Κεφάλαιο 17

1.1K 120 9
                                    

Κατερίνα

Ήμουν στην αγκαλιά του για αρκετή ώρα. Ένιωθα ότι αυτό ήταν το μόνο που χρειαζόταν. Το καταλάβαινα από τον τρόπο που είχε τυλίξει τα χέρια του γύρω μου. Λίγα λεπτά αργότερα ακούσαμε να χτυπάει η πόρτα.

Να και ένας άνθρωπος με τρόπους!

Κ. "περάστε! " έδωσα την άδεια και σκούπισα τα δάκρυα μου.

Η πόρτα άνοιξε και είδαμε το κεφάλι του Δημήτρη να ξεπροβάλει, ε φυσικά και θα ήταν αυτός! Η Αλίκη ποτέ δεν χτυπάει πόρτα πριν μπει στο δωμάτιο μου.

Δ. "εμ Σορρυ για την διακοπή παράνομο ζευγαράκι" με αυτό γελάσαμε όλοι "αλλά Harry πρέπει να φύγουμε. Σε 3 ώρες είναι η προπόνηση και πρέπει να ετοιμάσουμε το πρόγραμμα"

Κ. " τι εννοείς όταν λες "εμεις";"

Η. "εγώ και ο Zay..-Δημήτρης μωρό μου" ο ποιος; μωρό του; έχω χάσει επεισόδια! Ο Harry γουρλωσε τα μάτια του και αμέσως κοίταξε τον Δημήτρη.

Τι στον πουτσο σορρυ παίζει εδώ!!?

Κ. "Α! Και ο Δημήτρης τι ρόλο παίζει στην ομάδα;"

Δ. "θα είμαι η μασκότ! " είπε ειρωνικά και τον κοίταξα με σηκωμένο φρύδι "εντάξει μικρή μην με φας, θα μάθεις τα νέα στην προπόνηση!" μου έκλεισε το μάτι και βγήκε από το δωμάτιο. Το ίδιο έκανε και ο Harry, αφού φυσικά μου δώσει ένα φιλί.

Γιατί όμως πήγε να τον πει Zayn? Το όνομα μου φαίνεται αρκετά γνωστό.... Μα ναι φυσικά.... Ο Zayn Malik, ήταν ο πιο νέος βολεϊμπολίστας σε μεγάλη κατηγορία..... Και να φανταστείτε είχα πει στον Δημήτρη ότι του εμοιαζε και κόντεψε να πνιγεί λες και του έριξα κατάρα.... Χαχαχα... Χαχα.. Χα....

Εγκεφαλικό!?

Κ. "...ΑΛΙΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ"

[...]

Κ. "και γιατί δεν μου το είπες αφού το ήξερες ρε κοπέλα μου; " ακόμα να το πιστέψω ότι είναι αυτός.

Α. "γιατί ήθελε να σου το πει αυτός με τρόπο ώστε να μην πάθεις εγκεφαλικό" συγκεκριμένα ο Malik είναι είδωλο για εμένα, είναι πασαδορος βλέπετε...

Κ. "ενώ τώρα που το ανακάλυψα από μόνη μου, ολοφάνερα η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη! " έχω πάρει ένα διαφημιστικό του lidl και κάνω αέρα, αλλά είναι από τα lidl και δεν έκανε απολύτως τίποτα. (η Αναστασία προσπαθεί να γίνε αστεία :D Failll).

Α. "συγνώμη ρε Κατερίνα, το ξέρω πως ειναι το είδωλο σου αλλά κι εγώ δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο" μα πως δεν κατάλαβα από την αρχή ότι ήταν αυτός; ο τρόπος που παίζει είναι πολύ ιδιαίτερος και στην προπόνηση δεν το πρόσεξα καν!

Κ. "είμαι. Εντάξει. Πάω να ετοιμαστώ για την προπόνηση, έχω να πω πολλά με τον κύριο Malik παύλα Παπαδόπουλο! " σηκώθηκα από τον καναπέ και πήγα στο δωμάτιο μου για να ετοιμαστώ.

Το επόμενο θα μπει το πρωί. Επίσης θέλω να πω ότι αυτή η ιστορία δεν θα σταματήσει στα 30-40 κεφάλαια, αλλά στα 50-60. Απλά ενημερώνω :3.

Peace and love A. Xx

Volleyball Game Donde viven las historias. Descúbrelo ahora