4. díl

149 5 1
                                    

KOMENTÁŘE POTĚŠÍ :)

*z pohledu Niall*

Hele není to Tori? Pomyslel jsem si. Co ta tady dělá? Snad není jeho dcera nebo ta druhá je jeho dcera? Jestli Tori je Vinnova dcera, tak jsem pěkně v hájí.

„Ehm. Omlouváme se, ale přinesli jsme Vinnovi tenhle obraz“ ujal se slova Harry. No, skvělé. Teď Tori ví, že jsem zloděj. Do prdele. Neměl jsem v plánu ji to někdy říct. Sakra, sakra, sakra. Co teď? Tori se na mě dívala vyčítavě. Ty její oči mě zabíjejí.

„Jaký obraz?“ Zeptala se Tori.

„Vodní život z výstavy.“ Odpověděl zase Harry, protože já jsem nebyl schopen cokoliv říct.

„To si snad děláš srandu, ne? On si nedá pokoj. Vážně ne. Co to bude příště? Ten diamat „růžový panter“, ne? Nenávidím ho. Kvůli němu mám jenom jednu nejlepší kamarádku, která z něho má strach, no já taky, ale to je jedno. A kluk, který se mi líbí, krade pro něho. To snad není možné. Nenávidím ho. Omlouvám se, ale musím na vzduch. Ronnie, prosím vyřiď to tady. Díky.“ Dokončila svůj monolog a odešla, nejspíš na zahradu.

Chtěl jsem jít za ní, ale zastavila mě ta její kamarádka Ronnie. „Kam pak fešáku?“ řekla mi.

„Prosím nech mě jít za ní. Potřebuju s ní mluvit. Prosím.“ Zadíval jsem se na ní snad tím nejsmutnějším pohledem, jaký jsem uměl. Moc jsem nedoufal, že mě za ní pustí, ale nakonec svolila. Pořádně ani nechápu proč, ale šel jsem. Za chvíli jsem se otočil a ona se tam mezitím dala do řeči s Harrym. Možná něco spolu mají. Dívají se na sebe, tak nějak divně. No to je jedno. Jediné co mě teď zajímá je Tori. Musím ji to všechno vysvětlit.

Mají velkou zahradu, ale vidím, jak sedí v altánku a asi brečí. Přišel jsem k ní blíž a teď už jsem totálně věděl, že brečí.

*z pohledu Tori*

„Tori?“ oslovil mě Niall. Ten jeho hlas a přízvuk bych poznala snad na milion kilometru.

„Co chceš?“ hrubě a naštvaně jsem mu odpověděla.

„Prosím nech si to vysvětlit. Prosím.“ Doprošoval se a to už seděl naproti mně a díval se na mě s těma svýma očima. Nemohla jsem jim odolat. I když jsem nechtěla, tak jsem pokývala hlavou na souhlas a on začal.

„Tori vážně mě to mrzí. Tohle jsem nikdy nechtěl, ale zatáhli mě do toho kluci a už krademe tak dlouho, že jsem si to začínal užívat. Ale nikdy jsme nekradli obrazy nebo diamanty, vždycky jenom peníze z benzínek. Bohužel teď musíme ukrást ten pitomý diamant, protože tvůj táta nás vytáhl z basy. Raději bych byl tam teď než tady. To mi prosím věř. Nějak těch 13 měsíců bych přežil. A pak bych s tím skončil na dobro. Prosím věř mi to. Prosím.“ Dokončil svůj monolog Niall a má taky na krajíčku. Dívala jsem se do jeho oči a řekla jsem mu „Věřím ti. Sice nechápu proč, ale věřím. Vždyť mi teď můžeš i lhát. Ale…“ ani jsem nedokončila větu a Niall mi do toho skočil „Věř mi. Mě můžeš věřit. Vím, že to tak asi nevypadá, ale já ti prostě nedokážu lhát. A taky jsem se do tebe zamiloval.“

„Cože jsi to řekl?“ Zeptala jsem se ho znovu, jestli náhodou jsem se nepřeslechla.

„Miluju tě Tori. Já vím, že se známe skoro den, no ani to ne. Ale prostě já to tak cítím. Je to láska na první pohled. Nikdy jsem nikoho tak moc nemiloval, tak jako tebe. Chci být už jenom s tebou. Ty jsi ta pravá. Ty jsi ta na, kterou čekám svůj celý život. Budeš prosím moje….“ Nedokončil větu, a já jsem ho políbila. Protože tímhle mi úplně vyrazil dech. Nečekala jsem, že mě někdo může milovat, už kvůli tátovi. Ale on mě miluje. Mě, Tori Alexandru Hall. Mám příjmení po mámě.

„… princezna?“ dokončil Niall, když jsme se konečně od sebe odtáhli.

„Nialle, hrozně moc ráda. Ale to nejde. Už kvůli tátovi. On by tě zabil. Žádný kluk se ke mně nesmí přiblížit na kilometry daleko.“

„To se nějak vyřeší, ale teď mě zajímáš jenom ty. Takže ještě jednou. Budeš prosím moje princezna?“

„Ano, budu a hrozně moc ráda.“ Řekla jsem mu a políbila.

„Miluju tě Tori“

„Miluju tě Nialle“

„Jsem ten nejšťastnější člověk na celém světě.“ Řekl Niall a začal se smát. Miluju jeho smích.

„Půjdeme do domu?“ Zeptala jsem se.

„Jo“ odpověděl Niall. A když jsem tam vešli, tak Ronnie a ten druhý kluk, kterého jsem vůbec neznala se tam normálně líbali a byli u toho nazí. Skoro to vypadalo, že se tam asi spolu vyspí.

Danger love [Czech fan fiction with One Direction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat