen op de grond, ze begon te huilen. Hij kwam mijn kant oplopen. Toen hij mij net wou slaan pakte Thijs de vuist van Levi. Ze gingen in gevecht. De les was afgelopen, we moesten alle 3 blijven. Thijs had een blauw oog. "He jongens, mij gemist?" We gaven geen antwoord. "En Nikki, nog wat op je telefoon" hij begon gemeen te lachen. "Sukkel dat je bent!!" Riep Fleur boos. Laten we gaan. We liepen het lokaal uit, we gingen opzoek naar bas. Het is Levi!!!!! "Wat?!" Ja, hij sleurde Fleur door de klas en wou mij slaan. En ging toen in gevecht met Thijs. '"Maar hij hoorde toch bij ons?" Dacht ik ook "Maar blijkbaar niet." Zei Fleur. Ik voelde dat mijn telefoon weer trilde. We keken om ons heen. We zagen Levi bij de school ingang met zijn telefoon staan. We keken hem boos aan. Hij was het!!!
Hoe hebben wij die sukkel ooit vertrouwd? Hij was aan het bellen, en je kan niet bellen en tegelijk berichten sturen. Volgens mij is hij het niet. "Hz niet?" Zei bas.Hij is aan het bellen, maar we kregen een bericht. En je kan het niet tegelijk doen. Maar wie dan? "Je hebt gelijk!" Riep Fleur. Een beetje te hard, Levi keek met een grijns ons aan. "Kan je het zien?!" Riep bas een beetje uitdagend. "Ja prima!" Hij liep weer naar binnen. We gingen achter hem aan. Hij was aan het bellen met de gevangenis. Hij liep het lokaal binnen, wij gingen luisteren aan de deur. Fleur moest niezen. Hou het in!! Fluisterde ik. Ze deed haar neus dicht maar het hielp niet. Gelukkig was het een zachte nies. Dus we dachten dat hij ons niet hoorde. We gingen weer met onze oren tegen de deur. Hij deed de deur open. Daar lagen we, in het lokaal. "En wat heeft dit te betekenen?" Riep Levi boos. "Uhmm niets!" Zeim Fleur snel. "Ga maar zitten, fijn dat jullie uit jezelf zijn gekomen. We keken elkaar bang aan. Maar uhmm wij moeten weg. "Waarheen?" Vroeg Levi. Uhmm "naar huis" zei Fleur snel. "Jullie hebben toch wel Even tijd? Ik heb jullie hulp nodig, en jullie willen vast wel wat meer weten." "Oke we blijven, maar niet te lang!" Zei bas.
(Schuingedrukt zijn de gedachtes van Nikki)
Hij had een plan om de jongens uit de gevangenis te halen, maar daar had hij ons voor nodig. Wij hadden helemaal geen zin om te helpen bij die vieze enge gasten uit de gevangenis halen. "Zoek het lekker alleen uit zou ik zeggen!" Riep bas uitdagend en ging staan. Ineens pakte Levi Fleur bij haar nek, en stond er iemand anders achter mij . Die hadden we helemaal niet horen binnen komen. Hij pakte een pistool, allebei de jongens. "Als jullie mij niet gaan helpen, kunnen we jullie lieve vriendinnen van alles aan doen. De meiden hoeven niets te doen, we hebben jullie hulp nodig." Zei Levi. Ik probeerde mij los te rukken, maar het lukte niet echt. Levi hielt het pistool bij Fleur haar oor. "Als je beloofd dat je haar niets aan doet doe ik mee, alleen als je het echt beloofd!" Zei Thijs. "Ik wist dat dit ging werken, nu bas nog. Doe je mee?" "Nee!" Zei hij. Bas kom op nou, wil je mij dood hebben ofzo! Hij liep het lokaal uit. "Zo Nikki." Zei Levi. Ja hoor, nu krijg ik het weer. Omdat bas zo eigenwijs is moet ik nu maar alles gaan doen. "Jij kan het wel overnemen! Jou hulp kunnen we ook heel goed gebruiken." Tuurlijk heb ik weer! Bas kwam het lokaal weer binnen lopen. "Ik doe het!" Waar komt dat nou ineens vandaan? "Prima, maar ik beloof jou niet dat er niets met Nikki gebeurd" zei Levi. Tuurlijk! Soms is bas ook zo'n sukkel! En nu? "Levi liep met fleur vast en een ander gast met Mij vast naar buiten. Er stond een witte auto. We gingen naar binnen. "Blijf hier maar even! Ik moet nog even wat regelen. Hij heeft het weer voor elkaar, hij is gewoon te slim Fleur. Begint alles nou opnieuw? Ik heb hier geen zin in! Ik wil naar huis!!We reden naar een klein huisje midden in de stad. We werden in een hele kleine kelder geduwd. "Nee niet zo'n kleine ruimte!!" Riep Fleur, ze is bang voor kleine ruimtes. Na 20 minuten in die kleine ruimte kreeg Fleur het benauwd. Ik ook. We krijgen samen bijna geen lucht meer. Fleur viel flauw. Hallo? Levi! Fleur is flauw gevallleeee en daar viel ik ook. Alles werd zwart. Daar lagen we, alles begon opnieuw. Ons leven zou nooit meer normaal zijn. Toen Fleur bijkwam had ze mij ook proberen wakker te maken. Toen hoorde we de deur open gaan. "Jullie moeten mij helpen!" Zei Levi. Hij klonk heel serieus. We liepen achter hem aan. Hij vertelde wat de jongens moesten doen, en als dat niet lukte wat wij dan moesten doen. Ik schrok mij kapot. Die gast is niet wijs!! Dat kan je meiden van 15 niet aan doen! Dit word moeilijk!
JE LEEST
Ontvoerd
Mystery / ThrillerFleur, Nikki, Thijs en bas zijn 4 vrienden. Ze gingen met zijn 4 op vakantie. Als ze net een paar dagen op vakantie zijn krijg Nikki een bericht waarin ze bedreigt woord. Ze doet niet wat er gevraagd word. Ze dacht er staat een postbode voor de de...