D." τι εννοείς Κατερίνα;"
Κ. "εμμ τίποτα! Κοίτα David συγνώμη αλλά θα κάνω με τον Harry. Βλέπεις είναι ο προπονητής μου και θέλει να με βελτιώσει."
Του εξήγησα όσο πιο γρήγορα μπορούσα έτσι ώστε να προλάβω να σταματήσω τον Harry που μας πλησίαζε και φαινόταν πολυυ αγριεμένος.
D. "ναι φυσικά! Κανενα απολύτως πρόβλημα!"
Μου έκλεισε το μάτι και πήγε σε έναν συμπαίκτη του. Εκείνη την ώρα έφτασε δίπλα μου ο Harry. Τον έπιασα από το χέρι και έτσι όπως ήμουν εκνευρισμένη τον τράβηξα έξω από το γήπεδο.
Άνοιξε το στόμα του για να μιλήσει αλλά τον πρόλαβα.
Κ. "ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ? "
Φώναζα φτύνοντας τις λέξεις μέσα στα μούτρα του
Η. "ΘΕΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ? "
Κ. "ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ? "
Φωνάζαμε τόσο πολύ. Οσοι περνούσαν από δίπλα μας, μας κοίταζαν καλά καλά, αλλά δεν τους δίναμε και πολύ σημασία.
Η. "Σ'ΑΓΑΠΑΩ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΜΟΥ! ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ! "
Με κοιτούσε έντονα στα μάτια περιμένοντας κάποια αντίδραση.Εγώ απλά είχα μείνει στύλη άλατος.
Κ. "τ-τ-τ-τι λεςςς Harry; Αυτό δεν γίνεται.... Αυτο δεν μπορεί να γίνει Harry!"
Σ'αγαπάω
Σ'αγαπάω
Σ'αγαπάω
H. "Κατερίνα; είσαι καλά; ξύπνα!"
Ήταν ένα όνειρο Κατερίνα... Ηρέμησε...
Κ. "Εμ ναι μια χαρά είμαι! Συγνώμη, με πήρε ο ύπνος. "
Μου χαμογέλασε
Η. "καλά έκανες. Ήταν μεγάλη η απόσταση."
Βγαίνω από το αυτοκίνητο και παρατηρώ το μέρος που με έφερε και παθαίνω σοκ.
Κ. "στο π-παλατακι; τι θα κάνουμε εδώ; "
Η. "προπόνηση! "
Χαμογελάει και πηγαίνουμε στο γήπεδο..
Και ναι η ιστορία επαναλαμβάνεται :)
Ο Harry μου δείχνει την μπάλα με ένα χαμόγελο στα χείλη και εγώ του δείχνω τον David. Εκείνος γνέφει θετικά και πήγε προς έναν συμπαίκτη του. Μπορώ να διακρίνω όμως ένα κύμα απογοήτευσης να τον διαπερνά. Με τον David παίζαμε αρκετά καλά και η μπάλα έπεφτε ελάχιστες φορές. Είχε εκπλαγεί με τις ικανότητές μου. Δηλαδή έτσι μου είπε. Τι καλός. Μετά κάναμε επιθέσεις, εκεί ήταν που ανακάλυψα πως ο Harry ήταν πασαδορος... Χμμ.. Ενδιαφέρον. Στην αρχή έκανα 2-3 επιθέσεις αλλά μετά ο Harry με έβαλε στην θέση του με την δικαιολογία ότι δεν υπήρχε άλλος πασαδορος και ότι ήθελε και αυτός να κάνει κάποιες επιθέσεις. Να πω την αληθεια δεν ήθελα να μπω πάσα, μου άρεσε πάρα πολύ η θέση του ακραίου, βλέπετε πριν γίνω πασαδορος ήμουν ακραία και ακόμα δεν έχω καταλάβει τον λόγο που με άλλαξαν θέση.
YOU ARE READING
Volleyball Game
FanfictionΗ Κατερίνα μία επιτυχημένη βολεϊμπολίστρια σε μια τοπική ομάδα της Θεσσαλονίκης, θα κληθεί να παίξει στην γυναικεία ομάδα της Εθνικής Ελλάδος στο φετινό World Grand Prix αλλά και στους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου(2012). Στην ομάδα θα έρθει νέος...