Pov Nikki
Dit is zo eng. Ik zit al super lang in mijn kamer. Mijn vrienden schreeuwen naar mij. Ze zijn ongerust. Ik weet niet wat ik aan moet. Zou die gast dit zien of zou hij mij horen. Ik durf echt niets meer. Ik wil mijn vrienden niet in de steek laten. Maar ik kan niet anders. Ik stuurde een bericht naar het onbekende nummer. ' waarom doe je dit? Ik beloof dat ik niets door vertel maar zeg plz wat je dan van plan bent. En NOEM ME GEEN SCHATJE' ik twijfelde of ik het moest doen. Ik klikte op versturen en gooide mijn telefoon weg.Ze zit nu al bijna een uur daar binnen. ' Nikki gaat alles goed, kom je zo eten. We wachten beneden op je. Kom je wel? ' zei Fleur ongerust. Toen liepen ze naar beneden. Na 5 min wachten kwam Nikki wel. Het was best ongemakkelijk het was de heletijd stil, totdat Bas begon te schreeuwen. Dat ze moet zeggen wat er is. Snel rent Nikki weg. ' lekker bezig Bas" riep Fleur boos. Nikki ging haar kamer binnen. Fleur stond voor een dichte deur. 'Nikki laat me binnen ik wil even wat zeggen' de deur gaat open.
Pov Nikki
Snel kijk ik op mijn telefoon hij trilt. ' waarom denk je dat ik dit doe. Mijn plan gaat je niets aan. En ik mag je noemen zoals ik dat wil. Laat dat lieve vriendinnetje van je even binnen. Succes schat ~xxx~. Ik deed de deur maar open. Fleur stormde naar binnen. ' Nikki ik ben zo ongerust wat is er met je?' Zei ze. Nikki twijfelt of ze het gaat zeggen. Ze kiest er voor om het te proberen. Shit ik begin te huilen. Fleur je moet me geloven wat ik je nu ga zeggen. Toen voelde ik mijn telefoon weer trillen. ' ik zou het niet doen, denk aan Fleur.' Ik negeerde het berichtje. Fleur je moet uitkijken. Ik heb je in gevaar gebracht. Fleur keek mij raar aan. Echt waar geloof mij plz. Fleur gaf mij een knuffel ik geloof ik zal uitkijken. Toen Fleur de kamer uitliep begon ik hard te huilen. Ik heb Fleur in gevaar gebracht. Shit en nu? Ik word gek snel roep ik Fleur. ' fleur kom even snel ik heb gelogen ik wou de waarheid niet vertellen!' Ze liep naar mij toe. ' dacht ik al volgende keer moet je een iets betere smoes verzinnen' lacht ze. Ik knikte. Ik pakte mijn telefoon en Appte ' sorry ik wou het niet zeggen, maar ze geloofd het niet dus er is niets. Laat Fleur aub met rust.' Ik klik op verstuur. Gelijk krijg ik een bericht terug. ' Nikki je bent dom geweest schat. Zoals je vraagt zou ik Fleur met rust laten. Maar jij bent nog niet van mij af. Had dit maar niet gedaan Nikki. Hier krijg je spijt van. Als je er nog 1 word over zegt tegen Fleur of iemand anders ik weet waar je nu bent. Ga nu maar van je leven genieten. NU HET NOG KAN!!' Ik werd bang. Gelukkig laat hij Fleur met rust. Maar mij niet. Ik snap niet wat hij bedoeld met genieten nu het nog kan. Ik kan er niet meer tegen het werd me te veel. Voor dat ik het wist werd alles zwart. Ik was flauwgevallen.
---------------------
JE LEEST
Ontvoerd
Mystery / ThrillerFleur, Nikki, Thijs en bas zijn 4 vrienden. Ze gingen met zijn 4 op vakantie. Als ze net een paar dagen op vakantie zijn krijg Nikki een bericht waarin ze bedreigt woord. Ze doet niet wat er gevraagd word. Ze dacht er staat een postbode voor de de...