8. díl

78 5 0
                                    

*z pohledu Tori*

Když jsem na druhý den přišla za Ronnie do nemocnice, tak jsem se dozvěděla, že utekla. Proč utekla? Tahle otázka mi pořád běžela hlavou a já neznala odpověď. Že by utekla přede mnou? Ale nechápu, proč by přede mnou utíkala, když mi chtěla říct a vysvětlit, proč se tak změnila. To taky nechápu. Já ji nechápu už celou. Tak jsem volala Niallovi, že Ronnie utekla. Byla jsem z toho celá rozrušená a nesvá.

„Tori?“ řekl Niall hned jak mi to zvedl.

„N-Nialle, ona.. Ona je pryč!“ a rozplakala jsem se.

„Jedeme do nemocnice“ řekl mi hned. Potom jsem položila mobil a šla za sestřičkama, jestli se za Ronnie ještě někdo večer nestavil nebo tak. Sama od sebe by asi neutekla.

Sestřičky, a ani doktoři nic nevěděli. Právě, že dneska nebo zítra ji chtěli pustit domů. Takže ani oni nechápou, proč utekla nebo tak.

Šla jsem tedy před nemocnici, že tam počkám na Nialla a asi i na Harryho a Zayna, které jsem mezitím poznala. Jenom doufám, že táta nepřijde na mě a na Nialla. To by byl průser. Žádný kluk se ke mně nesmí přiblížit, natož abych s někým chodila.

Uběhla už hodina a kluci pořád nikde. Řekla jsem si, že je asi zácpa nebo tak. Čekala jsem dál. Ale už uběhla další hodina, a další. Už jsem čekala 3 hodiny. Tak jsem si řekla, že se vydám sama domů. Chtěla jsem si jenom lehnout a spát, nebo přemýšlet. Já sama nevím.

Když jsem přišla domů, tak tam bylo nějaké takové dusno, prostě takové ticho, když je doma můj táta. Řekla jsem si, že se něco musí dít. A taky, že dělo! Šla jsem na horu a slyšela hlasy jak na sebe křičí a já nevím co ještě dalšího. Vejdu do pokoje a tam vidím, jak můj otec mlátí Nialla.

„Tati!“ okřikla jsem ho.

„Tori?!“ podíval se na mě můj otec, a ne jenom on, ale i Niall, Harry a Zayn.

„Co se to tady proboha děje?“ zeptala jsem se.

„No. Ehm.“ Začal můj otec.

„No? Řekneš mi to?“ zvýšila jsem trochu hlas na něho. Niall se na mě díval, jak nevím co. Ale měl natrhnutý ret a monokl na oku. Ale i můj táta měl nějakou tu modřinu, takže ho i Niall asi musel udeřit. Ale kluci se tam vzpírali těm gorilám mého táty.

„Už se s ním nikdy neuvidíš! Je ti to jasné?!“ řekl můj otec a ukázal na Nialla.

„Ale já ji miluju a ona miluje mě. Nemůžete nám zakázat lásku!“ řekl zase Niall.

„Sklapni. S tebou nikdo nemluvil.“ A dal mu pěstí do obličeje.

„Ježiši tati. Ty ses musel zbláznit. Proč se s ním nemám jako vídat? Já ho miluju a to mi zakázat nemůžeš. Ty mi pořád říkáš, že chceš vnoučata a takový ty kraviny. Ale nikdy jsem nesměla a ani nesmím chodit s klukem. Jak mám jako sama otěhotnět, mi řekni. A nemlať mi přítele!“ řekla jsem docela přísně a stála jsem si za svým. Nikdy jsem se mému otci takhle nepostavila. Dal mi facku.

„Takhle se mnou nikdy nemluv, opakuju nikdy! Jasné?! A jinak chci vnoučata, ale děti budeš mít s mužem, kterého ti vyberu. A už jsem ti ho vybral. Jmenuje se Justin Bieber!“

Držela jsem si obličej, pořád mě pálil od té facky.

„A to je do prdele zase kdo?“

„Ehm.. To jsem já, prosím“ řekl nějaký kluk, tak jsem se otočila. A podíval se na mě nějakým jeho sladkým obličejem a usmál se na mě. Počkat za ním stojí Ronnie?

„Ronnie?“ Nic neříkala, jenom se na mě podívala vyčítavě. Ona se s ním zná? Jak se s ním do prdele zná?

„Justine“ řekl můj otec a šel se s ním přivítat. Já jsem mezitím přešla k Niallovi. Trochu majetnicky mě chytil za pas. Taky jsem ho objala. Dal mi pusu do vlasů. Kluci se postavili za nás. Nechtěl se mě vzdát. Bojoval a bude bojovat za mě. To je tak roztomilé. Je statečný. Je to první kluk, který se mému otci postavil.

Já jsem se pořád dívala na Ronnie. Nic jsem z jejího obličeje nemohla přečíst.

„Tak toho si vezmeš!“ řekl můj otec přísně.

„To asi těžko“ řekla jsem zase já.

„Řekl jsem, že si ho vezmeš a tak to prostě bude!“

„Nebo co?“

„Jestli chceš, abych Niall žil a ti jeho kamarádičkové a tvá nejlepší kamarádka, teda asi už ne kamarádka taky žili. Tak si ho prostě vezmeš!“ Řekl mi výhrůžně. Nic jsem neříkala. Takže pochopil, že je mi to jasné a že to udělám.

„NE!“ Vykřikla jsem, když odcházeli.

„Cože jsi to řekla?“

„Řekla jsem ne. Já si nějakého Justina brát nebudu. A jestli budeš chtít zabít Nialla, Harryho, Zayna a Ronnie, tak budeš muset zabít i mě. Protože já se Nialla nikdy, opakuji nikdy nevzdám.“

„Tak to jsi přehnala mladá dámo.“ Řekl otec a odešel. Hned v závěsu mu byl Justin a ten za ruku vedl Ronnie.

Danger love [Czech fan fiction with One Direction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat