Hoofdstuk 14: terug naar Nederland

94 4 10
                                    

Ze hadden alles al ingepakt, niet veel want alles lag nog in het vakantie huisje. 'Opschieten, doorlopen, ga de auto in, kom op, loop door' zei Vincent. Nikki voelde zich of ze een hond was. Toen ze in de auto zaten. Kwamen de vrienden van Vincent naast hun zitten. Robin hielt Thijs en bas vast, Michel Nikki, en Luuk Tim en Fleur. Ze hadden hun handen vastgebonden achter hun rug. Het was lang rijden naar het vliegveld.

Na 1 uur in de auto gingen ze eten en even een plas pauze houden. Ze zagen een poging om te ontsnappen. Ze waren bij een tankstation, alle jongens waren buiten. En de deur zat volgens hun niet opslot. Tim rukte aan de deur want hij zat het dichtste bij. Hij ging open. Heel stil liepen ze naar buiten. Ze liepen het winkeltje binnen. In de auto hadden ze eerst elkaars handen los gemaakt. Ze liepen naar de man die achter de kassa stond. ' hallo kids waar kan ik jullie mee helpen?' Zei hij. 'We moeten ons verstoppen er zitten een paar mannen achter ons aan! Wilt u ons helpen?!' Riep Nikki in het Engels. 'Tuurlijk, kom maar, praat maar gwn Nederlands ik kom uit Nederland.' Zei hij.

Ze liepen achter hem aan. Ze kwamen aan bij het magazijn. Ze hielden hun adem in. Ze waren bang. De deur van de winkel ging open. Ze hadden door dat ze niet meer in de auto zaten. 'Goedendag meneer, heeft u misschien 2 meiden en 3 jongens gezien?' 'Nee hoezo?' 'We zijn ze kwijt en het is belangrijk dat we ze vinden' 'hoe zien ze er uit?' Bas en Nikki zaten in elkaars armen. Thijs en Fleur ook. Ineens sprong Tim op. 'Ti uhmm Jesse wat ga je doen?' Vroeg Fleur. 'Fleur ik moet hier weg, ze komen hier zo. Ik moet echt naar huis.' Hij liep weg. 'Maar hoe kom je nu weer in Nederland?' 'Ik neem wel een taxi ofzo' hij liep weg. Fleur liep naar hem toe. Ze gaf hem een knuffel. 'Succes!' Zei ze. Tim deed de deur van het magazijn open. Daar stonden ze, Vincent en de rest. F*ck.

'Zozo nu hebben we jullie. Dacht je nou echt dat je kon ontsnappen.' Zei Vincent. De vrienden pakte ze op. Bonden hun handen vast en plakte tape op hun mond. Nikki en Fleur moesten huilen. Toen ze naar de auto werden geduwd keek Nikki de man achter de kassa aan, met haar traan ogen. 'Sorry' fluisterde hij. Hun poging was mislukt.

Ze waren aan gekomen op het vliegveld. Na een uur vliegen waren ze weer in Nederland. Er stond een auto, ze duwde de kinderen erin. Er zat een vrouw achter het stuur. 'Heeejj Jesse, hoe gaat het?' Zei ze. 'Prima mevrouw.' 'Laat ik me even voorstellen, ik ben Bo. De ex van Vincent.' Ze reden naar een huis. Heel groot.

POV Fleur
'Alle meiden mogen daar heen, de jongens lopen met mij mee' zei Vincent. Bas Thijs en Tim liepen achter hem aan. 'Ik neem Fleur wel' zei luuk. Wat doet hij? Hoezo neemt hij mij? 'Oke ik neem Nikki wel' zei Robin. Michel liep achter Vincent aan. 'Dan zorg ik wel voor die jongens' Luuk duwde me een kamer binnen. Het was best groot. Hij maakte mijn handen los en deed het tape van mij mond. 'Welkom thuis Fleur!' Zei hij. Thuis?! Dit is niet mijn huis. Laat me gaan! Hij keek mij lachend aan. 'Nee schat, dit gaat leuk worden.' Hij gaf me een kus. Gadver blijf van me af viezerik. Hij sloeg me, ik begon te huilen. Was dit nu mijn leven?!

POV Bas
We liepen achter Vincent aan. Hij duwde ons allemaal in een andere kamer. Het was best groot, er zat een badkamer in. Maar verder alleen een bed en een stoel. "Zo hier kan je wel even blijven' zei Vincent. Hij liep lachend weg. Hij had de deur op slot gedaan. Moet ik nou echt hier gaan leven? Hallo? Haal me hier uit!! Ik hoorde Thijs ook schreeuwen. Jesse niet. Hij was hier vast vaker geweest. Hoe heeft hij dit kunnen volhouden. Als ze maar niets met Nikki gaan doen. Hier hou ik het niet eens 10 min vol. Ik wil naar huis!

POV Nikki
Het was een best grote kamer. Maar Robin ging maar niet weg. Hij bleef maar zitten. Hij zette de tv aan. Hij ging liggen op het bed. "Kom je nou nog, het is een twee persoons bed. Kom op schat schiet op.' Echt niet dat ik naast hem ging liggen. Ik stond nog steeds naast het bed. "En nu kom je hier liggen, kom op nou hoe oud ben je?!' Ik ging op het bed zitten. Hij zag er nogal boos uit. Hij trok aan mijn arm, waardoor ik op het bed lag. Ik draaide mijn rug naar hem. Ik voelde zijn hand door mijn haren glijden. 'Niet zo bang' zei hij. Ik ben wel bang. Hij draaide me om. Hij keek me recht in de ogen. "Niet bang zijn. Het komt goed. Zolang je je maar gedraagt." Hoezo gedraagt? Wat wil hij dat ik ga doen? Ik kan het hier echt niet volhouden. Hij had zijn handen om mij heen getrokken. Ik lag hier op een onbekend bed met een onbekende man en een onbekende plek, en ik ben ontvoerd. Kan mijn leven nog erger?!

POV Vincent
Alles loopt volgens plan. Die meiden zitten opgesloten bij hun aanbidder. De jongens krijgen een k*t leven. En ik kan hier van genieten. Ik weet ook niet waarom. Ik ga maar even bij mij schatje kijken. Hey, hoe gaat het? 'Prima wat doe je hier?' Rustig ik kom alleen even kijken 'ga jij maar weer die 5 kinderen van je pesten, ik vermaak me wel.' Denk je nou echt zo over mij? 'Ja je bent een kinderen mishandelaar of een ontvoerder maakt niet uit hoe je het noemt. Maar ik schaam me voor je. Ik wou dat ik bij mama mocht gaan wonen.' Sarah en nu doe je normaal. Je krijgt te eten en je hebt kleren aan. Genoeg toch?! En nu ga ik. Want ik ben helemaal klaar met jou! Ik smeed de deur dicht. Echt soms wil ik dat ze bij Bo woont. Maar Bo wil haar niet. En ik ook niet. Misschien moet ik haar naar een weeshuis brengen ofzo. Alles beter dan hier.

POV Sarah
Waarom is mijn vader zo stom. En mijn moeder wil me ook niet. Maar ik blijf hier voor Tim. Hij is zo knap en lief. En Nikki en Fleur lijken me ook wel leuk. Ik wil hier weg. Mijn vader ik een, tja hoe zou ik het noemen. Geen goede vader. Niet huilen kom op Sarah maar het was al te laat. Ik moest weer eens huilen. Misschien kan ik hier wel ontsnappen. Want het voelt of ik hier opgesloten zit net zoals de andere kinderen. Maar ik ben zijn eigen kind. Ik haat hem!
----------------------------
Sorry dat ik zo lang geen nieuw hoofdstuk had gemaakt. Ik had het druk.
Hoop dat jullie dit deel leuk vinden! Laat een rea achter wat beter kan of wat je leuk vind
X

Ontvoerd Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu