Ανοίγω τα μάτια μου και το φως του ήλιου που έμπαινε από το παράθυρο μου, έπεσε απευθείας στο πρόσωπο μου και αυτό με έκανε να κουκουλωθώ μέχρι πάνω. Πιάνω το κινητό μου για να δω την ώρα.... 10.30... Όχι ρε συ! Άργησα μισή ώρα! Πανικόβλητη σηκώθηκα από το κρεβάτι και ξεκίνησα να ετοιμάζομαι ενώ σκέφτομαι χίλιους λόγους που δεν χτύπησε το ξυπνητήρι. Ξαφνικά μου ήρθε στο μυαλό το χθεσινό καυγαδακι με την αδερφή μου.... Η Αλίκη! Αααχχχ αν την βρωωωωω.... Δεν θα μου την γλυτώσει!
[...]
Επιτέλους μετά από 30 Λεπτά περίπου ήμουν στο γήπεδο. Άλλαξα γρήγορα και βγήκα στο παρκέ. Ο Δημήτρης τις είχε όλες μαζεμένες σε μια άκρη και τους μιλούσε μαζί με τον Harry, για το πρόγραμμα που θα ακολουθήσει. Εγώ δεν ήξερα τι να κάνω, να πάω κοντά ή να μείνω εδώ;...προτιμώ το 2ο...
Το βλέμμα του Δημήτρη έπεσε επάνω μου και άρχισε να έρχεται προς το μέρος μου... Ωχχ...
Δ. " o Harry μου είπε να πας εκεί και είναι πραγματικά πολύ νευριασμένος που άργησες 1 ώρα "
Κ. "Δημήτρη συγνώμη δεν θα ξαναγίνει! Δεν χτυπ-"
Δ. "τις εξηγήσεις όχι σε εμένα... Δεν είμαι πλέον εγώ ο προπονητής σου! "
Γύρισα να κοιτάξω τον Harry και προ εκπλήξεως τα μάτια του ήταν ήδη πάνω μου. Πλησίασα δειλά δειλά και κάθισα μαζί με τις άλλες κοπέλες
Η. "Βρεε, βρεε για δείτε ποια αποφάσισε να πατήσει το πόδι της στο γήπεδο! Δεσποινίς Χαλκιά μήπως θέλατε και πρόσκληση ή μήπως έπρεπε να σας στρώσουμε και το κόκκινο χαλί για να σας υποδεχθούμε;" με ειρωνεύεται στο φουλ και εμένα μου έρχεται να του ξεριζώσω το κεφάλι και να το κάνω τροφή για σκύλους!
Κ. "Coach εγώ... "
Η. "Δεν έχει δικαιολογίες Χαλκιά! Είσαι αθλήτρια και πρέπει να τηρείς τους κανόνες της ομάδας! Δεν θα πατάς το πόδι σου στο γήπεδο ότι ώρα σου καπνίσει!!! " μου φώναξε και δάγκωσα το μάγουλο μου προσπαθώντας να μην αφήσω τα δάκρυα να κυλήσουν μπροστά σε όλους.
Η. "ξεκινά να τρέχεις 20 γύρους το γήπεδο! " είπε και εγώ γουρλωσα τα μάτια μου
Κ. "ορίστε;"
Η. "μίλα καλύτερα στον προπονητή σου και ξεκίνα να κάνεις αυτό που σου είπα! "
Κοίταξα τον Δημήτρη και εκείνος ανασήκωσε λυπημένα τους ώμους του... Φυσικά και δεν μπορεί να κάνει τίποτα, δεν είναι αυτός ο προπονητής μου τώρα. Τα κορίτσια άρχισαν να σχολιάζουν και εγώ κοίταξα επιθετικά την αδερφή μου μιας και αυτή έφταιγε, εκείνη με κοίταξε ένοχα και κατέβασε το κεφάλι της. Να πάρει ποτέ στην ζωή μου δεν έχω αργήσει σε οποιοδήποτε "ραντεβού", γιατί τώρα;
Η. "εμπρός! Τι περιμένεις; " είπε για άλλη μια φορά, εγώ ξεφυσηξα ηττημένα και ξεκίνησα να τρέχω ενώ συνέχισε εκείνος και ο Δημήτρης να μιλάνε στις υπόλοιπες εξηγώντας τους κανονισμούς.
Ο Harry ανά τακτά διαστήματα γυρνάει διακριτικά και με κοιτάει με ένα έκπληκτο βλέμμα, Ο μαλακας δεν πίστευε ότι μπορούσα να τους βγάλω άνετα τους γύρους.
Η συζήτηση τους τελείωσε αλλά εγώ δεν είχα τελειώσει ακόμα.
Η. "Κατερίνα δεν χρειάζεται να συνεχίσεις τους υπόλοιπους 5 γύρους, μπορείς να κάνεις διατάσεις και να φύγεις! " είπε αδιάφορα και ξεκίνησε να προχωρά προς την έξοδο. Οοοοοχι Styles δεν θα παίζεις εσύ μαζί μου, αλλά όπα... Με είπε με το όνομα μου και.... Που στο καλό ξέρει πόσοι μου έχουν μείνει;
Ισως επειδή σε κοιτούσε όλη την ώρα;
Κ. "όχι Coach! Θα τους τελειώσω! " είπα ξέπνοα και συνέχισα να τρέχω. Για ακόμα μια φορά είχα την προσοχή του πάνω μου, γύρισε πίσω και πήγε να κάτσει στο πάγκο με ένα χαμόγελο στα χείλη του κάνοντας τα λακκάκια του να φανούν... Αυτό τον κάνει αξιολάτρευτο... Ωωω Κατερίνα τι λες; σε έχει βαρέσει η ζέστη στο κεφάλι;
Πήγα σε μια άκρη και ξεκίνησα να κάνω διατάσεις κυρίως στους τετρακέφαλους και τις γάμπες.
Το στόμα μου είχε αφυδατωθεί και τα χείλη μου άρχισαν να ξεραίνονται... Νερό... Πήγα να σηκωθώ όμως ένιωσα μια ζαλάδα και κάθισα πάλι κάτω.
Η. "πάρε αυτό... Θα σου χρειαστεί... " είπε απαλά και άφησε ένα μπουκάλι νερό δίπλα μου. Σήκωσα το κεφάλι μου και τον είδα να απομακρύνεται
Κ. "ευχαριστώ" ίσα που ακούστηκε η φωνή μου αλλά δεν νομίζω να με άκουσε
Η. "παρακαλώ! Και αύριο μην αργήσεις πάλι... 45 λεπτά νωριτερα να είσαι εδώ, θα σας δείξω κάποιες ασκήσεις με βάρη! " γύρισε, μου έκλεισε το μάτι και χωρίς να χάσει αυτό το υπέροχο χαμόγελο από τα χείλη του έφυγε.
YOU ARE READING
Volleyball Game
FanfictionΗ Κατερίνα μία επιτυχημένη βολεϊμπολίστρια σε μια τοπική ομάδα της Θεσσαλονίκης, θα κληθεί να παίξει στην γυναικεία ομάδα της Εθνικής Ελλάδος στο φετινό World Grand Prix αλλά και στους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου(2012). Στην ομάδα θα έρθει νέος...