Κεφάλαιο 16

1.2K 138 15
                                    

Την επόμενη μέρα άνοιξα τα μάτια μου και το βλέμμα μου έπεσε πανω στην καρέκλα του γραφείου μου... Εκεί που ήταν ακουμπησμένη μια από τις αγωνιστικές μπλούζες του Harry. Σηκώθηκα και πλησίασα, την πήρα στα χέρια μου και άρχισα να την επεξεργαζομαι. Στο πίσω μέρος ξεκινώντας από πανω έγραφε με χρυσά γράμματα το όνομα της ομάδας "P. A. O. K. " στη συνέχεια το επίθετο του "Styles" και τέλος τον αριθμό του "3" και ως dirty mind άρχισα να σκέφτομαι διάφορους λόγους που θα μπορούσε να διαλέξει αυτόν τον αριθμό. Η μπλούζα του είχε το άρωμα του και ούτε καν που την είχε βάλει.... Μόνο που την ακούμπησε.

Καλά όλο το μπουκαλάκι βάζει αυτός ο άνθρωπος;

Γελάω στην σκέψη μου και βούλιαξα πάλι στο κρεβάτι μου έχοντας την μπλούζα του σφιχτά στην αγκαλιά μου.

Πως γίνεται την μια μέρα να τον μισώ και την επόμενη να είμαι τρελά ερωτευμένη μαζί του;

Αλλά γαμωτο σου Κατερίνα! Είναι ο προπονητής σου!

Harry

Το πρωί ξύπνησα με αυτήν στην σκέψη μου. Από εκείνη την ημέρα στο αεροδρόμιο είχα εντυπωσιάσει από το θάρρος και το θράσος που είχε απέναντι σε έναν άνθρωπο που δεν τον ήξερε καν. Αφού ετοιμάστηκα, πήγα κάτω για να φάω πρωινό. Την στιγμή που θα έβαζα στο στόμα μου το λαχταριστό κρουασανακι που φώναζε "Harry φάε με" χτύπησε το τηλέφωνο.... Και μαντέψτε ποιος ήταν..... Όχι όμως μαντέψτε.... Δεν θα σας πω....

Η. "στον ύπνο σου με έβλεπες; "

Παύση

Η. "το ηξερα"

Παύση

Η. "Οκ σε δέκα λεπτά θα είμαι εκεί. "

Τέλος κλήσης

Και ότι καταλάβατε καταλάβατε.

Κατερίνα

Καθώς είχα στην αγκαλιά μου την μπλούζα του Harry, συνειδητοποιώ ότι κάποιος με παρακολουθεί. Γυρνάω προς την πόρτα και τον βλέπω να με κοιτάει με ένα πονηρό χαμόγελο.... Μια εμενα... Μια την μπλούζα.

Η. "εκεί έχεις κάτι που σου αρέσει;" λέει και με πλησιάζει

Κ. "είναι η μπλούζα του αγαπημένου μου παίκτη του P. A. O. K. και τώρα που το λες... Ναι μου αρέσει!" τον κοίταξα με ένα χαμόγελο και με εγκλώβισε στην αγκαλιά του πιάνοντας με από την μέση.

Η. "χμμ.. Και σου αρέσει μόνο η μπλούζα του ως παίκτης ή ο ίδιος ως άντρας; "

Κ. "ναι μου αρέσει ως άντρας, είναι 10ρακι δαγκωτό!"

Volleyball Game Where stories live. Discover now