Hoofdstuk 10: onderweg

100 5 0
                                    

Pof Fleur
'Komen jullie maar even mee' zei de politie. Ze kwamen me nog steeds heel bekent voor. Maar toch liep ik mee. Uhmm het is hier de andere kant op. Hallo politie het is de andere kant op. 'We hebben een kortere weg meisje.' Ik keek hem recht ik zijn ogen. Het was 1 van de vrienden van Vincent. Snel we moeten de andere kant op ren.... Hij hielt zijn hand voor mijn mond. 'Je houd je mond maar meisje. 1 belletje en Nikki gaat er aan. Begrepen? Ik knikte. Shit nu gingen we gwn hun val in. Ik moest iets doen. Maar ik durfde niet. Ze zetten ons in de auto. 'Kids ga hier maar in zitten. Wij zorgen dat de ouders in de ander auto komen.' Zei 1 van hen. We deden het maar. De auto deur ging op slot, we zaten vast. Ik heb alles uitgelegd aan Thijs en Bas. We zitten vast jongens. We zijn er ingetrapt. 'Jullie ouders zitten in een schuur hier ergens in de buurt. En er is niemand meer die jullie kan helpen. Dus nu zijn jullie van ons.' Ze gingen naast ons zitten. Laat ons met rust. We hebben niets gedaan. We willen gwn naar huis. Maar dat gaat moeilijk als jullie ons vasthouden. Hij begon te bellen. Nee niet bellen! 'HOU JE BEK!' Riep de man naast me. Nee aub niet bellen. Laat Nikki met rust, EN ONS OOK!!! 'Ja we hebben ze hoor. We komen er nu zo snel mogelijk aan.' Zei 1 van de mannen. Er werd op de deur gebonkt waren we gered?! Er liep een meisje naar binnen ongeveer dezelfde leeftijd. 'Rijden maar ik wil zo snel mogelijk naar huis' zei ze huilend . Wie is dat? 'Bemoei je er niet mee zeg, WIJSNEUS!. Ik ben geen wijsneus. Jullie verpesten onze hele vakantie. Waarom eigenlijk? Je kent ons niet eens! Waar slaat dit op. De politie weet ervan dus voor je het weet zijn we hier weer weg!! 'Ben je wel lieverd! Wij verpesten jullie vakantie niet, het word juist leuker nu jullie bij ons zijn! Ik ken jullie wel, heel goed zelfs. En ik weet niet of de politie het wel zeker weet. Wij hebben de politie nog een keer gebeld. En zeiden dat we prima voor jullie zouden zorgen. En dat we geld willen. De politie weet er wel van. Maar ze weten niet waar jullie zijn, en hoe jullie eruit zien. En dat kunnen ze nu ook niet meer aan de ouders vragen. Want die zitten ook opgesloten. En nu moet jij je bek maar houden met al die k*t vragen.' Zei de man aan het stuur. Hij pakte een doek en propte die in mijn mond. 'He gast, doe even normaal. We mogen toch wel gewoon vragen stellen. Jullie zijn hier de ontvoerders. Jullie snappen toch wel dat wij dit niet snappen sukkels. LAAAT ONS GWN ONZE GANG GAAN! WAT HEBBEN WE JULLIE OOIT MISDAAN. JULLIE ZIJN GWN GESTOORD SUKKELS, HAAL DIE DOEK UIT HAAR MOND OF IK DOE HET!!!' Riep bas. Wat een sukkel is die gast ook, nu kan je al zeker verwachten dat zijn mond ook word dichtgeplakt of wat dan ook. En ja hoor ik had het goed. De auto stopte. De man naast mij pakte me op. Ik probeerde te schreeuwen maar er kwam niets uit. Hij hield mij vast. De man die ook achterin zat pakte bas. Hij zette mij terug in de auto maar bas niet. Ze propte hem in de achterbak. Doe even normaal dacht ik. Ik begon me te verzetten maar die man had mij nog stevig vast. Dit kan je toch niet maken. Wat een sukkels zijn het ook!

Pov bas
Moet dit nou? In de kofferbak. Zijn ze niet helemaal wijs ofzo. Eerst ontvoeren ze mijn vriendin en dan stoppen ze mij in de kofferbak. Ik kon me niet goed bewegen. Want ze hadden mijn handen en voeten vast gebonden. Ik was er echt klaar mee. Ik keek rond. Ik schrok. Zag ik het nou goed?! Er lag een pistool ik probeerde hem te pakken. Tot dat hij de kofferbak open deed. 'Slim ventje maar die is toch echt van ons.' Zei hij lachend. Ik keek boos. Heel boos. Ik kreeg een klap. Er kwam bloed uit mijn neus. Mmmm gwekhf aaheko. Ik  weet niet wat er uit mijn mond kwam maar het was niet wat ik wou zeggen. Hij liep lachend weg. Ik voelde mijn neus branden. Ik ben best bang. Je weet niet wat die mannen allemaal gaan doen of wat ze van plan zijn. En wat ze bij Nikki hebben gedaan. Het dringt me nu pas door wat zij allemaal heeft meegemaakt. Gaat het wel goed met haar. Hoe hebben ze dit kunnen flikken?! Er moet toch 1 manier zijn om hier weg te komen. Maar we kunnen ook niet vluchten ofzo, want we zitten niet in Nederland. Die gasten zijn best slim, te slim. Hier komen we nooit meer weg. Wat willen ze toch?

Pov Thijs
Zijn die gasten niet wijs ofzo. Ze mogen mijn beste vriend niet in de kofferbak stoppen en mijn vriendin niet vastbinden. Ik zag Fleur huilen. Ik probeerde een beetje van die man los te raken. Maar snel duwde hij mij al weer terug. Ik wil haar alleen maar troosten ik doe verder niets hoor rustig maar. Ik mocht zelfs mijn vriendin niet troosten. Maar ik luisterde naar wat Nikki altijd zei. Verstand op 0 en gwn doen. Ik rukte mij los en gaf Fleur een kusje, op haar wang. Ik probeerde haar te troosten. 'Zijn jullie vriendje en vriendinnetje ofzo? Awhh schattig hoor. Maar zo is het wel genoeg. Ze huilt uit zichzelf.' Zei de man naast me. Ja dat zijn we ja. En ze huilt niet uit zichzelf. DAT HEBBEN JULLIE gedaan. Ik begon zachter te praten toen de man naar me een pistool pakte. Hij trok mij terug en hielt het pistool bij mijn oor. Ik was doods bang. Fleur begon te gillen. En probeerde zich los te rukken. Die gasten hebben het wel goed voor mekaar. Een doodsbang gillend meisje, een boze jongen gepropt in de koffer bak en een jongen die bijna neergeschoten word. Hoe heeft Nikki dit zo lang kunnen volhouden?

------------------
Hey sorry voor een lange tijd geen nieuw hoofdstuk. Ik had het druk.
Maar ik ben om 2 uur uit dus dan zou ik wel nog een hoofdstuk gaan maken!
Laat weten in de rea of je het leuk vind. Of bericht me of zet in de rea als je nog leuke ideeën hebt.
~xxx~

Ontvoerd Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu