Hoofdstuk 13: de onbekende jongen

99 4 2
                                    

Pov Fleur
Ik had mezelf nog niet echt goed gezien, maar ik heb tenminste kort blond haar. Ik zit hier denk ik al 15 min ofzo. Ik heb goed om mij heen gekeken. In een hoek van de kamer zag ik een paar ogen. Is hier nog iemand? Thijs? Nikki? Of misschien bas. Voor dat ik het wist werd alles zwart. Ik kreeg een klap. Toen ik wakker werd zat ik nog steeds vast aan die paal. Alleen zonder tape. Er zat een jongen voor me. Hij zat vol blauwe plekken, en zijn gezicht zat onder het bloed. Helppp Vincent wie is dat!! Vincent of iemand help!!! 'Rustig maar, ik doe je niets. En haal ze er aub niet bij. Ze mogen mij niet.' De deur ging open. 'Dat is jesse Fleur. Heeft hij je wat aan gedaan?' Zei Vincent. Hij hielt Jesse  zijn hoofd naar achter. 'Ii kk k heb naar niets aangedaan meneer, sorry' zei Jesse . Hij kreeg een klap. Doe even normaal, hij deed niets!! Ik kreeg ook een klap. 'Je moet nog veel leren meisie.' Vincent liep weg. Hij had Jesse  nu vast gebonden aan een stoel. Wat was dat nou? Waarom meneer en jij hoeft geen sorry te zeggen. Dat moet hij!! 'Dit was nog normaal Fleur, ik heb nog ergere dingen meegemaakt. Je moet echt gaan uitkijken Fleur.' Zei hij . Ik vond het zielig. Hij zag er niet uit. 'Noem me maar gwn Tim Fleur. Dat is mijn naam. Maar hij denk dat ik Jesse heet. Maar ik heet Tim. Ik heb gelogen, ik weet dat het niet slim was maar dan kunnen ze mijn ouders of zusje niets aan doen.' Zei Jesse die eigenlijk Tim heet. Ik snap het even niet meer. Dus je heet Tim maar als Vincent er bij is dat heet je Jesse? Hij knikte. Heb je geen honger? 'Heel erg, maar ja hoe moet ik aan eten komen.' Zei jes ownee Tim. Hier ik heb nog een stukje chocolade. Wil je wat? 'Ja maar dat hoeft echt niet. Er zit hier een camera. Gelukkig neemt hij geen geluid op. Alleen als dat groende lampje daar brand. Maar hij zit mee te kijken. Als hij erachter komt dat ik chocolade heb gegeten. Slaat hij me al helemaal bond en blauw.' Zei Tim. Het groene lampje ging aan. Maar Tim zag het niet. Ik probeerde wat te zwaaien met mijn hoofd zodat het duidelijk word dat het aan staat. Maar hij begreep het niet. Geluid Jesse. Er is een geluid in mijn hoofd. Ik maakte een gebaar met mijn hoofd. Hij snapte het. 'Awhh naar, ben je hier alleen?' Nee mijn vrienden zijn hier ook ergens. Ik heb geen idee waar. 'Hoe ben je hier gekomen?' Waarom had hij ineens zoveel vragen maar ik gaf maar wel gwn antwoord. De eerste keer stond hij achter mij en nam mij mee, toen ben ik ontsnapt. En nu ben ik er weer. Deze keer gingen we Nikki redden, want die zit hier al super lang. Maar dat liep niet helemaal goed. Jij? Het bleef even stil. Hij moest nadenken of hij het wel zou zeggen. 'Ik ben hier al super lang. Toen we in Nederland waren liep ik van school naar huis mijn fiets was stuk, dus moest ik lopen. En hij had mij te pakken. Toen zag hij jullie inpakken en wou jullie ook ontvoeren. Geen idee waarom. Hij besloot om mee te gaan naar de VS. Maar nu hij jullie heeft gaan we waarschijnlijk weer terug naar Nederland.' Vincent kwam binnen. ' zo nu wel genoeg gepraat Jesse.' Zei hij. Wanneer gaan we terug naar Nederland? Gaan onze ouders wel mee? Vincent laat onze ouders hier niet achter neem ze plies mee!! 'Je ouders zijn allang terug in Nederland. Die zijn al weer gwn thuis. Ga je maar klaar maken, morgen vertrekken we.' Zei Vincent. Morgen?! Zo snel al. Yes dan hadden we keer kans om te ontsnappen of dat de politie ons vind. Ik hoorde de deur open gaan. Het waren bas,Thijs en Nikki. Ik was super blij om ze te zien. Ze zagen er ook anders uit. Maar Thijs was nog altijd knap. Jongens dit is Jesse. Hij is hier nog langer dan ons. Hij heeft al veel dingen meegemaakt. En morgen gaan we terug naar Nederland! Ik was blij. Ze maakte kennis met Jesse ( eigenlijk Tim maar ik mocht het tegen niemand zeggen) Bas maakte Tim los en Nikki mij. We liepen met zijn alle naar de woonkamer. Vincent had echt een super groot huis gehuurd. Tim had verteld dat zijn huis in Nederland nog groter was. Tim zag er niet zo blij uit. Zou hij niet blij zijn dat we terug gaan? Ti uhmm Jesse gaat alles wel goed?

Pov Tim
Ja hoezo? "Je ziet er zo verdrietig uit." Shit het is te merken. Maar ik kan nu ook niet zeggen wat er gaat gebeuren. Echt nou uhmm er is niets. "Jesse ik zie het aan je, wat is er?" Niets "kom op zeg het nou gwn. Ben je niet blij dat we terug gaan?" Waarom blijft Fleur nou altijd zo door zeuren. Er is niets Fleur! "Ik zie het aan je Jesse! Er is wel wat! Doe niet zo moeilijk en zeg het!" Nee en in jou gezeur heb ik al helemaal geen zin. Er is niets hoevaak moet ik het nog zeggen!!! Het was niet mijn bedoeling om zo boos te worden maar ik mocht het echt niet zeggen. Fleur sloeg me, recht in mijn gezicht. Ben je helemaal gek geworden trut! "Noem me geen trut!" We begonnen te vechten. Vincent kwam binnen, Fleur zat op mij en haar vuist lag op mijn voorhoofd. "Ben je helemaal gek geworden Fleur! Doe die arme jongen niets aan! Jij moet nog zoveel leren, schat. EN NU MEEKOMEN! Meneer het gaat. Ik loop ook wel even mee, kan ik het uitleggen. "Is goed, kom maar" We liepen naar de kamer waar ik zo vaak ben geweest. Het was geen pretje wat er daar ging gebeuren. Maar dat had Fleur wel nodig. Wat een trut!

Ondertussen gingen bas,Thijs en Nikki hun spullen pakken. Want het was bijna zover. Morgen gingen ze terug naar Nederland. Ze dachten alle 3 dat ze daar konden ontsnappen. Maar dat hadden ze mis. Ze wisten niet wat hun nog te wachten staat in Nederland. Het zou zwaar worden, maar dat wisten ze niet.

----—---------

Ontvoerd Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu