Harry
Οι μήνες περνάνε τόσο γρήγορα και ήδη έχουμε Σεπτέμβριο, πράγμα που σημαίνει ότι δεν έχουμε ούτε 2 μήνες για το παγκόσμιο και για τους ολυμπιακούς. Α ναι Ε δεν σας το είπα; Τον επόμενο Σεπτέμβριο θα λάβουμε μέρος και στους ολυμπιακούς του Λονδίνου (2012 κι έτσι φάση :'() και αυτό τα κορίτσια θα το μάθουν αύριο στην προπόνηση.
Τώρα κάθομαι και ετοιμάζω το μηνιαίο πρόγραμμα της ομάδας αλλά και το πρόγραμμα κάθε αθλήτριας ατομικά. Και μιας μου είπα αθλήτρια.... Θα αναρωτιέστε τι έγινε με εκείνο το τηλεφώνημα.... Λοιπόν ούτε εγώ μπόρεσα να καταλάβω...
Flashback
Κ. "τι θέλεις Harry;"έλα ντε, γιατί την πήρα;!
Η. "ήθελα... Να...να... " πες το ντε!
Κ. "αντε όμως! " αρχίζεις να τα παίρνεις γατάκι; τώρα θα δεις!
Η. "ήθελα να σου πω ότι αύριο θα έρθεις κανονικά" είπα χαλαρά...οσο μπορούσα δηλαδή
Κ. "μα εσύ είπες... "
Η. "λέω, ξελεω... Είμαστε στη προετοιμασία και δεν πρέπει να χάσεις προπόνηση!" παρτα μαλακα!
Κ. "καλαα... " και μου το έκλεισε στην μούρη
End flashback
Μετά από εκείνη την προπόνηση τρωγόμαστε συνέχεια σαν τον σκύλο με την γάτα και αντιδρά άσχημα σε ότι και αν της πω. Αν συνεχίσει έτσι η μικρή δεν την βλέπω στην 6αδα φέτος και κρίμα γι'αυτην γιατί έχει το ταλέντο. Πάντως παρόλο τις φωνές, τις διαφωνίες και τις αντιρρήσεις για την προπόνηση που κάνω έχει βελτιωθεί σωματικά και τεχνικά. Και τι εννοώ με αυτό; Τον προηγούμενο μήνα τους έκανα κάποιες μετρήσεις αντοχής και σωματικής υγείας, η Κατερίνα έχει πάρει 5 κιλα και αυτά είναι όλα μύες, πράγμα πολύ καλό γιατί έχει αυξήσει το άλμα της με αποτέλεσμα να βγαίνει τουλάχιστον 6 παλάμες στο μπλοκ και βγαίνει γρηγορότερα για να κάνει πάσα. Όσο για το τεχνικό μέρος ήταν ήδη καλή αλλά έχει βελτιώσει τα σερβίς της και τα δάχτυλα της. Είμαι σίγουρος πως αυτή η κοπέλα το πολύ σε 2 χρόνια θα είναι η επόμενη Destinee Hooker (στο θέμα δυνατοτήτων Γτ η Hooker ήταν ακραία. Επίσης όσες δεν ξέρουν ποια είναι δείτε πάνω ⬆) και σίγουρα θα παίζει σε μια μεγάλη ομάδα στο εξωτερικό.
•••
Η. "λοιπόν κορίτσια ώρα να σας μάθω το 5-1"
Κ. "έλα τώρα! Ακαδημίες είμαστε; σοβαρά τώρα; το 5-1; αυτό το σύστημα το παίζω όλη μου την ζωή! "
Η. "αν ανακατευτείς για ακόμα μια φορά στην δουλειά μου θα σου θυμίσω τι είχες πάθει την πρώτη μέρα που πάτησες το πόδι σου στο γήπεδο γι'αυτο βουλωστο γιατί αρκετά σε ανέχτηκα!" της υψωσα την φωνή μου και εκείνη κατέβασε το κεφάλι της και μαζεύτηκε.
Να το και το επόμενοοοο.... Δεν μπορείτε να πείτε έκανα λιγότερο καιρό να ανεβάσω από το προηγούμενο :'( Απλά αυτές οι μέρες είναι λίγο δύσκολες για εμένα γιατί και εγώ όπως και η Κατερίνα της ιστορίας κάνω μια μίνι προετοιμασία στο βόλεϊ και είμαι ψόφια, οπότε δεν μπορώ να ανεβάσω τόσο συχνά όσο στις αρχές
YOU ARE READING
Volleyball Game
FanfictionΗ Κατερίνα μία επιτυχημένη βολεϊμπολίστρια σε μια τοπική ομάδα της Θεσσαλονίκης, θα κληθεί να παίξει στην γυναικεία ομάδα της Εθνικής Ελλάδος στο φετινό World Grand Prix αλλά και στους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου(2012). Στην ομάδα θα έρθει νέος...